"Oh! És ez az, amikor megnyerte az első meccsét! Aaah a nagyapja milyen büszke volt rá, hónapokig másról se beszélt." Vigyorgott Nekomata Sensei, míg mutogatta a képeket a csapatnak, és te a sarokban növesztetted a gombákat.
"Én csak.." Szipogtál, néhol zavarodban, néhol meg azért, mert allergiás vagy a gombákra. "Én csak a meccset jöttem megbeszélni.." Dünnyögted magadnak.
Lassan érezted, hogy valaki megsimogatja a hátad, ezzel elérve azt, hogy hátra nézz.
Mögötted egy szőke hajú fiú volt, a gameboy-al.
Oda nyújtotta neked. "Engem ez pont annyira nem érdekel, mint amennyire téged zavarba ejt." Jelentette ki egyszerűen.
Elvetted a játékot, és elkezdtél játszani. "Oh... Ezt a pályát nem bírom megcsinálni már napok óta..." Nyomkodtad. "Képzeld el, van egy netes barátom, neki simán ment.." Mérgelődtél, míg a játék a tipikus game over hangot adta ki.
Kenma szája kicsit kikerekedett, majd gyorsan oda futott Kuroohoz, aki még a képeiddel volt elfoglalva.
Megrángatta egy kicsit a pulcsija ujját, ezzel is figyelmet elérve. Kuroo lenézett rá.
"Ez a lány veszélyes." Suttogta a fülébe, aggódva. "Szerintem ismerem."
"Ohhh! Az tök jó." Vigyorgott Kuroo. Kenma megrázta a fejét.
"DEHOGY!! Az internetes dolgokat, meg a valóságot nem keverjük semmiképpen sem. Max Conon."
"Mi az a Co-"
"kUROO EZ FONTOS."
Kuroo sóhajtott. "Rendben, akkor ki kell szedni az edzőt a transzból." Mutogatott hátra. "Végül is hozzá jött."
Kenma aggódóan rád nézett, aki játszott. "De most véletlen őt is transzba ejtettem..." Suttogta.
"UUUGGGHHHHH Jóóóóóóóó" Morgott Tetsuro, majd feléd vette az irányt.
Te azóta már felültél a padra, és erősen koncentráltál a játékra a kezedben.
"Hé kezes lány." Vette ki a kezedből hirtelen a játékot, amitől muszáj voltál felnézni.
"Héé!" Nyúltál utána, majd furcsán néztél rá. "Várj Kezes lány?" Döntötted meg a fejed.
"Hát." Kezdett bele Kuroo, míg leguggolt eléd, hogy szemkontaktusba legyetek. "Nyújtom a kezem, hogy pacsizzunk, erre megfogod."
"Mondtad hogy pacsizni akarsz, kakas?" Morogtál rá, majd nyúltál megint a játékodért. ....Pontosabban a Kenma játékáért.
"Láttam röpizel." Vigyorodott el, és leült mellé végül a padra.
"Honnan?" Vontad fel a szemöldököd, míg vissza szerezted a játékot, de már bunkóság lett volna újra játszani rajta.
Kuroo hátra mutatott az edzőre és a csapatra akik a képeket nézegették.
Morogtál nagyon halkan, és kicsit elvörösödtél. "Ah azt mondod..?" Suttogtad szinte, míg vissza néztél a játékra.
'Ah zavarba jött.' Jelentette ki magában Tetsu a nyilvánvalót, majd ismét beszélgetést kezdeményezett.
"Basszus Kuroo, nem azt mondtam, hogy kezdj el vele flörtölni.." Morgott Kenma, míg suttogott maga elé, és pakolta a labdákat. "Gondolom akkor ma már nem lesz rendes edzés." Tette az utolsó labdát is a helyére.
"Amúgy." Egy hosszas beszélgetés után megint megszólalt Kuroo. "Nem akartál beszélni az edzővel?"
"AH!" Pattantál fel hirtelen. "DE EL IS FELEJTETTEM." Néztél le gyorsan a srácra, aki eddig melletted ült, majd elindultál Kenma felé egy széles mosollyal, amitől megugrott.
YOU ARE READING
Training Camp ((Kuroo Tetsurō x Reader))
FanfictionSry I had to Amúgy ilyenkor annyira nem tudom mit írjak ide Valami cringe szöveget hogy "Szereted vagy nem?" Ok megy ez Drámázzunk akkor kuRO TETSU SOSE TALÁLKOZTÁL MÉG ILYEN SRÁKKAL Sok sikert Bokuto szurkol neked