10☕

419 57 13
                                    

JungKook era așezat în poală celui mai mare analizând ce tocmai se întâmplase.

"Ne-am sărutat?" Își  spuse micuțul  privindu-i buzele rozalii  hyung-ului său.
Aceastea păreau  moi si într-adevăr  au fost dupa spusele lui JungKook, îl  privim cu dorință  vrând  le mai guste încă odată.

"Taehyung.." murmură înainte ca gura sa-i fie acaparată de două  bucăți  de carne. Taehyung îi  cuprinse talia satenului,JungKook neezitand să  rupă sărutul ba din contră îl adânci infingandu-și mâinile în părul mătăsos al celui invarsta.

Taehyung îi  muscara  pe rând buzele provocându-i micuțul său mii de fiori in tot corpul. Acesta rupse sărutul simțind nevoia de oxigen. Jungkook  își ridică mâinile pe umerii brunetului începând să se frece involuntar de zona acestuia mai apoi sărind ușor pe ea.

Își lăsă capul pe spate gemand guturat,îi strânse șoldurile scăpand  gemete printre crăpătura  buzelor.

"La naiba, JungKook." Cel mare înjură pleznindu-i o fesa, apoi îl  împinse pe pat ridicându-i frumușelul fund. Se aplecă peste el sarutandu-i spatele mult arcuite,satenul  înghițind  în  sec si arzând  de nerăbdare.

"Taehyung, te rog.." murmură acesta din nou , Taehyung simțind cum inima i se topește auzindu-l smiorcaindu-se după atingerile lui.

Brunetul îi  trase pantalonii in vine, mâinile  sale mari făcând  contact cu pielea fină a micuțului inrosindu-i fundul.

"Ah!" Scancii  de durere împletindu-si degetele cu asternuturile albe  ale patului. Ranji  la sunetele firave plimbându-și  degetele pe una din coapsele sale.

"Oh puiule, esti tare drăguț " chicotii brunetul

"Nu te juca cu mine!!!" exclamă bosumflandu-se.

Taehyung se oprii  ridicându-l , imbracandu-și bebeluș.

"Poate altă data" îi mângâii  părul fixandu-l cu privirea.

JungKook avea trăsături  frumoase ca ale unui înger,si un corp splendid ca al unui model, dar tot odată  și caracteristici și talente minunate de care nici el nu stia.

"Taehyung "

"Da?"

"Fa-mă al tău."

"Nici o problemă, iubitule."

~sfârșit~

Caramel  Macchiato | taekook°Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum