8☕

396 60 2
                                    

JungKook  oftă  guturat  luând  tava  cu cele două  cesti  de cafea  , așezându- le pe masa  clienților  oferindu- le un zâmbet  fals.

Era obosit desii  nu accepta  asta,  a continuat  sa muncească  ore întregi  , cafeneaua devenind mult  prea aglomerată. 

Usile  clădirii  se deschise pe ea intrând  un băiat brunet cu părul  aranjat,   putând  să i se vadă  inscripția "gucci" pe cămasa.

"JungKook!" Acesta strigă  de la depărtare   , şatenul  tresarind la auzul vocii  sale  groase,dar totuși  profund de plăcută ridicându- şi capul  inima luandu- i-o la fuga  ,iar obrajii  arzandu-i. Da, Taehyung avea acest efect asupra lui si pentru el era singurul care-l putea face să  se topească  la o simplă  strigare  sau un "bună "

Micuțul  zâmbii  ştergându-şi mâinile  venind cu pasi repezi  spre brunet.

"Taehyung hyung " Spuse tânărul  privindu-şi hyung-ul  atent  în  ochii. Taehyung  îşi  trecu  mâna  prin părul  acestuia  ravasindu-l mai apoi  mangaindu- i  capusorul  grijuliu. JungKook simți  cum  picioarele  i se înmuiase, aproape  zicând  că  ar fii intrat  în  pământ,  felul în  care  Taehyung îl  facea  sa se simtă , în  care îl  atingea era incredibil.

"Ce faci, micuțule? " Vocea  sa resunand  in mintea şatenului  din fața  sa.

"U-Uhm" Îşi scutură  capul stresat  "Bine, dar..de ce esti aici? "  adaugă

"Cum adică  de ce? Îmi  era dor de tine. " JungKook  aproape  pufnii  de fericire încercând  sa-si abțină  zâmbetul  ce putea  devenii  din ce in ce mai larg.

"Taehyung, nu trebuia să  te deranjezi" Brunetul apucă  mâna  mitului .

"Mmh~ dar nu m-am deranjat deloc, mereu  mi-a plăcut  sa te revăd "  Degetele  sale se strecurase  printre ale lui  acestia  având  mâinile  împreunate. JungKook  rosii  privindu- si hyung-ul.

"Nu esti obosit , Kook? stai de dimineață  în picioare,  presupun  că  e destul de inconfortabil  să te plimbi  de la o masă  la alta."

JungKook  îşi lasă  capul în jos trăgându- si suflul ,după care îi  arată  lui  Taehyung un zâmbet  dulce si inocent.

"Da..chiar este dificil  si obositor, la urma  urmei  este slujba  mea si o iubesc."

"Şi eu pe tine."  Obrajii  şatenului  erau  tot mai rosiatici. 

"Încetează  să  mai flirtezi  cu mine,  Taehyung " Micuțul  se încruntă, celălalt  bufnind  amuzat .

"Dar îmi  place sa fac asta "

"Mie  nu" JungKook se bosumfla  , Taehyung făcând  un pas mai aproape starea  şatenului  schimbându- se radical  , simțindu- se anxios.

"De ce nu, JungKook ?" Cel mare îşi lipii  fruntea de a sa.

" doar  asa" Jungkook  îl  privii  adânc  în ochii , brunetul făcând  același lucru.

" Stim  amândoi  că  vrem  asta, Jeon  JungKook."

"Huh?" Se  uită confuz lăsându- si capul într- o parte.

"Nimic,  nimic" Taehyung  chicotii 

"Ce-ai spus? "

"Haide acasă."

Caramel  Macchiato | taekook°Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum