Aylin beni almaya geldiğinde barut gibiydim . Bir an onlarla konuşmamam gerektiğini bile düşündüm.Sinirden ne yapacağımı bilmiyordum.
Kapı çaldı.Sinirden uyuyamadığım için kapıyı ben açtım.Karşımda pişkin pişkin sırıtan Aslı,Su ve Aylin'i görünce
kapıyı yüzlerine kapattım.Tabi Su dururmu.Alacaklı gibi kapıyı kırarcasına yumrukladı.Ben de dayanamayıp kapıyı açtım.-Ne?
-Sen neyin tribindesin,pardon?
-Acaba??!
Aylin konuya atladı:
-Tamam kızlar. Sakin olun.Gerilmeye gerek yok.Zaten biz Bahar'ın neden küstüğünü biliyoruz.
-Aa,demek öyle.Bu arada ben küsmedim sadece tavırlıyım.Ee Aylin hanım neden küsmüşüm peki?
-Neden olacak.Seni Korkut'la buluşturduk diye.
-Ne yaptınız siz?!
Su:
-Seni Korkut'la buluşturduk.
-Ay,siz resmen şaka gibisiniz.Beni ektiğinizi zannettim mal gibi.
Aslı:
-Malsın da ondan.
-Asıl mal sizsiniz.Peki Korkut'u işinize nasıl bulaştırdınız?
Su:
-Pek zor olmadı aslında.Onu da Oğuzhan'la Aylin'i buluşturmak için çağırmıştık.Resmen arkamdan Aşk-ı Memnu çekmişler.Entrika kandan bol akıyor demek ki. Koynumda üç başlı yılan beslemişim.
Ben yine de bunları affettim. Kıyamıyorum ya.
Aynı anda telefonlarımıza mesaj geldi.Gruptanmış.Hepimiz de aynı anda açtık. Ve mesaj Korkut'tandı
"Bunu size ödetecem!!!"Hepimiz aynı anda OMG olduk.Kızlar bu kadar ne yapmış olabilirdi ki...
Kafamda deli sorular.Sonuç olarak benlik bişey yok ama arkadaşlarım için endişeleniyorum.
Tabi ben bunları düşünürken iki saniye falan geçti.O anda kızlarla göz göze geldik.
Su,titrek bir sesle:
-Ha,ne yapabilir ki.Elinden geleni ardına koymasın o.
Aylin:
-Tabi canım. Ne yapabilirmiş.Ama hepimiz içten içe tedirgindik ve olacakları düşünmek dahi istemiyorduk.
Peki ya şimdi ne yapacaktık?
*********
Okula doğru ilerlemeye karar verdik. Titrek titrek ilerlerken aynı anda da ne yapacağımızı düşünüyorduk.
Aslı:
-Kızlar bugün bir çılgınlık yapıp okuldan kaçsak mı?Hepimiz bunu korkudan dediğini biliyorduk.
Su:
-Tabi ya sonra da ailelerimiz ağzımıza..Tövbe tövbe.
Ben de:
-Kızlar abartmayın ya.Ne yapabilir ki?
Aylin:
-Aynen ya.Biz ilerlemeye devam ettik.Okula da vardık bu arada.
Tam sınıfa girecekken,Aslı:
-Kızlar hala bir şansımız var.
Aylin:
-Saçmalamayın.Hadi bugün kaçtık yarın ne yapacaz yada sonraki gün?
-Haklısın.Biz sınıfa girdik. Arka sırada gereksiz tayfa oturmuştu.
Ders kimyaydı ve biz ön sırada oturmak zorundaydık.Yoksa arkada bizi linç edebilirlerdi
Peki ya dersin sonunda ne olacaktı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manyak
Teen FictionKitabın yeni bölümlerini perşembe günleri yayınlayacağım. Oy verirseniz sevinirim.😊😊😊