Geschrokken sta ik voor de slaapkamerdeur van Issam. Ik slaak een gil uit van de schrik. Ik knipper even met mijn ogen, omdat ik niet kan geloven dat Issam zoiets kan doen.
'ISS-AA-MM,' schreeuw ik ongelovig. Het blonde meisje dat niks door heeft verstopt zich onder de deken van de schrik.
En Issam, ja Issam krabt beschaamd op zijn hoofd. Gek genoeg ben ik niet eens boos. Ik ben wel heel erg teleurgesteld, echt heel erg teleurgesteld in Issam en het blonde meisje, mijn beste vriendin. Juist. Beau.
'Camilla,' zegt Issam zacht. Ik kap hem af met mijn hand, als teken dat hij geen moeite moet doen om het goed te praten. Ik heb geen zin in excuses en smoesjes. Ik loop langzaam achteruit, terwijl het beeld van hun samen zich grift in mijn hersenvlies.
Mijn oortjes stop ik in mijn oren en ik zet mijn muziek aan. Corleone van Lacrim. Harde muziek in mijn oren, agressieve muziek, daar hou ik van.
Zingend loop ik naar huis. 'Tu fais des sous, t'as pas kave-pou c'est qu't'es comme moi
La rue c'est plus dangereux qu'un coma, vrais me suivent et me supportent, j'vous oublie pas
La vie est courte, monsieur, donc faut des armes, du courage
Du vice, de l'honneur, petit frère, sois fier, regarde moi, là ouais
Le jour, la veille, de ma paye, j'dors pas
L'ivresse, la faim, des billets, de mon r'pas
Ouais, ouais, la guerre pour faire ma vie,' rap ik mee.De hele wijk interesseert me niks. Ik loop langs jongens uit de wijk die me verlekkerd nakijken. 'Fils de pute,' sis ik naar ze.
Ik doe de huisdeur open en de wiet geur komt me gelijk tegenmoet. In de woonkamer zie ik mijn broer en zijn vriend Ramzi wiet roken. 'Accro!' Roep ik boos. 'Gedraag je Camilla,' zegt mijn broer. Boos loop ik naar mijn kamer. Zuchtend kijk ik in de spiegel. Mijn lichtbruine lokken zet ik in een hoge staartje. Ik zoek mijn pyjama en trek die aan. Ik ren naar de keuken waar ik alle ingrediënten bij elkaar raap om te koken voor Ramzi, Raes en mezelf natuurlijk.
De grote tv aan de muur zet ik aan en open YouTube.
Somadina - Ronaldo klinkt door de luidsprekers.
'Chaftou les abdos, ya khti Ronaldo. Omri le7ya trassi ygoulou ghir Messi. Nta lgalb, nta lgalb,' schreeuw ik bijna.
Zo ga ik dus om met verdriet en verdriet met mij.
Als ik me omdraai zie ik Ramzi naar me kijken. Het bloed stijgt naar me wangen. Nee, niet nu.
Calm Camilla, calm.Ik raap al me moed bij elkaar. 'Hoelang sta je daar al?' Vraag ik nonchalant.
'Lang genoeg om te kunnen zien dat je verdrietig bent,' zegt hij. Hij probeert mijn blik te vangen die ik op mijn beurt ontwijk.
Ik ga snel verder met koken om de situatie te ontwijken. Ik hoor zijn voetstappen mijn richting opkomen.
Stay there, please.
Zijn adem voel ik in mijn nek. Zijn armen omvatten mijn middel en mijn hart gaat tekeer. Hij omhelst me als nooit tevoren.
'Ik ben er voor je als je me nodig hebt, Camilla.'
A/N
A new story for you Guys! Ik kon echt niet wachten met publiceren, sawry.
Stem, reageer en volg!
De cover komt later made by Dutchgirl07
JE LEEST
Fifteen Days Hostage
ActionGegijzeld voor vijftien dagen, dat was het begin van een liefdesverhaal. Dat was het begin van dit verhaal, het verhaal over Camilla. 10 maart 2018 ©WrittenbyChaimmss