--Selena/Pazar Günü--
"Demiiiğğğğ! Mileyğğğğ! Demiğğğğ! Mileyğğğğğ! DDDEEEEEMMMMMİİİİİİĞĞĞĞĞĞ! MMMMİİİİİİLLLLLEEEEEEYYYYYĞĞĞĞĞĞĞĞ! UYANMAYIN AMINIZA KOYAYIM. BENDE 24 TANE KREBİ KENDİM YERİM! SU AYGIRI UYKUCULAR. GECELERİ ÖKÜZ GİBİ HORLAYIN, BENİM ODAMA KADAR GELSİN, BEN UYYUYAMAYIM. İYİ LAN YOK SİZE YEMEK. BEN YİYECEM" dedim ve aşağı indim. Miley Demi'nin yanındaki odaya taşındı. Bende ikisinin karşısındaki odadayım ve horlamaları yüzünden uyuyamıyorum! Hey, durun... Buldum! Miley'nin odasına gittim. Üstünden yorganı çektim. Onu gıdıklamaya başladım. "Haahahahhahhahahahhahahhahahhahahahhahah! Dur! Dur! Selly yapma! AHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA!" dedi. "İyi. O zaman hemen aşağıya in ve kahvaltı et. Hepsini yeme. Ben Demi'yi uyandırıcam." dedim. Tamam deyip gitti. Demi'nin odasına gittim ve bir kova suyu sihirle hazırladım. Üstüne döktüm. "Hay amına senin Selena! Bugünde mi! Ayıkido biliyom diyorum sana anlamıyon!" dedi. "Bunu bidaha söylemiycem. Gidip kahvaltı yap. Bana bidaha da küfretme. " dedim ve aşağı indim. Kreplere saldırmaya başladım. Nihahahahha!
"Yavaş, Selena!" dedi Miles. "Beğni hğiç tağnığmağmığşsığn Miğyleeğğğyy" dedim ve yuttum. Miles kıkırdadı. Meyve suyumu içmeye başladım."Hey, bugün Justin ve Niall gelecek. Sana da uyar mı?" dedi anda meyve suyunu püskürttüm. Neyse ki Miley yanımda oturuyordu. "Justin mi-- Aaa şey yani Niall ve Justin mi!?" dedim. "Şey, evet? Bir sorun yok, değil mi?" dedi. Ne diyecektim? "Şey, aslında var. Erkek arkadaşından hoşlanıyorum ve onun yanında olmak beni delirtiyor" diyemezdim ya! "Yok! Burası senin de evin! İstediğini çağır!" dedim. Sevindi ve bana sarıldı. "Sen çok iyi bir arkadaşsın!" dedi. "Biz arkadaş değiliz Miley. Dost da değil. Kanka da değil. Biz Demilena'yız ve kardeşiz!" Dedim. Son cümlemden önce somurtuyordu. Ahahahahaha yerim ben bu kızı! Sadece o da değil, Dems'i de! Çok tatlı arkadaşlarım var benim.
"Lütfen Dems'e onları çağırdığımı söyleme." dedi. "Nede- aa şey sen Niall olduğu için diyorsun. Sana söylemiş." "Senin hoşlandığın var mı? Tabii Zayn'le çıktığını biliyorum ama sorayım dedim." "Ne Zayn'le çıkması be. Biz arkadaşız onlan." dedim şaşırarak. "Öyle mi? Bilmiyordum. Hiç öyle görünmüyorsunuz da." dedi benim gibi şaşkınca. "Açılın sürtükler kim kiminlen çıkıyomuş. Dur lan Selena yimeğ yimeğ onlar beniiihhğğmmm!" dedi Dems ben ağzıma krepleri tıkarken. Miley kıkırdadı. Aman. Kıkırdak. Yok bu olmadı. Kikirik. Heh bu tam oldu.
--Demi--
Miley kıkırdarken Selena'nın önündeki krep tabağından koşarak beş tane krep aldım. Oy Selena krepleri mükemmel! Ama başka bir bok yapamıyor. Tamam, yapabiliyor ama benim için krepten başka birşey, olmaz. Addından kapı çaldı. Koşarak açtım. Ve sonra pijamalarımla olduğuma mı desem, ağzımda çiğnediğim krepten mi utanayım bilemedim. Ha birde şaşkınlıktan ağzımın açılması ve ağzımın içindeki tüm çiğnenmiş krebin görüntüsü de var. Harika! Hoşlandığım çocuğa ve yanındaki Justin'e rezil oldum!
Miley hemen yanıma gelip ağzımı kapattı. Hah, onun için kolay iş. Onun pijamaları onu seksi gösteriyor. Benim pijamalarım ise, onunki kadar iyi değil. "Erken geldiniz!" dedi Miles. Ben hala şaşkınlıktan bakarken Sel yanıma geldi. Hah, onun da işi kolay. Onun da pijamaları şirin ve ikisi de mükemmel görünüyor. Gerçi Selena biraz daha az mükemmel. Sonuçta ikimizin tarzı yerlerde
(Demi: http://s611.photobucket.com/user/disneyw0orld/media/demi%20lovato/demi-color-blogdelatele-11.jpg.html
Miley: http://www.teenidols4you.com/picture.html?g=Actors&pe=miley_cyrus&foto=554&act=702&mv=3026&pic=445473
Selena: http://images5.fanpop.com/image/photos/31300000/Alex-3-alex-russo-31319857-500-618.png )
"İ-içeri geçin de ben o-o sırada giyineyim. Y-yani b-biz." dedim ve onlar içeri geçtiğinde kapıyı kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Be Yourself
FantasyBu ezik iki kızın hayatında ne gibi değişiklikler olabilir ki? Efsanevi şeyler olmaz herhalde değil mi? Ya olursa?