Capitolul XIX

524 44 9
                                    

"Dimineata totul a decurs normal. Jimin si Suga au adormit unul in bratele celuilalt. Jimin avea doua urme pe gat si una pe piept, Suga avea niste zgarieturi pe spate, dar nu ii deranja. Puteau sa le acopere si aveau sa se vindece. Jk si V adormira la fel, V fiind cel care avea semne:o muscatura pe gat si o zgarietura pe spate. Era deja ora 9 cand se trezira."
Jimin se trezi primul, se freca la ochi cascand:-Yoongi...trezirea...*somnoros si se ridica putin*
Suga:-Mmm....frig...*il trage pe Jimin aproape*
Jimin rade usor:-Haide. E deja ora 9. E timpul sa ne trezim.
Suga:-Mm...nu vreau...*isi afunda capul in spatele lui Jimin si il cuprinde cu ambele brate*
Jimin:-Daca iti dau motiv sa te trezesti?
Suga:-Ascult...*curios*
Jimin:-Timp de o zi ai voie sa ma saruti cand vrei daca nu ne vede nimeni.
Suga:-Nu-i deajuns.*il strange mai tare*
Jimin:-Si daca ai voie sa faci ce vrei in noaptea asta?
Suga ridica capul:-Asa mai vorbim.*ii da drumul si se ridica din pat intinzandu-se*
Jimin adormise fara tricou, se ridica si el, se intinde si merge spre baie.
Suga, observandu-l:-Stii ce frumos se vede muscatura aia?
Jimin:-Ce?!*fuge in baie si se uita in oglinda* Nu nu nu nu! Ugh! Cum acopar eu asta acum? Avem concert Yoongi! O sa se duca machiajul si o sa se vada! Ce ma fac?
Suga:-Oh, mai calmeaza-te! Daca pui baza de machiaj si dupa fond de ten cu niste pubra ar trebuii sa tina destul de bine. Nu o sa stea fanii din public sa analizeze fiecare parte din noi. O sa se bucure de concert. Si restul o sa se concentreze la show. Calm.
Jimin:-Trebuia tu sa ma musti!*il impinge in umar usor*
Suga:-Si tu trebuia sa ma zgarii!*se intoarce cu spatele* Stii cat o sa ia sa se vindece? Sau cat o sa ma usture la dus? Eu am mai grav ca tine!
Jimin:-Ok, gata. Scuze. Nu vreau sa ne certam.
Suga:-Bine. Hai acum. Sa mergem la masa. Mor de foame!
Jimin:-Si eu.

*in camera lui V si JK*
"V era deja treaz, se pregatea. Cand trebuia sa se imbrace, il trezi si pe JK."
V:-Kooki...trezirea...*vorbind incet*
JK:-Hmm...?*somnoros se freca la ochi si se uita la el cu un ochi intredeschis*
V era intins pe burta peste pat, fara tricou pe el. Jungkook il vazu si se ridica repede in fund. Se uita la V surprins.
V:-Ce e?
JK:-Amm...nimic...lasa...*se ridica din pat si se duce la baie sa se spele pe dinti*
V se duce dupa el:-Kooki...ce este? De ce te uitai asa la mine?
JK scuipa pasta de dinti din gura si se intoarse cu fata spre el:-Nu...ma asteptam sa te vad asa in dimineata asta...atata tot...
V:-Si de ce nu? Sau...e ceva ineregula?
JK:-Nu! Absolut de loc! Doar ca...stii tu...a treia zi, aseara si acum dimineata...tu...aratand asa...si venind si trezindu-ma cu asa o voce calma...
V:-Aaa...ok. Are logica.*se duce sa se imbrace*
JK se intoarce cu fata spre oglinda si rasufla incet, apoi se uita in oglinda:-Ar trebuii sa inteleg toata situatia asta ca si cum am fi un cuplu? E putin ciudat. Il plac pe Taehyung, dar...pana acum 3 zile eram doar cei mai buni prieteni....Nu stiu...o sa las lucrurile sa mearga de la sine.

*in camera lui Jin si RM*
"Namjoon se trezi primul, se pregati si dupa ce se imbraca, il trezi si pe Jin."
Rapmonster se trezi, se pregati, se imbraca si vru sa il trezeasca pe Jin. Se duse aproape de el, dar nu facu nimic inafara de al admira.
RM:-Chiar este chipes....Ce tot fac?! Nu il plac pe Jin! Sau poate...*ii da parul din ochi lui Jin* Nope! Nup! Nu nu nu! Nuuu! Nu il plac, nu l-am placut si nu o sa il plac pe Jin. E membrul trupei, e amicul meu si atat. Deja avem doua cupluri nu avem nevoie de 3.
Jin se intoarse pe partea cealalta si intinse mana spre locul unde dormise Namjoon. Cand nu il simtii spuse prin somn:-Jooni...
Namjoon se soca.(SHOOK!😂) Nu se astepta nici o clipa sa il porecleasca sau sa ii spuna in vreun fel, dar se duse pe partea cealalta a patului si il lua de mana zicand usor:-Jin...trezirea...
Jin clip cu ochii inca inchisi, dupa ii deschise si clipi de doua ori, zambi si spuse:-Neata, hyung.*se ridica in fund si se intinde* Cum ai dormit?
RM:-Bine...tu?
Jin:-Foarte bine. Whooa!*il vazu imbracat* Tu deja esti imbracat? Cat e ceasul?!
RM:-E abea 9 si-un sfert. Calmeaza-te. Ai timp.
Jin:-Ba nu! Trebuie sa ma pregatesc, trebuie sa mergem la masa, care se incheie la 10 si trebuie sa vad daca s-au trezit si ceilalti. Am intarziat!*se da repede jos din pat si merge sa se spele pe dinti si ochi, se imbraca repede si isi ia telefonul* Haide!*cu Namjoon*
RM:-Acum!*merge dupa el*
"Jin bate la toti la usa si ii intreaba daca sunt gata. Toti erau pregati si coborara. Seara aveau prima reprezentatie din Japonia, dupa care aveau sa se intoarca la hotel si...poate ca va exista o cearta sau nu. Veti afla. ;)"

(Whooa! 930 de cuvinte. Destul de putin pentru asa o absenta. Imi pare sincer rau ca am lipsit asa mult. Am avut cateva probleme pe acasa si...na. Nu prea am avut capul limpede sa am idei. Oricum, iata-ma. Merci ca nu ati mai pus presiune prin comentarii, apreciez si...din nou...imi pare rau. Gomenasai minasan!)

Ce e cu noi?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum