Capitolul XXIII

486 47 7
                                    

Era dimineata. Toti isi facura bagajele si acum mancau micul de jun. Urma urmatoarea destinatie a turneului si aveau nevoie de masa. Drumul era destul de lung. La masa, J-hope a stat in capul mesei si ii privi pe toti subtil. Fiecare statea langa cel iubit: Suga langa Jimin, V langa JK si RM langa Jin. Nu trebuia sa fi expert ca sa vezi ca se plac. Privirile nu mai erau ca pentru niste "frati". Plus ca Suga il tinea de mana pe Jimin pe sub masa, V avea piciorul incolacit cu a lui JK si RM isi tinea mana pe piciorul lui Jin.
J-hope stia ce trebuia sa faca.
Dupa ce terminara, au mers la autocar, si-au pus bagajele si impartirea in paturi a ramas la fel...din motive evidentete. Dupa ce se instalasera in autocar, J-hope veni la ei si zise serios:-Baieti. Sedinta. Acum, in camera de relaxare.
Toti se uitara la el, dupa unii la altii.
J-hope:-Acum.*foarte serios, se uita drept in ochii fiecaruia*
Il urmara si se asezara in cerc pe covorul din incapere. Normal, fiecare langa persoana iubita. J-hope statea in capul cercului. Se uita la fiecare si zis:-Cu totii stim ca se intampla ceva aici si m-am saturat sa mai fie secrete. Suntem o trupa, suntem ca niste frati si ne cunoastem de mult timp. Asa ca...haideti sa rezolvam asta, ok?
Suga se uita la el, dupa la restul si spuse cu o voce calma:-Are dreptate. Cu totii stim ca ceva se intampla. Cu totii stim ce este. Nu are nimeni nimic impotriva, deci nu e nici un motiv sa ne ascundem.
J-hope:-Exact. In primul rand, voi doi. De cand s-a intamplat?*arata spre Suga si Jimin*
Jimin, care era usor speriat:-Voi de cand stiti?
Jin:-De cand ai rabufnit la masa.
V:-Am venit dupa voi si v-am auzit la usa.
Suga:-Ohh! De aia va comportati asa ciudat si ne puneati doar impreuna.
V:-Exact.
JK:-Am crezut ca asa o sa va simtiti mai confortabil.
Jimin:-Pai...a fuctionat...oarecum.
Suga:-In cazul asta...cu o seara inainte am luat decizia.*il ia de pe dupa umeri pe Jimin si cealalata mana si-o impreuneaza cu a lui.
J-hope:-Ok. Cu voi am terminat. Acum. Taehyung? Jungkook? Voi de cand?
Jin:-Din prima zi de cand am plecat spre Japonia.
V si JK se uitara la el gen ,,Da' nu poti sa taci!?"
JK lasa capul putin in jos:-Da...de atunci...
J-hope:-Si cu voi am rezolvat. Voi doi.*se uita fix la Jin si RM*
RM:-De aseara.
Suga:-Pe bune?!
Jimin ii zise incet:-Taci!
Jin:-Da...nu stiam nici noi de mult...
J-hope:-Acum ca totul e clarificat, trebuie sa spun ca si eu am pe cineva.
Toti se uiatara la el surprinsi:-Pe cine?!
J-hope:-Nu o stiti. Ne-am cunoscut pe net, am tinut legatura. Si cea mai tare treaba este ca nu ii pasa daca sunt intr-o trupa sau nu. Ne sustine, dar nu ma iubeste pentru ca sunt ,,J-hope". Ma iubeste pentru ca sunt ,,Hoseok". E din Corea, din Seul si nu sta departe de casa noastra. E super draguta cu mine si ne incurajeaza cu toate proiectele.
Jimin:-I-ai spus si de noi?
J-hope:-Da.
Suga:-Si ce-a zis?
J-hope:-Nu are nici o problema. Chiar i-am cerut sfaturi cum sa fac. Mi-a zis ca are si ea prieteni de genul sau prieteni care sunt in ambele parti.
Jin:-Suna ca o fata grozava.
J-hope:-Chiar este.
JK:-Stiti? Chiar ma bucur ca am zis chestia asta. Parca am luat o presiune de pe umeri.
Jimin:-Da. Dar nu le putem arata fanilor mai mult decat am aratat deja. O sa devina ciudat. Si in plus, nu toti fanii sunt deacord cu asta.
J-hope:-E adevarat. Mai bine tinem doar pentru noi. Nimeni inafara de noi sa nu afle.
RM:-Acum ca am clarificat treburile, ar trebuii sa ne intoarcem la treaba
Mai avem cantecul ala de repetata si Jungkook?
JK:-Da?
RM:-Tu mai ai putin coregrafia de la cantecul tau de cizelat. Cateva miscari nu se leaga.
JK:-Stiu. O sa le perfectionez.
J-hope:-Haideti. Sa incepem.

Au ajuns in orasul destinatie in aceeasi zi.

*noaptea, in camera lui Suga si Jimin*
Jimin:-Nu ma asteptam la reactia aia.
Suga:-Ce reactie?
Jimin:-A trupei de dimineata.
Suga:-Ti-am spus ca nu o sa fie nimic rau.
Jimin:-Da dar...totusi.
Suga:-Totul o sa fie bine. Ai sa vezi.

Discutii pe aceeasi tema au avut loc in fiecare dintre camere.

A doua zi a urmat concertul. Au repetat pe scena inainte. Totul trebuia si a si mers cum trebuie(ca intotdeauna de altfel).

Dupa ce au terminat turneul si au ajuns acasa, trupa avea sa cunoasca minunata fata cu care J-hope avea o relatie.

*in sufragerie*
Toti erau in camera, asezati pe canapea si pe fotolii. Asteptau nerabdatori. J-hope veni intr-un final. Intra in camera si zise:-Baieti. Ea este Y/N.*ii deschise usa si Y/N intra*
Era imbracata cu blugi negrii, mulati, cu un hanorac deasupra buricului, lejer, albastru inchis, avea o sapca neagra si tenesi negrii. Parul ei era tot negru si ochii ii avea verzi. Era destul de inalta si palida.
Y/N:-Hey.*ii saluta zambind*
Toti se ridicara cand ea intra si o privira.
Jin spuse primul:-Buna Y/N. Ne pare bine sa te cunoastem. Eu sunt Kim Seokjin.
RM pasi spre ea si se prezenta, urmat de restul.
Y/N:-Imi pare bine sa va cunosc. Hoseok mi-a spus multe despre toti.

Dupa-amiaza respectiva s-au cunoscut unii cu altii iar Y/N a petrecut multe zile cu trupa, devenind toti prieteni. I-a ajutat cand au fost discutii intre ei si se simtea ca si cum facea parte din familia Bangtan.

(Hey! Nu ma luati la bataie. Stiu ca am lipsit mult, dar...am revenit cu capitol nou💙💙)

Ce e cu noi?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum