FLASH BACK
-----
"Baba, neden buraya geldik?"
Jeongguk gözlerini sonuna kadar açtı ve büyük yatak odasında gözlerini gezdirdi.Sorusuna cevap alamamıştı bile. Birden bire babası onu kucağına alarak yatağa oturdu ve ardından çocuğu da kucağına oturttu.
"B-baba?"
Büyük yavaşça oğlunun (!) yüzüne yaklaştı. Jeongguk kendini hemen geriye çekmeye çalıştı ama belindeki eller buna engel oluyordu.
"N-ne yapıyorsun!?"
"Sesini kes!"
Babasının sert sesini işittiğinde gözleri doldu ve korkuyla hızla nefes alıp vermeye başladı.
Büyük eller küçük bedende gezerken, Jeon çoktan ağlama başlamıştı.Babası (!) yüzüne yeniden yaklaşırken konuştu;
"Merak etme, sadece bir öpücük. Bunu herkes yapıyor."
-FLASH BACK END-
-----Jeongguk gözlerini yatak odasında gezdirirken, aklına gelen leş anıları yüzünden yumruklarını sıkıyordu.
"Sen beni dinliyor musun?"
Bay Min sinir ile konuştuğunda diğeri titreyen ve dolan gözlerini ona çevirdi."Hey, neyin var senin?"
"B-ben iyiyim sorun yok."
"Jeon-"
"Lütfen ısrar etmeyin."
"Pekâlâ, konunun üzerinde durmayacağım. Anlattığım gibi, bu oda baştan sona değişecek. Oldukça eski bir ev, mobilyalar...berbat durumda. Zevkine güveniyorum Jeon, beni hayâl kırıklığına uğratma."
"H-hall etmeyi deneyeceğim."
"Tamam o zaman, akşam saat 7'de şirketin önünde toplanacağız. Umarım gelirsin."
"Şüphe duymayın efendim."
Bay Min gülümsedi;"Aşağıda bekliyorum çabuk gel."
Diğerinin omzunu patpatladı, ardından yavaş adımlar ile odadan çıktı.Jeon yavaşça yere çöktü ve odada yeniden gözlerini etrafta gezdirdi.
'Merak etme, sadece bir öpücük. Bunu herkes yapıyor.'
Ses kulağında yankılanırken kafasını hızlıca sağa ve sola salladı.
Çabucak ayağa kalkıp odayı terk etti.
Aşağıya indi, iğrendirici anılarının olduğu evden ayrıldı. Bay Min'in arabasına doğru ilerlerken sanki ayakları onu gittiği yönün tersine itiyormuş gibi hissetti. Her adımında nefesi daralıyordu.Sonunda kendini araba koltuğuna attığında derin bir nefes verdi.
"Sen iyi olduğuna emin misin? Tanrım, bembeyaz olmuşsun Jeongguk neyin var?"
"B-ben- ben anlatamam. Lütfen konuyu kapatın."
"Ne zaman anlatmak istersen burdayım küçük."
Gülümsedi. Jeon'ın gözleri ise Yoongi'nin gülümsemesine kaydı.O gülümseyince ayrı bir güzel oluyordu.
"Teşekkürler efendim."
Belki de uzun süredir içini karartan anılarını Bay Min ile silip yerine bembeyaz bir sayfa açma zamanı gelmişti.
--------
Bölüm sonu ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manager/ Yoonkook
Fiksi Penggemar"Sadece beni sevemez misin hyung?" Başlama tarihi: 23/01/2019