7☕

389 56 19
                                    

"Ce dracu  cauți  tu aici?"

"Calmează- te, am vrut doar sa vad dacă  esti liber"

" Am sa-ți răspund  atunci când  nu o să  mai doară  atât de tare creierul" Spuse Taehyung supărat  frecandu- şi ceafa

"Ce creier?" Jimin râse  privind spre  brunet.

"Îmi vei spune cine e el?" continuă  blondinul privind insistent către  Jungkook.

"El e Jungkook şi e al meu " Taehyung mormăii  ultima frază  cât  sa nu se înțeleagă  .

" Eu sunt Jimin, cel mai bun prieten  al lui Taehyung si idolul  femeilor" Blondinul zâmbii  mândru  privindu-l pe JungKook  victorios.

"Poate idolul  clubului  de gay" Sopti  Taehyung  sorbind din cana sa cu cafea ce JungKook le-o preparase  mai devreme . "E chiar bună"

"Intradevar,  cu asa cafea dimineața,  Taehyung  ai grijă  de puştiul ăsta " Jimin ii făcu  cu ochiul  , cei doi rosind instant .

"Îți  ador cafeaua,  Jungkook"

" Mă bucur,  Taehyung" Brunetul zâmbi  larg observând  desenul  din ceasca  sa diferit de a lui Jimin  ,al lui fiind  formând  o inimă.

"Deci de cat timp va cunoașteți? "

"De 3 luni" JungKook  zâmbi,  3 luni in care JungKook s-a tot gândit  la brunetul de langa  el, la zâmbetul lui, la vocea sa, corp, absolut tot si la chestia ca ar trebuii sa-i spuna  ce simte fața  de el.

"Interesant" spuse blondinul.

JungKook si-a muscat  buzele stresat, fiind puțin  intimidat  de situație.

"Păi,  am trecut doar sa te văd,  am sa plec acum, Pa Taehyung" Jimin le făcu  cu mână  zâmbindu- i strangar  lui JungKook, ceea  ce pe Taehyung îl  enervă  provocându- i o stare de gelozie. Jimin plecase lăsându- i  pe cei doi singuri.

"Asa unde rămăsesem? " Zâmbi  brunetul lăsându- l pe cel mai mic confuz. Îl  trase  in poala lui acesta  foindu-se.

"Da-mi drumul,  Taehyung" Se plânse  satenul.

"Nu"

"De ce nu?"

"Pentru  că  vreau sa ma joc" Chicotii Taehyung .

"Nu o fă fiindca  te joci si cu sentimentele mele." JungKook  spuse  brusc fără  a se gândi  înainte  , acesta astupandu- şi gura si rosind .

"Ce-ai spus?"

"....."

Caramel  Macchiato | taekook°Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum