Jimin zise sfios:-Daddy...
Suga inca il tinea pe umar si mergea spre casa:-Ce-i?
Jimin:-Poti sa ma pui jos? Lumea se uita la noi...
Suga:-Chiar crezi ca imi pasa de restul?
Jimin:-Dar...daca face cineva poze si le posteaza? Lumea ne cunoaste...
Suga se opri si ofta:-Bine...
Il puse jos si il lua de mana:-Fericit?
Jimin:-Da. Merci...
Ajunsera acasa destul de repede.
Suga:-Stai aici. O sa luam masina.
Jimin:-Nu stam aici?...
Suga:-Ti-am promis ceva inainte sa plec, nu? Sunt om de cuvant.
Asta fiind spus Suga intra in casa, iar Jimin ramase afara si se aseza pe un scaun de pe terasa.
Suga il cauta pe Jin.
Suga:-Jin. Am nevoie de cheile de la masina. Te rog.
Jin:-De ce? Ti le dau, nici-o problema dar...de ce nu chemi soferul?
Suga:-E vorba de mine si Jimin.
Jin:-Oh...inteleg.
Ii arunca cheile si ii ura noroc. Suga merse in camera lui. Lua din dulap o geanta si isi alesese tot ce considera ca ii va trebuii pentru Jimin. Se imbraca cu o camasa si un sacou. Lua geanta si cheile de la masina si cobora. Jimin il astepta cuminte afara.
Suga:-Esti gata?
Jimin dadu din cap aprobator
Jimin:-De ce esti imbracat asa?
Suga:-Trebuie sa ma potriviesc cu porecla mea, nu?
Jimin:-Daddy...?
Suga:-Exact baby. Acum haide.
Il urma pana la masina. Urcara amandoi si pornira. Trecura cateva minute de liniste, insa Jimin rupse linistea:-Unde mergem?
Suga:-In afara orasului.
Jimin:-Amm...mai precis?
Suga ofta:-Am inchiriat o casa. Doar pentru noi doi ca sa poti tipa cat vrei tu fara sa te temi ca ne aude cineva.
Jimin rosi si tacu din gura. Incepu sa se joace cu mainile in poala lui si se uita in pamant.
Suga se uita la el si dupa iar la drum:-Oh, haide. Nu trebuie sa te rusinezi de chestia asta.
Jimin:-mmm...dar cine a zis ca o sa ma faci sa tip?
Avea vocea tremurand fiindu-i frica sa ii raspunda si nu stia cum o sa reactioneze.
Suga trase masina pe dreapta si isi scoase centura. Se apropie de Jimin si ii acoperii gura cu mana si il stranse usor prin pataloni. Jimin lasa capul pe spate si inspira adanc si isi puse manile pe pieptul lui.
Suga:-Vrei sa mai spui aia inca o data?
Il stranse si mai tare.
Jimin gemu si inspira destul de greu. Il stranse pe Suga de tricou si il privi in ochi.
Suga se uita la el:-Deci...ce nu pot eu sa fac?
Ii lua mana de la gura, iar Jimin inspira adanc.
Jimin:-Retrag ce am zis....scuze, daddy.
Suga:-Bun.
Se intoarse la locul lui si se intoarse pe drum.
Nu trecu mult timp si ajunsera aproape de locul stabilit. Mai erau doar 10 km dar pe drum avu loc un accident si normal ca se forma o intrega coada de masini.
Suga:-Shit...
Jimin:-E ok, Yoongi. O sa ajungem.
Suga:-Stiu doar ca...voiam sa fim acolo cat de repede posibil.
Se uita la el. Jimin era foarte serios si avea o expresie usor flamanda.
Suga:-Jimin...?
Jimin:-Ne putem distra cat asteptam...
Isi desfacu centura si se duse spre el. Ii desfacu si lui centura si isi puse o mana pe pieptul lui Suga.
Suga:-Jimin. Chiar nu poti sa astepti?
In timp ce Suga vorbea, Jimin isi duse in jos mana si se uita la el muscandu-si buza, facandu-l pe Suga sa faca o inspiratie adanca si isi puse mana peste a lui.
Jimin:-De ce? Iti e frica sau ceva? Lasa-ma sa te satisfac.
Suga se uita la el si il apuca de barbie. Il trase mai aproape de el:-Sa nu scapi ceva.
Jimin inghiti in sec si zise cu o voce tremuranda:-D-da...
In urmatoarea clipa atentie lui Jimin se mutase in alta parte. Ii desfacu cureaua si ii desfacu pantalonii. Incepu sa ii faca blow-job. Suga lasa capul pe spate si gemu usor. Nu dura foarte mult si ejacula. Jimin se ridica si, norocul lor, atunci se fluedifica si traficul.
Suga:-Inca te descurci.
Ii zambi in coltul gurii.
In curand ajunsera si la casa.
Suga se imbraca la loc, isi lua geanta si intra in casa. Nu era foarte mobilata tinand cont ca nu venea prea des lumea in zona asta, dar avea strictul necesar pentru o casa.
Jimin intra dupa el si admira casa:-E frumoasa dar...de ce ai ales tocmai aici? Si de ce tocmai asta? Mai erau si altele mai aproape de oras.
Suga:-Pentru ca aici nu prea ne stie lumea, sau cel putin nu trece asa multa lume pe aici. Si am ales casa asta din cauza mobilierului.
Jimin:-Cum adica...?
Suga ii facu semn sa il urmeze. Urcara scarile spre dormitoare si intrara in primul. Patul avea cadrul din fier forjat, cu modele decupate, iar deasupra lui erau doua inele prinse in perete. Geamurile erau foarte mari, fiind amplasate de la tavan pana la podea si aveau draperii speciale pentru a le acoperii, de culoare neagra.
Jimin intra primul si observa camera. Observa inelele si cadrul. Se intoarse spre Suga:-Yoongi...
Suga lasa geanta jos si inchise usa. Isi desfacu cravata si butonii de la manecile camasii.
Jimin inghiti in sec si incepu sa respire putin sacadat. Se dadu cativa pasi in spate.
Suga isi dadu jos sacoul si incepu sa isi desfaca nasturii:-Incepem?
Lovi geanta cu piciorul si o facu sa ajunga la picioarele lui Jimin care se apleca si deschise geanta. Ca si asteptat era plina de jucarii sexuale, catuse, buciuri si blind folders din piele neagra, toate.
Jimin inghiti in sec si se uita la Yoongi care isi dadu-se camasa jos.
Suga:-Dezbraca-te si urca in pat.
Jimin tremura putin dar era nerabdador. Suga lua o telecomanda de pe masa si activa draperiile. Geamurile erau acoperite si acum erau doar ei doi si acea intreaga liniste pusa peste camera avea sa fie distrusa foarte curand.
Jimin era dezbracat, asezat pe pat in genunchi si se sprijinea de picioare. Suga lua din geanta doua catuse late din piele ce aveau fiecare cate un inel auriu pe fata, avand si cate o carabiniera si se prindeau cu ajutorul unei catareme.
Suga:-Mainile.
Jimin le intinse in fata iar Suga i le lega. Se aseza in fata lui si ii ridica capul de barbie, mangaindu-i buzele cu degetul mare si il privi. Jimin deja respira greu si avea privirea atintita asupra lui.
Suga il trase mai aproape pe Jimin si il saruta coborand incet pe gat si pe piept. Jimin avea mainile in jurul gatului lui Suga si gemea usor. Suga il musca de gat pe Jimin si ii apuca mainile. Ii prinse catusele de inelele de deasupra patului. Jimin se uita la mainile lui. Avea pulsul foarte accelerat si respiratiile ii erau adanci.
Suga:-Nu esti speriat, nu?
Jimin dadu din cap in semn negativ.
Suga zambi in coltul gurii si coborî din pat lund panpliga neagra din geanta.
Jimin:-D-de ce o folosesti pe aia? Le ai pe celelalte.
Suga:-Stiu. Dar asta are o istorie speciala pentru noi doi. Nu crezi?
Se urca inapoi in pat si se uita la el avand panpliga intinsa pe palme.
Suga:-Daca te doare sau vrei sa ma opresc imi spui indiferent, ok?
Jimin dadu din cap:-Da...amm...putem stabili un cuvant de siguranta?
Suga:-Cum ar fi?
Jimin:-Trandafir.
Suga zambi:-Cum vrei tu, baby boy.
Jimin lasa capul usor in fata si inchise ochii. Suga ii lega panpliga in jurul ochilor.
Suga:-E prea strans?
Jimin avea vocea foarte suava si parea destul de linistit desi stia ca era extrem de agitat:-E bine.
Suga il saruta in crestet si ii ridica capul. Jimin se lasa sprijinit de cadrul patului. Suga se ridica si coborî langa pat. Jimin nu vedea nimic si doar ascultat. Respiratiile lui adanci nu il interesau sau faptul ca era foarte excitat. Doar asculta. Auzi zanganitul cataremei lui Yoongi cand isi desfacu cureaua dupa fermoarul care se desfacea. Fasaitul stofei din care erau facuti pantalonii si in urmatoarea clipa o greutate in plus se simti pe suprafata patului. Jimin inghiti in sec si astepta sunetul vocii lui Yoongi.
Suga:-Jimin.
Jimin inhala adanc cand vocea sa ii spusese numele pe un ton atat de adanc.
Suga:-Desfa-ti picioarele.
Jimin respira foarte accelerat si incerca sa se potoleasca, dar executa exact cum ii ordonase Yoongi.
Suga se apropie de el si il mangaie pe parte stanga a trunchiului, de sus in jus. Isi puse ambele maini pe bazinul lui si il ridica putin. Il aseza in bratele lui si se duse putin mai aproape de cadrul patului asa incat Jimin sa nu fie nevoit sa isi intinda mainile sau sa il doara. Il ridica usor si il penetra.
Jimin lasa capul pe spate gemand si stranse inelele de care era prins.
Jimin:-Agh! Yoongi...
Suga isi musca buza si il atinse pe piept mangaindu-l usor. Jimin tremura simtindu-i atingerea.
Jimin:-D-daddy...
Suga se uita la el si isi puse mana pe obrazul lui.
Jimin:-Te-te rog...fa-ma sa imi uit numele...
Suga zambi in coltul gurii si se ridica in genunchi. Il dezlega de inele si il lega de cadrul patului insa cu mainile incrucisate. Il intoarse cu spatele in sus si il penetra iar. Jimin stranse cadrul patului si gemu. Suga se apleca peste el intrind si mai adanc si ii sopti:-Sa nu te abtii.
Jimin dadu din cap afirmativ si stranse putin mai tare cadrul. Suga incepu, iar Jimin chiar nu avea cum sa se abtina, nici daca ar fi incercat. Gemete si tipete de plecere se auzea in toata camera.
Jimin:-Daddy! Daddy...mai am putin...agh...
Suga:-Arata-mi, nu-mi spune.
Jimin ejacula si incerca sa isi revina. Suga se puse langa el si il saruta pe spate:-Te-ai descurcat bine, baby.
Jimin se ridica in genuchi si se aseza pe spatele picioarelor sale lasandu-si mainile sa se odihneasca putin, iar el sa isi traga sufletul.
Suga zambi:-Acum. Te-am facut sa te simti bine, ceea ce sper sa te faca sa iti dai seama de ce eu sunt Daddy si nu nu stiu ce dobitoc platit de la capatul orasului.
Isi puse mana pe gatul lui Jimin, acesta ridicandu-si capul.
Suga:-Nu-i asa?
Jimin:-D-da daddy...
Suga:-Bine. Acum trebuie sa te pedepsesc pentru ce ai făcut.
Jimin inghiti in sec:-C-cum?
Suga rase usor:-O sa simti.
Se ridica din pat si aduse geanta langa el. Lua din geanta un aparat electric, ce avea in capat un cap rotativ facut din burete. Il puse pe pat.
Ii dezlega panpliga lui Jimin si i-o dadu jos. Jimin deschise incet ochii si se uita la el. Vazu jucaria si marii putin ochii:-C-ce e aia?
Suga:-Ceva ce face parte din pedeapsa ta.
Suga ii lua boxerii si il ajuta sa se imbrace cu ei.
Suga:-Ideea aparatului asta este sa te excite dar sa nu iti dea voie sa...iti exprimi erectia. Da...hai sa fie asta explicatia.
Jimin inghiti in sec si incepu sa inspire adanc:-E-esti sigur de asta.
Suga:-Daca vrei sa ma opresc...stii cuvantul.
Jimin dadu din cap, iar Suga porni aparatul si il puse in zona respectiva si o misca incet de sus in jos. Jimin gemea si era in erectie.
Jimin:-Yoongi...agh....te rog...
Suga duse jucaria aproape de cap si se uita la Jimin. Avea capul pe spate si ochii inchisi, gemand puternic.
Suga:-Ce este?
Jimin:-A-atingema. Te rog.
Suga:-Nu prea cred. Te-a atins altcineva inafara de mine. O sa iti duci pedeapsa pana la capat.
Jimin gemu inca o data si inspira adanc si ii striga numele lui Suga.
Jimin se uita la Yoongi si dupa la ceea ce facea:-Daddy...doare...
Suga:-Si vrei sa ma opresc si sa continui eu?
Jimin:-T-te rog...
Suga:-Mmm...nu cred.
Mari cu o treapta viteza facandu-l pe Jimin sa strige si in scurta timp ejacula.
Lasa capul in jos si respira foarte greu.
Suga ii ridica capul si afisa o expresie ingrijorata:-Esti ok?
Jimin zambi usor:-Da.
Suga ii zambi inapoi si il saruta.
Jimin:-Mi-am ispasit pedeapsa, daddy?
Suga:-Nu imi place cand doar tu te simti bine deci da.
Rase usor si isi lipi fruntea de a sa si il saruta iar. Jimin il musca de buza si i le atinse cu limba.
Suga:-Ce crezi ca faci? Vrei sa ma provoci?
Jimin rase putin:-Poate...
Suga zambi in coltul gurii. Se apropie de el si ii dadu jos catusele. Il lua in brate. Jimin isi puse mainile in jurul gatului lui Suga. Yoongi il tinea de spate, la nivelul soldurilor. Se uitara unul in ochii celuilalt. Suga ii dadu cateva suvite de pe fata la o parte lui Jimin, iar Jimin isi puse picioarele in jurul bazinului lui Suga.
Suga:-Trebuie sa ma ajuti.
Jimin:-Cu ce?
Suga ii lua una dintre maini si i le puse pe piept, facandu-l sa o duca incet in jos. Ii dadu drumul iar Jimin continua si il atinse acolo. Suga gemu usor, asta facandu-l pe Jimin sa se excite si el.
Jimin:-Daddy...
Suga se uita la el.
Jimin:-Sunt gata.
Suga il ridica si il puse cu spatele pe pat. Il penetra si de data intra foarte adanc din prima, facandu-l pe Jimin sa isi arcuieasca spatele si sa ii strige numele.
Jimin:-Yoongi...
Isi incolacii picioarele in jurul sau si il zgarie pe spate. Se ridica putin si ii zise la ureche:-:-F-fa-o in mine...te rog...
Suga deschise ochii larg si il privi surpris. Jimin ii zambi:-Te rog...
Jimin:"-E atat de bine sa il am iar langa mine. Am capul cuprins de o negura. Nu pot gandi clar."
Nu dura mult si ejaculara amandoi. Aveau pulsul accelerat si respiratiile adanci. Suga se intise langa el, iar Jimin il lua in brate:-Te iubesc, Yoongi.
Yoongi il mangaie pe cap:-Si eu te iubesc.
Il saruta pe frunte.
Suga:-Haide.
Se ridica si il lua pe sus.
Jimin:-Unde mergem?
Suga:-Sa facem un dus.
Jimin isi lasa capul pe pieptul lui.
Ajunsi in baie, il puse pe Jimin in cada si dadu drumul la apa calda. Potrivi apa si se urca si el. Il ajuta pe Jimin sa se spele dupa care invers. Suga ia un prosop pe umar si pe Jimin in brate si il duce in a doua camera, cea de langa unde intrasera prima data. Il pune pe pat si ii usuca parul cu prosopul.
Jimin:-Yoongi...eu cu ce o sa ma imbrac?
Suga:-M-am gandit deja la asta. Inainte sa plec la ai mei am trecut pe aici si am adus cate ceva pentru amandoi.
Deschise dulapul de langa pat si acolo se aflau cateva articole vestimentare de ale lui. Lua un tricou, o pereche de boxeri si i le dadu lui Jimin.
Suga:-Nu te deranjeaza ca sunt ale mele, nu?*zambeste*
Jimin:-Te-am avut pe tine pe mine. Nu cred ca o sa ma deranjeze hainele tale.
Suga rase usor si il saruta pe frunte.
Jimin casca.
Suga:-Esti obosit. Cred ca ar fi bine daca ne-am culca.
Jimin se freca la ochi:-Da...cred ca mi-ar placea putin somn...
Suga zambi si se urca langa el in pat. Jimin se aseza in bratele lui si adormi imediat. Suga il mangaia pe cap si deschise draperiile. Se uita la luminile orasului indepartat, la luna si la stelele de pe cerul senin. Ofta incet si se uita la Jimin:-De ce ma simt asa singur cand tu nu esti sa vorbesti cu mine?
CITEȘTI
Ce e cu noi?
FanfictionSuga, fiind mereu distant si enervat de prezenta lui Jimin, ajunge sa il placa, astfel ducand o lupta cu el insusi. Intr-un final, toti membrii ajung in aceeasi situatie: confuzi, nestiind ce se intampla sau cum sa actioneze. Cartea prezinta lupta i...