Suga:-Eu am venit dupa apa.
JK se uita inca o data la V. Amandoi aveau bujori in obraji. JK se aseaza la o alta masa si isi scoase telefonul. V se duse intr-un colt mai indepartat al mesei unde tocmai se intamplase scena si se uita cand la el cand la masa, intr-un punct fix. Isi delura iar si iar scena. Rosea din ce in ce mai tare. Nu ii venea sa creada ce se intamplase.
V in gand:-Ce a fost asta? De ce ai facut-o? De ce ai rosit si tu? Parea ca te-ai rusinat la fel ca mine. Simti ceva? Esti doar confuz? Sau...vrei doar o victima?
JK vorbea prin mesaje cu Jin, care inca era in capatul celalalt al camerei. Suga si Jimin era la aceeasi masa. Vorbeau despre concert si fani. Aveau sa cante ,,Tony Montana" impreuna asa ca discutau cum ar fimai bine.
JK era totalnedumerit in legatura cu V:
-Adica...tu vrei sa spui ca V ma place de asa mult timp?! Cum de n-am vazut?!
-Nu ma intreba pe mine. Intreaba-te pe tine. E evident. Si credeam ca si tu o faci.
-Cum?! De unde?
-Esti posesiv, gelos si te ingrijorezi imediat cum pleaca de langa tine. Dar se pare ca doar aveai grija de el.
-Tin la V, dar...nu stiu daca in sensul ala. Adica...daca e totul acoperit in capul meu de grija asta fata de el si de fapt il iubesc?
-Nu te panica, ok? Si daca e asa, ce? Ai vazut ca suntem pentru si fanii...nu mai zic. Dar, nu te primii. Da-i timp. Incearca diferite chestii si vezi cum reactionezi TU. Stim cum o sa faca el.
-Dar asta nu o sa il raneasca?*se uita la V si isi musca buza de jos in semn de ingrijorare, insa atunci se uita si V si facura contact vizual*
-M-a vazut uitandu-mala el! Cema fac?! Imi muscam buza!
-😂Nu cred. Sunteti ca niste copii. Calmeaza-te. Nu inseamna nimic. Nu te mai panica degeaba.
Intre timp Jimin si Suga vorbeau doar pentru ei.
Suga:-Ce-i cu astia?
Jimin:-Eu ti-amspus ca s-au prins!*incepe sa se ingrijoreze si panicheze*
Suga:-Termina o data cu asta. Nu stiu nimic. Poate ca nu suntem singurii. Te-ai gandit la asta?
Jimin:-De unde stii ca nu o fac ca sa ne simtim noi bine?
Suga:-Si daca o fac foarte bine. Inseamna ca nu avem de ce sa ne ascundem.
Jimin:-Ai inebunit?!*ridica putin glasul si Jin ii aude*
Suga:-Poti sa te calmezi? Daca faci asa chiar o sa se prinda. Vedem ce e cu scenele astea de azi si daca se repeta si vorbim dupa despre subiectul asta.
Jin in discutie cu JK:-Cred ca astia doi se prind.
-Ce? De unde?
-Cred ca situatiile de azi au fost ca sa le aratamca e ok si ca ii sustinem
-Au fost doar intamplari nedorite.
-Ehh...nu cred ca sunt chiar nedorite.😝😉
-Oh! Mai taci! Ce stii tu?
-Mai multe ca tine in domeniul asta dupa cum se vede.
-A....stii ce...tu....ugh! Ai dreptate!😣😩
Atunci intra RM in camera:-Baieti. Haideti. Avem timp de doua cantece pana la pauza.
Toti isi indreptara atentia spre el si il urmara sus pe scari pana in camera de repetitii/relaxare.
CITEȘTI
Ce e cu noi?
Hayran KurguSuga, fiind mereu distant si enervat de prezenta lui Jimin, ajunge sa il placa, astfel ducand o lupta cu el insusi. Intr-un final, toti membrii ajung in aceeasi situatie: confuzi, nestiind ce se intampla sau cum sa actioneze. Cartea prezinta lupta i...