"Ya sen Selena? Sen nereden alışveriş yapıyorsun? Ahh doğru ya çöplüktendi değil mi unutmuşum..." Ve tüm okul gülmeye başladı. Nefret ediyorum şu kızdan! Bulduğu her fırsatta beni küçümsüyordu. O tam giderken " En azından ben senin gibi makyaj güzeli değilim!" Dedim. Lafı çaktım sanarken arkasını döndü ve "Sen güzel miydin ki? Ahahahaha güldürme beni!" Dedi. "O kadar makyaj yapsam bende Katy Perry'e benzerim. Ancak sen o kadar makyaj yapmana ramen Lorde'a bile benzememişsin." Dedim. "Makyajın ne demek olduğunu biliyor musun ki? Ahh doğru ya, bunları biz kızlar bilirdi. Siz ikiniz ne anlarsınız ki?" Dedi ve o koca götünü sallaya sallaya gitti. Miley'den nefret ediyorum! Sersem kız! Birgün ona hepsini ödeteceğim. Göt olacak! "Selena, haydi gel. Gidelim. Zil çaldı." Dedi Dems. "Peki." dedim.
...
"Senin dersin ne Dems?" "Kimya. Senin?" "Dans. Hey bak çocuklar geliyor!" dedim. Demi bana eğildi ve "Zayn senden hoşlanıyor ve bunun farkındasın. Çocuğu daha fazla oynatmasana!" dedi fısıldayarak. "Bilemiyorum. Onu seviyorum ama o anlamda değil. Gerçi spor ayakkabılarımla ve salaş tişörtlerimle beni nasıl beğendi, o ayrı mesele." dedim ve kıkırdadık. Ardından Zayn ile Harry geldi. "Selam kızlar!" diyen Zayn kolunu omzuma doladı. "İyi, siz?" dedi Dems. "İyi! Dersiniz ne?" dedi Hazza. "Kimya" "Dans" dedik Dems ile aynı anda. "Sizin?" dedim. "Benim Tarih." dedi Hazza. "Selena, bu ne şans! Derslerimiz aynı!" dedi Zayn. "Tabi. Çok şaşırdım. Zaten tüm hafta derslerimiz çakıştı ya. Hiç düşünemedim dersinin dans olduğunu." dedim. Zil çaldı. "Görüşürüz!" dedik birbirimize ve ayrıldık. Zayn ve ben hariç tabii. Kolu hala omzumda.
Dans salonuna girdiğimizde Miley ve Justin dans ediyordu. Hey, size bir sır vereyim. Ben de her filmdeki o ezik kız gibi bir popilerden hoşlanıyorum. Ve bu popiler en nefret ettiğim insanla çıkıyor. Benimle dalga geçtiğini de unutmayalım. Tahminler doğru! Justin'den hoşlanıyorum ve ne zaman Miley ve Justin'i görsem, bu içimi yakıyor. Sanki ölüyormuş gibi hissediyorum. Gözlerimin dolduğunu hissettiğimde Zayn'e "Zayn, benim gitmem lazım!" deyip tuvalete koştum.
Oradaki kabinlerden birine girip kapıyı kilitledim. Çantamdan günlüğümü çıkarıp yazmaya başladım. Günlüğüme yazmayı bitirdikten sonra kilitleyip çantama koydum. Resimli günlüğümü çıkardım ve hayallerimi çizmeye başladım. Olmayacak güzel şeylere hayal denir ya zaten. Hayalleri seviyorum ama gerçek olmaması canımı yakıyor. Ağlamam şiddetlenince bunu da kilitleyip çantama attım ve okula ne olur ne olmaz diye hergün getirdiğim jiletimi çıkardım. Bileğimi bir çizik attığımda kabinin içinde bir ışık saçılmaya başladı ve ardından kanatlı bir insanımsı kişi belirdi. Melek gibi birşeydi.
"Sen bunlara değil, bu güçlere layıksın..." dedi ve ellerini havaya kaldırdı. Lanet olsun neler oluyor!? Ellerinin arasında enerjimsi birşey oluştu ve bana doğru tuttu. Bu... Bu canımı yakıyor! Çığlık kopardım. "Görev tamamlandı. Yeni büyücümüz artık herşeye hazır." dedi ve gitti. Bileğime baktığımda yaram iyileşmişti. Lanet olsun neler oluyor!?
Eşyalarımı toplayıp kabinden çıktım ve dans salonuna koştum. Ders başlamıştı. "Mr. Donovon, geç kaldığım için özür dilerim!" dedim. "Tam zamanında geldin Selena. Yeni dans hareketi gösteriyordum. Otur" dedi ve Zayn'in oturduğu mindere oturdum. "Hey, iyi misin?" dedi Zayn fısıltıyla. "Evet." dedim ve derse döndük. Mr. Donovon hareketi gösterdikten sonra "Kim denemek ister?" dedi. Elimş havaya kaldırdım. Miley hemen ayağa kalktı ve Mr. Donovon'ın yanına geçti. "Ben yaparım!" dedi ve tam başlayacakken "Miley otur. Selena sen gel!" dedi Mr Donovon. Ayağa kalkıp oraya gittim. Miley yerine geçerken omzuma çarptı ve fısıltıyla "Teneffüste görüşeceğiz seninle." dedi. "Hadi Selena başla." dedi Mr Donovon. Başladım.
Bittiğinde Miley hariç herkes alkışladı. "Aferin Selena!" dedi öğretmenimiz. Tamda zamanında zil çaldı.
--Demi/ 40 dk önce, ders başladığında--
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Be Yourself
FantasiBu ezik iki kızın hayatında ne gibi değişiklikler olabilir ki? Efsanevi şeyler olmaz herhalde değil mi? Ya olursa?