Gözlerimi açtığımda ellerim ayaklarım bağlı yerde yatıyordum. Etraf kapkaranlık olduğu için nerde olduğumu anlayamadım. Uyandığımı anlasınlar diye bağırıp durdum, gelsinler de onlarla karşılaşayım artık. İçimden bir his kızımın da buralarda bir yerlerde olduğunu söylüyordu. 'kızım buradayım korkma kızım geldim' diye bağırdım.
Adamlar geldi ama yüzleri maskeliydi. Geldikleri gibi karşı koymaya kalksam da koluma iğne yapıp gittiler. Bu iğne de neydi şimdi her yerim uyuşmuştu.
Kaç saat uyuduğumu hatırlamıyorum. Sadece bir daha geldiklerinde ne yapmam gerektiğini düşünüyordum. Tek kişi gelse hiç olmadı şansım artar. Allah'tan ellerimi ayaklarımı çözdüler de.. Her yer karanlık kaç kez geldiler iğne yapmaya, kaç gün geçti, burası neresi kafamda sürekli sorular dönüp duruyor.
Yine kapı sesiyle kendime geldim yine iğne yapmaya geldiler sanırım. Hemen toparlandım. Şansa tek kişi geldi yerde uyuyor numarası yaparak kımıldamadan yatıyordum. Adam da tam eğilmiş iğne yapıyordu ki iğneyi kaptığım gibi adama sapladım adam oracıkta yığılmıştı. Sessizce adamın belinden silahı ve cebindeki bıçağı aldım. Kapının arkasında beklemeye koyuldum. Çok geçmeden başka biri daha geldi odaya girer girmez arkadan saldırıp bıçağımı sapladım. Adamı yaralayıp elini ayağını bağladım. Kapıyı kilitleyip koridora çıktım. Loş ve her yer pislik içindeydi. Terk edilmiş bir yerdi. Diğer yerleri kontrol ederek ilerliyordum. Bir odanın önüne geldiğimde kapının kilitli olduğunu gördüm. Kızım içeride miydi acaba.
Adamların yemek yediği yerde masanın üzerinde bir anahtar buldum. Bu anahtarı alıp hemen kilitli kapının önüne geldim. Anahtarı sokup çevirdiğimde gıcırtıyla kapı açıldı içerisi karanlık olduğu için tam göremiyordum. Gözlerim karanlığa alıştıktan sonra Ceren'i gördüm. Ah kızım melekler gibi yatıyor. Fazla zaman kaybetmemeliydim. Kızımı kucakladığım gibi dışarı çıktım. Sanırım kızıma da iğne vurmuşlardı. Hala kendine gelemedi. Biraz yürüdükten sonra yola çıktık. İlerden bir araba geliyordu. Arabayı durdurdum önce kızımı bindirdim sonra kendim bindim. Şehir merkezine kadar gidip sonrasını kendimiz halledeceğiz. Yolda Ceren de kendine geldi kızımla uzun uzun sarıldık kurtulmak ve kızımdan bir daha ayrılmamak.. Artık polise de gidemeyiz adamlar öldü mü kaldı mı bilmiyorum. Geç saatlerde evimize vardık.
.
.
.
Son Bölüm Cuma Günü Gelecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytani Plan
Gizem / GerilimKüçük bir kızın cinayete tanıklık yapması sonucunda katiller tarafından kaçırılması.