Fire Princess

297 17 3
                                    

Aranızda hiç, "Neden Taylor var bu kapakta?" diyen oldu mu? Taylor'ı önemsemeyenleriniz de vardır mutlaka. Ancak önemsenmesi gereken bir karakter. İlk iki sezon içerisinde çok önemli bir karakter aslında. Taylor hakkında birşeyler öğrenmek isteyenleriniz olursa -ki bunu yapmazsanız Taylor kitaba katıldığında hiçbir şey anlayamazsınız- Fire Princess adlı hikayeme bakmalısınız. Bu önemli. Umarım beğenirsiniz. O kitap daha hızlı ilerleyecek bundan.

TANITIM:

Herkes dünyaya bir kere gelir, uzun yıllar yaşar, ve ölür. İlk çağ yüzyıllarında dört element, dört ülke olarak ayrılmış idi. Toprak, Su, Hava ve Ateş Krallıkları. Bu krallıkların en önemli karakterleriydi prensesler. Onlar, sonsuz yaşama layık görülmüşlerdi. Birileri öldürmediği sürece... Ancak bu krallıkların tüm prensesleri biliniyor muydu? Hayır. Ateş prensesini kimse bilmiyordu, tanımıyordu. Sadece sayılı kişiler tanıyordu. Acak o gün, herkes onu gördü. O kötü cadı da.

Cadı; Toprak, Su ve Hava prenseslerini öldürmüştü. Kendini, Ateş prensesinin vücuduna yerleştirmişti. Güzellik, gençlik ve sonsuzluğu tadabilmek için.

Ya ne olacak? Gerçek adı Prenses Andrea olan, Mars gezegenini yönetebilen Ateş prensesi Taylor, uzun yıllardır  yaşıyor. Ancak içindeki canavar ile birlikte...

Be Yourself'e bağlantılı bu kitap, Prenses Andrea'nın uzun yıllardır çektikleri ve şimdiki yaşantısını açığa çıkarıyor. Herkesin son gün öğrendiği, çok güçlü olan bir prenses, içinde bulunan canavardan nasıl kurtulabilir?

GÖRECEĞİZ.

Be YourselfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin