"Fáradtabbnak nézel ki mint valaha." Vigyorgott Kuroo, alacsony kis feladó barátjára, majd a telefonra nézett a kezében.
"Azt hittem ezzel már nem játszol?" Kérdezte kissé kérdően, ismerve őt nem igen játszik olyan játékokkal amiket megunt.
Kenma sóhajtott.
"Igen de... Tegnap este volt egy játékos aki folyton kihívott engem, és miután nem tudott legyőzni, rám írt privátban..." Motyogta míg a telefonja gombjait nyomogatta.
Kuroo hümmögött, míg elkezdte olvasni a beszélgetéseket.
[2:45AM]
From: [Username]
To: MrPudding
Heya °^°
Gondolom nem ismersz meg ÉN VAGYOK AZ AKI FÉL HÁROMKOR MÁR MINDENT MEGTETT HOGY LENYOMJON VÉGRE[2:50AM]
From: [Username]
To: MrPudding
Olyan mintha olvasnád minden mozdulatomat. T^TKenma az csak morgott egy kicsit, azt gondolva hogy ebből csak probléma lehet.
Kuroo kuncogott. "Szerintem ez a srác elég furcsa. Mi az a Té felső-" De Kenma félbeszakította.
"Smiley." Mondta az unott hangján majd elkezdett gépelni.
Kuroo elfordította a fejét minden irányba, hogy kilássa belőle a smiley-t majd amint rájött felkapta a fejét egy mosollyal.
"ÚRISTEN EZ NAGYON ARANYOS.."
Kenma csak egyetértésben hümmögött.
[8:43AM]
From: MrPudding
To: [Username]
Egyszer biztos sikerülni fog.¯\_⌣ᗝ⌣"_/¯
A buszon ültél, küszködve, nehogy elaludj az út közepén. A telefonod hirtelen rezgett, és megnézted a kijelzőt. Elolvastad az üzenetet ami most jött.
Morogtál.
"Ugh... Ez a legrosszabb amit mondhatna nekem.. RÁADÁSUL AZZAL A SMILEYVAL" pattantál fel hirtelen.
"[Név] miért ordibálsz a telefonoddal?" Kérdezte a melletted ülő Yamaguchi kissé kényelmetlenül érezve magát.
"Először is.. Miért vagy itt megint?" Hallatszott mögöttetek Tsukki, aki épp most vette le a fülhallgatóját.
Büszkén megfordultál az üléseden Keihez, egy vigyorral.
"Tudod Kei, Takeda-Sensei meghívott hogy a nagybátyám aggódjon értem."
"Szóval végül is a neved miatt vagy itt." Nézett rád.
"Ige-" Majd a mosolyod leszáradt, és hirtelen depresszióba estél. "Köszönöm dédi.." Szipogtál, míg imádkoztál hozzá.
"Nah nah.. Ne vedd komolyan Tsukkit.. Tudod milyen.." Simogatta meg a hátad Yamaguchi. "Nah meg, azért is itt vagy, mert Kiyoko-Sannak is el kell a segítség.." Mosolygott rád.
Elkezdtek ragyogni a szemeid. "T-Tadashi-Chan olyan ari vagy.." Szipogtál neki, míg ő sóhajtott.
"W-WOAH HINATA NYU-NYUGI-" Hallottátok hátul Tanaka hangját, de már késő volt.
~Kicsit később~
"Sajnálom Tanaka-Senpai.." Sírt Hinata, míg leszálltatok a buszról.
"Nyugi Hinata, megesik az ilyen!" Adta magát Tanaka ahogy szokta.
Tsukki mögötted csak morgott, és valami olyanokat mondott hogy: "Miért idegeskedik egyáltalán.." Meg ilyenek, gondoltad magába, szóval nem is válaszoltál.
YOU ARE READING
Training Camp ((Kuroo Tetsurō x Reader))
FanfictionSry I had to Amúgy ilyenkor annyira nem tudom mit írjak ide Valami cringe szöveget hogy "Szereted vagy nem?" Ok megy ez Drámázzunk akkor kuRO TETSU SOSE TALÁLKOZTÁL MÉG ILYEN SRÁKKAL Sok sikert Bokuto szurkol neked