11 Глава.Чужда територия...

162 18 0
                                    


Продължавах да тичам....дори през тези 8 месеца аз познах че това е тя....тичах, но нещо сякаш ме спря....аз продължих да вървя бавно усещайки че съм на чужда територия...чух ръмжене и вълк като мен ми изръмжа и се нахвърли върху мен ,но аз се отместих и се затичах още по-силно без посока....той тичаше за  мен, но на един остър завой той ме изгуби ....аз се скрих в малка пещера и не след дълго усетих как той бавно ходи върху тавана на пещерата.Той разбра че съм вътре а аз изкочих ,но се спънах и паднах.Той ми се нахвърли захапвайки ме за врата захвърляйки ме към едно дърво...усетих болка...той се приближаваше към мен ,но аз нямах сили а се движа...Той ме захапа за задния крак влачейки ме нанякъде...По-късно стигнахме до едно скалисто място където имаше още вълци-върколаци...той ме захвърли пред един голям камък.Вълците застанаха около нас, но на страна.Пред мен застанаха два големи   вълка а в голямото пространство между тях дойде една друга бяла,стройна,млада вълчица която ме изгледа надменно...

-Алфа,тя беше на наша територия...-каза на вълчи език вълкът който ме довлече тук.

Вълчицата алфа не каза нищо изглеждайки ме учудващо.Аз нямах сила защото цялата бях в рани и лежах полу-мъртва на земята едва събирайки с която да я погледна....

-М-мамо....?-каза  объркана алфа-вълчицата...Не можеше да бъде...това беше Ева...

Wolf nights 2(ЗАВЪРШЕНА)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora