"Gergin havayı dağıtmak içiiiiinnnn, ŞİŞE ÇEVİRMECE OYNUYORUUZZ!!" Dedi Miles. Şişeyi alıp masaya koydu ve bizlerde masanın etrafındaki sandalyelere oturduk."Fikir senden geldi sen çevir Miles" dedi Dems. "Hey durun! Miles, Dems... Hımm bana da s hafiyle biten bi lakap yapalım. Selly ve Sel dursun da, Sels?" dedim. "Sels, ben Selly'le devam edeceğim. Ve bu arada Niall'ın bakışları korkunç. Biri yemek getirsin." dedi Justin. "Neyse başlayalım." dedi Miley ve çevirdi. Demi bana soruyo. Hassiktir.
"Doğruluk? Ceso?" dedi. "Ceso." dedim. Doğruluk derseniz Demi'ye, sıçtınız. "Niall'a krep getir." dedi. "Tamam!" dedim ve krepleri getirdim. Niall afiyetle yedi. Şişeyi çevirdim. Ooo Niall Demi'ye soruyor, Demi doğruluk dedi. "Neden benden hoşlanıyorsun?" dedi Niall ve bombayı patlattı. "Uhmm... Miley. Harry. Justin. Biz gidelim en iyisi he?" dedim. "Demi odasının dağılmasından nefret eder. Hadi gidip odasını dağıtalım!" dedi Harry ve hepimiz Demi'nin odasına koştuk. Ben sondan koşuyordum ve Demi bana terliğini fırlattı. Demi'ye döndüm ve "Üzgünüm Dems, ama bu bir anne terliği değildi." deyip öpücük fırlatıp koştum.
Demi
"Evet, Demi. Cevap ver?" dedi Niall. Sinirle arkamı döndüm. "Bunu hiç anlamayacaksın değil mi göt kafa?! Kime his besleyeceğini SE-ÇE-MEZ-SİN! Hoşlanmak nasıl birşey bilirsin. Ama aşkı bilmezsin ki sen?!" dedim. Bildiğin dellendim.ama o da göt kafalı gibi davranmayı bıraksın! "Demi, seni her zaman arkadaş olarak sevdim ve bu değişmeyecek. Üzgünüm." dediğinde kalbim sonsuz parçalara ayrılmıştı. "Şu an nasıl hissediyorum biliyor musun? Senin ayaklarının altındakiir bok gibi. Benim de sana bir sorum var. Patrice'i her gördüğünde kalbin delicesine çarpıyor mu? Gözlerin onu görünce parlıyor mu? Nefes alış verişin hızlanıyor mu? 'Ya benden nefret ediyorsa' düşüncesi içini yiyip bitiriyor mu?" dedim. Niall yere baktı ve sustu. "Ben seni her gördüğümde böyle hissediyorum. Şimdi, ya burada kalıp çeneni kapalı tutarsın, ya da evimden ve hayatımdan defolup gidersin." dedim. "Hoşçakal Demi." deyip gitti. Gitti? Gitti! Gitti?! GİTTİ?! Piç kurusu.
Merdivenlerden gelen çekirdek çitleme sesleriyle neredeyse akacak olan göz yaşlarımı sildim ve merdivenlere baktım. GERİZEKALILAR HEYETİ TOPLANMIŞ, BEN VE NİALL'IN TARTIŞMAMIZI AĞIZ TADIYLA İZLEMİŞ MEĞER." Siz salaklar ne yapıyorsunuz orada?!" dedim sinirle. Selena maloşum "Kesinlikle sizi izlemedik veya dinlemedik. Ama odan çabuk dağıtılıyormuş Dems." dedi. Harbi mal bu kız. "Şey, o zaman biz de gidelim, değil mi Harry?" dedi Justin. "Peki. Dostum seni bırakmamı ister misin Niall'la aynı arabayla geldiğiniz için o arabayla gitmiştir." değince Sel, Mil ve Jus bu salağa vurdu. Dostum, zaten bizi izlediğinizi biliyorum. Ne gerek var ki çocuğa vurmanıza?!
O ikisi gittikten sonra havanın karardığını gördüm. NİHAYET! Saat 5 falan ve ben UYUMAK İSTİYORUM! Saati biraz ileri alsam ne olur? Hemen büyü işlemlerine başladım ve... TAMAM! Saatlerimiz 9'u gösteriyor ve insanlar bunca saati yaşamış gibi düşünürken ben normal düşüneceğim ay ne güzel! 'Tek öyle düşünecek olan sen değilsin mankafa!' aslında bunun iç sesim olduğunu söylerdim ama iç sesim bana her türlü hakareti eder, mankafayı demez. 'Evet, o senin iç sesin değil benim Selena ayıkidocu!' tamam ya ne var? Sadece uyumak istiyorum! İyi geceler ve bu dileğimi Miley'ye de ilet! Yarın okul var! 'Sana da iyi geceler. Bende yatıyorum ve Miley'ye söyledim o da yatacak. Lütfen, horlamayın!' Selena'yla vedalaştıktan sonra pijamalarımı giydim ve yatağıma yattım. Hey, durun bir dakika! Bu kız nasıl aklıma girdi? Niall bana neden o soruyu sordu? Yatağımın altından canavar çıkacak mı? Aklımda deli sorular. Ancak en kötüsü, bu iki ay içinde kötü birşeyler olacak. Aynı şey hem iyi, hem de kötü. Niye öyle dedim bilmiyorum ama, hissediyorum...
---------------------------------------------------------------------------------------------
Selam arkadaşlar, beğendiniz mi bölümü ehe ehe :D şimdi, lütfen burayı okuyun. Aranızdan neden kapak resimlerine Taylor'ı koyduğumu anlayan, merak eden veya başka birşey düşünen biri var mı? Bunu merak ediyorsanız bu sezonun sonunda öğreneceksiniz, onu söyleyeyim. Ayrıca merak ettiğiniz herhangi birşey daha varsa mesajdan veya yorumdan sorabilirsiniz bana. Teşekkürler okuduğunuz için. Hepinizi seviyorum!
-Deffie
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Be Yourself
FantasyBu ezik iki kızın hayatında ne gibi değişiklikler olabilir ki? Efsanevi şeyler olmaz herhalde değil mi? Ya olursa?