Suga:-Cine dracu e tipa asta? E o fata, clar. I-am auzit vocea. Si nici nu prea e puternica insa...cand ai un pistol la cap asculti usor pe oricine orice ar zice.
Fata nu isi arata fata nici macar o data. Il lega pe Suga de un scaun in ceace ce parea sa fie o sufragerie, insa era inca in lucru.
???:-O sa vorbesti doar daca esti intrebat.*strange ultimul nod*
Suga:-Da bine. Zi cine esti.
Fata il plesni de la spate cu palma peste fata.
Suga lasa capul in jos:-Cine mortii tai...
Il lovi iar dar acum folosi o curea.
Suga:-Asculta aici nenorocita dra....
Il lovi iar din ambele parti.
Suga:-Nu mai ai?
Fata veni in fata si il apuca de par ridicandu-i capul. Purta cagula.
???:-Oricat duci, dragule.*il lovi in burta cu pulmunul si il plesni iar.
Suga isi tinea capul in jos si scuipa niste sange pe podea.
???:-Mai vrei sau taci din gura pana te intreb ceva?*ii ridica capul*
Suga avea putin pielea loata de pe obraz si buzele si dintii plini de sange. Se uita la ea sfidator si o scuipa.
Fata ii lasa capul, se sterse si il impinse pe jos cu tot cu scaun. Il lovi cu picioarele in burta de 3 ori.
Suga gemea de durere si tusi sange:-Gata!*inspira adanc si tusi iar* gata...
???:-Bun. Acum...iti e cunoscuta asta?*ii arata o curea rosie din piele, subtire*
Suga se uita la ea si o amintire ii aparu in minte:
Jimin:-Cum arat?
Suga:-Arati bine. Hai...vino aici.
Jimin:-O sa intorc repede.Suga:-Tu...tarfa imputita acare esti! Da-mi drumul in secunda asta daca te tine sa ma confrunti!*incerca sa isi dezlege mainile*
Fata isi dadu jos cagula si isi aranja parul:-Oh...ce dragut. Vrei sa imi aperi sotul. Adorabil.
Suga:-Pe tine nu ar pune gura nici ciuma. De unde il vrei tu pe Jimin?
Fata se incrunta si il lovi iar cu picioarele.
???:-Taci din gura javra! El e doar al meu si asa a fost mereu!
Suga:-Ai o problema. El ma iubeste pe mine. Nu pe tine jidogie.*scuipa pe pantofii ei*
Fata isi scutura panful si il sterge de hailenele lui Suga.
???:-Cum zici tu. Din pacate acum Jimini e intr-o perioada mai confuza. De aia o sa mergi sa te desparti de el. Stiu de relatia voastra. De fapt...nu e relatie. E o joaca pentru el.
Suga inca incerca sa se dezlege:-Asa crezi tu? Stai sa vezi ce pumni in gura iti fut cand imi dai drumul. Tarfa nespalata ca nu se uita la tine nici naiba! Esti asa urata ca si Dracu te da afara din Iad.
Fata se uita la el incruntata si incepu sa il loveasca iar, acum lovindu-l si cu pumnii in fata.
???:-Am un nume sa stii.*cand lua o pauza din al bate*
Suga scuipa iar sange:-N-ar putea sa ma doara mai mult in pula de numele tau!
Fata il lua iar la pumni:-Ma! Cheama Alita!*se ridica si il lasa in pace*
Suga:-Crede-am ca esti doar nebuna dar vad ca esti si proasta. Realizezi ca daca o sa scap o sa te declar la politie, da?
Alita:-Taci dracului din gura! Nu o sa scapi! Nimeni nu o sa scape! Dupa ce il iau pe Jimin o sa va impusc pe toti! O sa intru in istorie ca cea care ia ucis pe BTS si a castigat inima unuia dintre membri!
Suga:-Sigur! Bafta cu povestea asta dupa grati.
Alita:-Taci in mortii tai!*il ridica de pe jos si ii taie legaturile ce il tineau de scaun dar nu si cele de la maini*
Alita:-O sa mergem la tine acasa, o sa il lasi pe Jimin in pace si o sa plec de acolo cu el. Oh! Si pe tine o sa te omor ultimul. Imediat dupa ce il sarut in fata ta.*rade*
Suga:-Daca indraznesti sa il atingi cu gura aia a ta sugatoa....
Alita ii pune pistolul la tampla si il armeaza.
Alita:-Ai zis ceva?
Suga doar rasufla si lasa capul in jos, mergand.
Se urca in masina, urcandu-l langa ea. Si in timp ce conducea ii tinea pistolul in zona ficatului.
Alita:-Daca faci ceva, adio viata.
Suga:-Nu ai zis ca ma omori oricum?
Alita il lovi cu pistolul:-Taci!
Ii sparse buza si ii dadu sangele pe nas:-Agh!*isi duce mainile la nas*Ajung acasa la ei cam in 10 minute. Alita se da jos din masina si il scoate pe Suga tinandu-i pistolul in spate:-Mergi. Si sa nu zici un cuvant!
Suga merse in fata usii si apasa pe clanta. O murdari de sange, dar din fericire i se oprise sangerarea nazala. Impinse usa cu piciorul si intra in casa.
Toti erau in sufragerie mai putin Jimin, care ramase in camera lui Suga.
Jin:-Suga!*speriat*
Toti se uitara la Suga si se ridicara de pe canapea si fotolii.
Alita iesi din spatele lui si indrepta arma spre ei:-Nu misca nimeni! Altfel va zbor creierii!
J-hope se puse in fata Y/N-ei.(ex.:Laurei, ati inteles voi),RM in fata lui Jin, iar JK il apara pe V. Toti se uitau speriati la Suga si asteptau sa faca ceva.
Alita:-O sa ma intorc la voi mai tarziu. Misca!*il impinse pe Suga*
Urcara scarile si se dusera in camera lui Suga.
Alita:-O sa intri acolo, o sa te desparti de el si o sa il dai afara din camera. Eu o sa plec cu el imediat dupa ce va omor pe toti, clar?
Suga:-Cristal. Dar poti sa ma dezlegi? O sa vrea sa ma ia in brate, imediat dupa ce se potoleste din panica ca ma vede asa.
Alita:-Nu! Misca!
Ii deschide usa, iar Suga o impinge usor cu piciorul.
Suga:-Baby. Te rog sa nu te panichezi, ok?*inchide usa*
Alita o deschide si o lasa intredeschisa.
Jimin era in pat si nu il vazuse imediat. Cand il vazu incepu sa planga.
Jimin:-Yoongi! Ce dracu ai patit?!*se ridica foarte repede si isi pune mainile pe fata lui Suga*
Jimin:-Cine a facuta asta? Oh Doamne! Nasul tau! Fata ta!*incepe sa planga foarte tare*
Jimin:-De ce esti legat?!*il dezleaga repede*
Suga:-Baby trebuie sa vorbim.
Suga se lasa putin mai in fata si il trage pe Jimin de unar si ii spube la ureche:-Tipa de la magazin e dupa usa si are un pistol. Vrea sa te ia cu ea. Nu o sa o las, dar trebuie sa joci cu mine.
Dupa asta a revenit la normal:-Uite...toata chestia asta a fost un joc pentru mine....si... eu nu te iubesc cu adevarat. Vreau sa pleci si sa ma lasi in pace, ok?
Jimin se uita confuz la el si inca procesa. Nu intelegea ce se intampla, dar Suga ii facu semn sa intre in joc si atunci intelesese.
Jimin:-Ce?! Cum-cum adica un joc?!
Suga:-Nu te iubesc. Ce nu intelegi?
Jimin incepu sa planga, putin fals, dar destul de credibil.
Suga:-Acum iesi si nu imi mai infecta camera!*il impinge tinandu-l de umar, dar il stranse putin, semn ca "o sa fie bine"*
Jimin iesi din camera, iar Alita ii puse pistolul la cap:-Hey, frumusule! Ne cunostem deja, dar nu imi stii numele. Eu sunt Alita. Sotia ta. Uite ce urmeaza sa facem. O sa plecam de aici, impreuna si cand sa iesim pe usa, o sa ii omor pe restul, asa nu o sa aiba cine sa ne strice minunata viata inpreuna.*rade si il saruta pe obraz*
Jimin:-Îgh! Realizezi ca sunt gay, da?
Alita:-Ba nu esti! Esti doar confuz si te-ai jucat putin cu idiotul ala. Dar o sa trecem impreuna peste asta.
Alita il impinse de umar in fata si mersera impreuna jos. Restul inca era speriati si ascultasera ce se intamplase. Atat cat se auzise.
Alita:-Nu misca unul. O sa muriti pe rand oricum.
Y/N tipa de frica cand indrepta pistolul spre ei.
J-hope o luase de mana strans si ii acoperi gura.
Alita a zambut la asta:-Macar e cineva inteligent aici. Acum...cu cine sa incep....hmmm.....Ala bala portocala...
Suga coborase pe celelate scari cu o bata de baise-ball in mana. Se duse in spatele ei.
Alita:-Ia te uita! E chiar iepurasul nostru naiv. Atat de tanar totusi. Ei fie.
Inainte sa apese pe tragaci Suga o lovi cu bata in cap. Alita cazu, dar apasa pe tragaci. Din fericire deviase cursul si nimeri in perete.
Toti tipara speriati. Imediat dupa Jimin sari in bratele lui Suga si il saruta, lacrimi cazandu-i pe obraji.
Jimin:-Stiam ca o sa vi. Stiam ca o sa ma ajuti.
Suga:-Nu te atinge gura nimanui inafara de a mea.
Toti venira in fuga langa ei.
V:-Ce dracu a fost asta?!
Suga:-Va explic dupa ce sun la politie sa o ia pe descreierata asta de aici.
Se dusera in bucatarie si sunara la politie.
Centrala:-Buna ziua. Care e urgenta?
Suga:-Da. Buna ziua. As vrea sa raportez agresarea, sechestrarea, amenintarea cu o arma de foc dotata cu munitie de razboi si rapirea unei persoane. Acea persoana fiind eu.
Centrala:-Pregatim acum un echipaj de politie sa fie trimis. Stii cine este agresorul?
Suga:-E la mine in sufragerie. Am reusit sa o fac sa lesine.
Centrala:-Bine. Imi puteti da adresa, va rog.
Suga ii spune adresa si asteapta echipajul.
Jimin:-Si...acum ce facem?
Suga:-Asteptam sa vina politia sa o ia de aici.
Cat ei erau in bucatarie, iar Suga le explica ce s-a intamplat, iar Jimin il pansa si il curata, Alita cumva se trezi. Se ridica in picioare, lua pistolul si se duse dupa ei. Respira greu si isi taraia picioarele. Se puse in spatele lor si arma pistolul.
Toti se dadura deoparte auzind-o.
Alita:-Daca eu nu il pot avea nimeni nu o sa il aiba.
Isi indrepta pistolul catre Jimin. Toti se lasa jos, dupa masa. Apasa pe tragaci, iar Suga il lua in brate si il proteja, glontul venindu-i in umar, insa nu reusi sa treaca, oprindu-se aproape de os.
Jimin:-Yoongi!*il tinea sa nu cada*
Suga gemea de la durere, dar il impinse pe Jimin dupa masa, V si JK prinzandu-l.
Suga lua 2 cutite de pe masa.
Alita:-De ce te bagi mereu in treburile mele?!
Vrea sa traga iar, dar Suga sare pe ea si o dezechilibreaza. Ii ia pistolul si il pune pe frunte.
Suga:-O sa pleci din vietile noastre. Pentru tot deauna. Daca mai aud o singura data ca ai avut vreo legatura cu noi sau cu prietenii nostri, jur ca o sa vin dupa tine si nu o sa mai am mila!
Ii pune un cutit pe mana si il apasa din ce in ce mai tare.
Alita a inceput sa tipe de durere si printre lacrimi a zis:-Jur! Nu mai vin! Nu mai vin! Doar lasa-ma!
Suga isi retrase cutitul care ii intrase in piele si o facu sa sangereze.
Politia ajunsese intr-un final si intra trantind usa de perete.
P1:-Nu misca nimeni! Politia!
Suga se ridica lasand pistolul jos.
P2:-Cine a sunat?
Suga arata inca tinand mainile sus:-Eu. Iar ea e agresoarea.
P3:-Va stiu pe voi doi. Ati avut tot un caz de genul. Si ea a fost pusa la munca in folosul comunitatii.
Suga:-Da. Superb. Acum o luati pe tampita asta din casa noastra va rog?
P3 si P1 o luara pe fata si o dusera in masina, incatusata.
Restul trupei se ridica de dupa masa, speriati.
P4:-Da. Unul din colegii mei va va interoga in legatura cu cazul.
Jimin:-Si trimiteti un echipaj medical.
P1:-De ce?
Suga:-Am cam incasat un glont in umar.*se intoarce cu spatele si se vedea clar ca sangera si gaura din hanor, cum ca si mana o tinea cu mult mai jos*
P3:-Vom trimite pe cineva.
Suga:-Super....*spuse cu o voce destul de stinsa si era sa cada din picioarea, dar se sustinu de masa*
Jimin veni repede langa el si il sustinu:-Yoongi...*ingrijorat si speriat*
JK veni si il sustinu din cealalta parte:-O sa fie bine hyung. Suntem aici.
Suga:-Merci baieti...*se uita catre un scaun* Puneti-ma jos pe ala.*le face semn spre scaun*
Il pusera jos. Suga incerca sa se dezbrace de hanorac, dar nu reusi.
Jimin:-Stai. Te ajut eu.
Ii dadu jos hanoracul si se uita la rana. Il atinse usor in zona ranita.
Suga:-Au!*tresare*
Jimin:-Scuze...
Jimin lua bucatica de vata cu rivanol pe care o folosi cand avu grija de ranile de pe fata lui Suga si ii sterse sangele care ii cursese pe spate.
Restul incepura sa discute intre ei si cu politistii.
Suga rase usor.
Jimin rase si e:-Ce e?
Suga:-Nimic...doar ca...e ciudat cum eu ar trebuii de dapt sa ma grija de tine si totusi...tu sa ma protejezi mai mult.
Jimin:-Tu glumesti?!*vi e in fata lui* Puteai sa mori acolo! Mi-ai salvat viata.
Suga zambeste:-Nu as fi suportat sa te pierd. Noi n-am fi suportat sa te pierdem. Si acum sincer....daca trebuia...muream pentru tine.
Jimin incepu sa planga si il lua in brate.
Suga il imbratisa inapoi si il saruta pe gat:-Te iubesc prea mult ca sa te pierd, baby.
Jimin ii zise printre lacrimi:-Si eu...
Un echipaj de salvare sosi curand. Ii scoasera glontul lui Suga din umar, il coasera si pansara. Avura grija si de Alita, dupa care a fost dusa la sectie, i s-a intocmit dosar penal si a primit inchidere cu executare pentru 10 ani.Tot echipajul pleca, iar Suga se intoarse in casa dupa ce dadu explicatiile necesare. Era deja ora 8 seara. Toti membrii se dusesera in camera. Suga urca si merse in camera lui. In tocul usii era Jimin.
Jimin:-Hey.*zambeste*
Suga:-Hey.*zambeste in coltul gurii dar cu ochi blanzi*
Jimin:-Esti obosit?
Suga:-Putin. De ce?
Jimin zambeste si isi musca buza de jos:-Intrebam.*il ia de mijloc si il trage in camera*
CITEȘTI
Ce e cu noi?
FanfictionSuga, fiind mereu distant si enervat de prezenta lui Jimin, ajunge sa il placa, astfel ducand o lupta cu el insusi. Intr-un final, toti membrii ajung in aceeasi situatie: confuzi, nestiind ce se intampla sau cum sa actioneze. Cartea prezinta lupta i...