5☕

449 61 2
                                    

JungKook simți  cum deja scena dintre cei doi devenise prea înfierbântat când  cel mare ii luase talia in palme.

Micuțul  a rosit  privind spre brunet printre suvitele  de păr  din bretonul său. Taehyung  a observat  că  JungKook avea obrajori  rozali  si-si tot muşcă buzele, iar cel mare se  gândi  sa-l tachineze.

Taehyung l-a tras in poala lui începând  sa-i mângâie blând  talia. JungKook  doar privii  in jos dorind sa-i evite privirea pentru a nu avea vrun sentimentul  jenant.

Mişcarile mâinii  lui Taehyung continuam  ,mâna  alunecând- i pe sub bluza  satenului plimbându-şi vârful  degetelor  pe abdomenul său.

JungKook tremurand  la atingerile delicate ale lui Taehyung, si-a strâns  picioarele in jurul taliei lui punându- şi bărbia  pe umărul  său ruşinat. Cel mare observă reactiile pufnind  într-un zâmbet, la fiecare mişcare de ruşinare a persoanei din brațele  lui.

Se  opri,  JungKook  îşi  lua capul de pe umărul  său  încă  având  privirea spre jos ceea ce pe Taehyung il făcu să  chicoteasca  când  văzu cât  de adorabil  poate fi.

Taehyung se aplecasera peste  micuț lipindu-şi buzele de fruntea  sa firavă, JungKook rosind instantaneu.

JungKook avea o mare admirație  față  de Taehyung ,dar în tot timpul ăsta  nu a putut să-i spună. Şatenului îi  plăcea  când  îl  atingea, mai ales in felul care indică "mai mult decât  simpli  prieteni", dar stia  că  de fiecare dată  când  cel mare făcea  asta era doar o joacă.

În schimb  Taehyung adora  sa-l tachineze in asa fel încât  să  obțină  de la şaten ceea  ce vrea, stia că  o face sa-l enerveze, majoritatea prietenilor lui  mai aveau puțin  si-l luară la bătaie pentru o simplă  atingere de mână, dar de la JungKook  primea mereu răspunsuri  pozitive.

Uneori  cel mare îşi  pierduse controlul dorind să  nu fie doar o 'simplă  joacă ' între  ei doi, alteori era riscat deoarece nu stia dacă  JungKook îl  place la fel de mult cum o face el, făcându- l sa se intrebare  dacă  nu face asta deoarece îi  este frică  sau era din cauză  că  micuțul  îşi  doreste să  continue , deşi Taehyung avea obiceiul prost de a se opri  fix  în  punctul  culminant.

Taehyung nu mai stasera  nici un minut pe gânduri  că  deja buzele  lui  se aflara  pe gâtul firav  al lui  JungKook, sărutandu- i pielea  albă  ca varul, celălalt  mai scoțând  niste gafaieli  de plăcere  printre  buze. Nu după  mult timp brunetul  se opri  lăsându- l pe JungKook lângă  el dând  drumul  filmului  ce era pe cale să  înceapă.

Caramel  Macchiato | taekook°Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum