Az ágyon feküdtél, kijőve a fürdőből, és a táskád melletted hever félkészen a bepakolással. A hajad még vizes volt, és a telefonodat bámultad.
Két új üzenet volt.
Mielőtt megnézted volna még gyorsan végigfutottál azon mi történt aznap.
Találkoztál Yuu-val, aki kiderült, hogy a liberó, és azt is megtudtad hogy addig ő vissza nem jön, amíg 'Asahi-San' sem jön vissza. Később Suga tájékoztatott téged, hogy ő az ász.
Ettől egy kicsit elmosolyodtál és izgatott lettél. Védők.. Ászok.. Liberók.. Már hiányzott neked az hogy játszhass. Legutoljára általános iskolában játszottál, de amint elhagytad az általánost, valahogy nem játszottál olyan sokat, csak a dédapádnál az ottani gyerekekkel.
"Erről jut eszembe, valamelyik nap épp a klubokat akartam megnézni, de végül Keiékkel mentem.." Ültél fel, magadba beszélve. "Talán majd holnap..?" Kezdted el újra törölni a törölközővel a hajad, míg újra felnyitottad a telefonod, hogy megnézd ki üzent és mit.
Egy üzenet Kei-től és egy az online ismerősödtő-
"Várjunk csak Keitől? Csak akkor ír ha valami fontos.." Néztél furcsán a telefonodra, és megnyitottad az üzenetet.
[09:21PM]
From: Trex
To: Pigeon
Azt mondják holnap esni fog, szóval hozz magaddal esernyőt.[09:31PM]
From: Trex
To: Pigeon
Itt vagy? Mi az istent csinálsz."Pfff....Dinó mama.." Kuncogtál míg nézted a kijelzőt, és elkezdtél gépelni.
[10:02PM]
From: Pigeon
To: Trex
Nyugi Kei csak fürödtem 乁(≋ᗜ≋)ㄏ[10:02PM]
From: Pigeon
To: Trex
Amúgy meg, tudtommal Suga az anyuka, miért veszed el a munkáját?[10:04PM]
From: Trex
To: Pigeon
Legközelebb nem szólok. Jó éjt.[10:04PM]
From: Pigeon
To: Trex
GOMEN TSUKKITsukishimát hirtelen kirázta a hideg, majd letette a telefont, és a szemüvegét, és befeküdt az ágyába.
"...Miért hallottam Yamaguchi hangját..?" Kérdezte magától, még mielőtt lefeküdt volna.
Megszárítottad a hajad, és fel is öltöztél már. Befeküdtél az ágyadba, miután bepakoltad a táskád most már rendesen, és elkezdtél beszélgetni 'Mr.Pudding'-gal.
Mostanában amikor csak tudsz beszélgetsz vele. Meg tudtál róla dolgokat, ő is rólad.
Meg tudtad, hogy minden amilyen játékot ismersz játszott, ami meglepő volt, de nem akkora, mint az amikor elmondta, hogy ő inkább Yoosung meg Rika-t szereti és hozzájuk kötődik. De végül édesnek találtad.
Meg tudtad, hogy ő is úgyszintén röplabdázik, és hogy ebbe a gyerekkori barátja rángatta bele. Akit mellesleg szívesen szid neked naphosszat.
Azt is megtudtad egy idő után, hogy a srác Tokyo-ból jött, és oda is jár suliba.
Úgy érzed lassan már hívhatod őt a barátodnak joggal.
Elmosolyodtál és tovább nyomogattad a telefonod.
~Másnap reggel~
"Hol késik már?" Nézte Kei a helyedet, elég mérges kifejezéssel. Lassan becsengetnek.
YOU ARE READING
Training Camp ((Kuroo Tetsurō x Reader))
FanfictionSry I had to Amúgy ilyenkor annyira nem tudom mit írjak ide Valami cringe szöveget hogy "Szereted vagy nem?" Ok megy ez Drámázzunk akkor kuRO TETSU SOSE TALÁLKOZTÁL MÉG ILYEN SRÁKKAL Sok sikert Bokuto szurkol neked