( Katniss okuldan çıkmadan önce Logan'la karşılaşmıştı.)
- Aa, merhaba Logan ! Ben Katniss, Logan'ın kız arkadaşıyım.
- Aa, evet, merhaba Katniss! Jack de hep senden bahsediyordu zaten. Ee, nasılsın iyi misin? Gene ordan kalkıp bizim masamıza doğru gelmeye başladı.
- İyiyim, sağol.
( Ondan sonra Katniss, Logan'ın gözlerine doğru bakarak onu bi şey konusunda ikna etmeye çalışıyordu. Ağzından çıkan kelimeler direk şunlar olmuştu.)
- Logan, o günkü olayda hastaydım sadece. Bu konu burda kapansın. Jack'i boş şeylerle endişelendirmeye çalışma!!
(Logan, Katniss' in dediklerini aynen tekrar ediyordu.)
- ... Jack'i boş şeylerle endişelendirmeyeceğim.
- Tmm. Görüşürüz, Logan!!
- Görüşürüz!!
( Logan sonradan irkilip kendine geldi ve evine doğru yol almaya başladı.)
***
Ertesi gün, anneme Katniss' le bulaşacağımı söyledikten sonra evden çıktım ve kafeye doğru gidiyordum. 'Kalbim küt küt atıyordu resmen'
Daha önce hiç bu kadar heyecanlanmamıştım. Katniss' in beni etkileyen davranışları, gülümsemesi beni mutlu ediyordu her zaman. Nasıl bir duyguydu bu bilmiyorum ama iyi şeyler olacağını hissediyordum.
Caddeki kafenin önüne gelince Katniss' in benden önce geldiğini fark ettim. Onu görünce selamlaştık ve kafede bi yere oturduk. İkimize de birer Cappucino ve çikolatalı pasta istedim. Tam her şey yolunda, birbirimizle konuşurken, kafeye birisinin adım attığını hissettim.
Whatt?!! Bu olamazdı, böyle bi günde olamazdı en azından. Gelen kişi kim olsun!! Sınıfımızdaki serseri Goyle'ın tekiydi.
Ben saklanamadan o beni görmüştü bile ve pis pis gülümsemelerini hissediyordum. Katniss bi şeylerin farkına varmıştı bile ve:
- Noldu Jack? İyi misin?
- Arkana bak, nolduğunu görürsün belki. ( Aslında o görmüştü.)
- Off, yine Goyle dimi ?!! Boşver Jack, keyfini bozma hiç, birazdan gerekirse kalkarız zaten..
Katniss' in dediğine uymaya çalıştım ve sakindim. Ama Goyle gene peşimi bırakmayacaktı sanki. Kendi masasından kalkıp bizim yere doğru gelmeye başladı.
- Oo, bakıyorum da kimler var burda!! ' Jack ve Katniss' Romantik çiftler!.. Gizli gizli buluşanlar..
Ben tam dediklerine karşı çıkacakken Katniss benden önce davrandı ve Goyle'a yöneldi.
- Bi gelsene Goyle! diye söyledi.
Ben nolduğunu anlayamadan Katniss ve Goyle içeri gitmişlerdi ve onları bekliyordum.__ Geri döndüklerinde Goyle'ın hiçbir şeye bakmadan, dümdüz kafeden ayrıldığını gördüm.
- Noldu Jack?!
- Goyle nasıl bizi rahat bıraktı anlamış değilim.
- Merak etme.. İçerideyken ona burdan gitmesini rica ettim, o da takmadan gitti zaten.. Sorun yok!
- Yani, çok etkileyicisin!*
***
Katniss' le konuşuyorduk ama şaşkınlığımı saklayamamıştım. Her neyse, kahvelerimizi içtikten sonra beraber caddede yürümeye başlamıştık. ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire and Human Story
VampireNormal bir hayatı olan, bazen her şeyden sıkılan, karizmatik bir gencin hikayesi... Evde, okulda, arkadaşlarıyla beraber olmayı seven, bazen de yalnız başına dolaşan bir çocuktu bu aslında. Bu hayatta bazı değişiklikler olabilirdi onun için, hem de...