4☕

502 59 3
                                    

Taehyung se juca de ceva timp cu "noul" său  prieten, Min Chul, Jungkook  incruntandu- se atunci când  micuțul  ia sărutat  obrazul ,cel mare făcând  la fel vrând  să  fii fost el cel care  primise acel scurt sărut.

- Jungkook- ah, Min Chul e un băiețel  foarte drăguț.  A chicotit  întorcându- se la joaca  dintre  ei doi ,micuțul  si-a întins  brațele  spre brunet acesta luandu-l pe sus in brațe așezându- se  pe canapea lângă  Jungkook.

- Jungkook hyung,  Tae-Hyung,  poate să  vină  mai des de acum în colo? Spuse băiatul  zâmbindu-i fratelui  său  mai mare. Jungkook l-a privit pe Taehyung rosind slab.

- Sigur, dacă  Taehyung doreste-  Taehyung a zâmbit  larg luandu- l pe Jungkook  in brațe  si strangandu-l la pieptul  lui.

-Normal ca voi venii ,Kookie, A
A ranjit  brunetul, mai ales sa-l văd pe fratele micuțului. Jungkook a tacut  privindu-l atent.

- Min Chul.. unde e tata?

- E plecat  ,Hyung , a spus ca se intoarce  mai târziu.

- Deci..suntem  doar noi , Taehyung a zâmbit  privindu-l pe JungKook . Jungkook a dat afirmativ din cap înghițind  in sec, tresarind  când  cel mare si-a pus mâna  pe coapsa lui masand-o ușor. S-a ridicat rapid de pe canapea .

-Eu..o-o sa fac un ceai, revin imediat. Jungkook  a plecat un bucătărie  lasandu-l cu buza umflată.

- Cât  timp mai durează  sa faci acele floricele?

- Uhm..încă  5 ani? Jungkook se încruntă  când  simți  miros încins  venind  din spre bucătărie.

- Ce-ai făcut?  Jungkook  ofta  după care s-a apropiat de  cuptorul  cu microunde oprindu-l, A mai suspinat odată si l-a privit pe cel mare .

- Le-ai ars, desteptule. Mormăie satenul.

- Îmi  pare rău, Jungkook, dar ceva m-a distras.

- Cum ar fi? Taehyung a zâmbit  ridicând  mica fotografie ce se află  pe birou.

-Yah,nu atinge de aia! Jungkook  s-a apropiat de Taehyung  intinzandu-si brațele  spre poză , cel mare începu să  alerge cu ea in mână  oprindu- se lângă  canapea.

-Oh, Jungkookie  era asa adorabil când  era micuț ~ Jungkook pufnii  nervos venind în fugă  spre el din neatenție  împiedicându-se de covor pierzandu-si echilibrul de a mai sta pe picioare. Taehyung îl  prinse de încheietura așezându- se pe canapea  cel mic căzând  deasupra lui. Decât  să  se rănească  mai bine fii fost acum in brațele  brunetului.

Caramel  Macchiato | taekook°Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum