Bölüm 1

242 10 4
                                    

Neden benim kızım neden? Biz ne yaptık da bizi buldu böyle olaylar..

Tam 1 yıl oldu  olaylar olalı..

Şimdi en başından başlayayım olayları anlatmaya.. Çünkü biriyle paylaşmaya ihtiyacım var.   

Geçen yıl akşam eşimle kahve içip yağmuru seyrediyorduk. Kızım yanımıza gelip bizimle birlikte kahve içmeye başladı.Kahvemiz bitti ve yatmak için yataklarımıza gidiyorduk. Ceren gece saat 4 sularında su içmeye kalkmış.O sırada dışarıdan bir takım sesler duymuş ve cama doğru yaklaşmış. 3-4 tane adam bir adam da yerde kanlar içinde yatıyor. Kızım görmüş ve sesini çıkarmamış. Tam geri geri kaçmaya çalışırken saksıları devirip adamların dikkatini çekmiş. Adamlar bizim eve doğru gelmeye başlayınca kızım hemen bizim odaya geldi. Olayı anlattığında biz bunun bir rüya olduğunu yada hayal gördüğünü söyledik. Sakinleşince kızımı alıp odasına götürdüm. Dışarıda olan bitenlerden habersizce uyuduk. 

Sabah işe gitmek için hazırlandım. Eşim kahvaltıyı hazırlayıp Ceren'i uyandırmak için odasına gittiğinde yatağında bulamayınca bir gürültü koptu. Gelen çığlık sesleri üzerine Ceren'in odasına koştum. Kızım kaçırılmıştı..

Sonrası zaten bilinen şeyler.. Polisler, verilen ifadeler, araştırmalar...

Polisler hiçbir iz bulamamıştı. 

Kızım görgü tanığı olduğundan ifade vermesin diye kaçırılmıştı. Kızıma şimdi ne yapılıyor bilmiyorum.

Artık polislerden yarar gelmeyeceğini öğrendim. Bundan dolayı  benim aramamın zamanı geldi.

Öncelikle bahçeyi aramaya çıktım. Bahçede  kesinlikle bir ipucu bırakmış olmalılar. Maalesef bahçede bir ipucu bulamadım. Kızımın odasına girdiğimde birde ne göreyim.Kızımın telefonundaki fotoğrafını gördüm. Fotoğrafta Ceren bahçedeki adamları çekmişti. Hemen evden çıktım. Alsancak polis merkezine elimdeki delillerle gittim. Memurlar hemen bu fotoğrafı çoğaltıp tüm merkezlere bilgi olarak geçmişti. Bende eve geldim..

O gece düşüne düşüne sabahı ettim. Bir plan yapmalıydım bunun sonunda hem kızıma ulaşmalıydım hem de o cani heriflerden intikamımı almalıydım.

Günler geçtikçe iyice bu olayları düşünmekten kafayı yiyordum. Sürekli Ceren'in odasında günümü geçiriyordum.Her yeri didik didik edip bir yandan da  polislerden bir haber bekliyordum. 

Bir gece yine uykum kaçmıştı. Yatağın içinde dönüp duruyordum. Bu sessiz gecede içimde bir huzursuzluk vardı. Kızım bir yerlerde üzülüp ağlarken ben burada rahat edemezdim.

Yine düşünceler içindeyken evden çıtırtılar geldi. Hemen kalkıp evi kolaçan ettim.  Seslerin mutfak penceresinden geldiğini duydum. Adamlar tam çıkmak üzereyken arkadan birine saldırdım. Biraz boğuştuktan sonra kaçarken suratının ortasına yumruk attıktan sonra tırnaklarımı geçirdim. Ama adam elimden kaçtı. Sabaha kadar yine uyku haram...

.

.

.

Devam edecek... 

Şeytani PlanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin