1. Kapitola

1.4K 62 2
                                    

Louis POV

„Crrrrrrr". Probudí mě ráno zvuk mého budíku. A já se probouzím do krásného rána. Krásné je jen do té doby než si zase vzpomenu na to, že vedle mě neleží má alfa a já jí také nejsem cítit. Se smutnou tváří vypnu budík a jdu do koupelny kde udělám ranní hygienu. Potom jdu do kuchyně kde vidím zelený lísteček od mého irského kamaráda. Na lístekčku stojí: „Promiň Boo musel jsem za Lukem, začal mu rut. Omluvíš mě ve škole? Zavolej kdyby se něco dělo." Po přečtení mě špatná nálada neopouští. Proč taky nemůžu mít svou alfu jako všichni? Vezmu si z lednice starý jogurt a jdu do pokoje. Jogurt vyhodím protože podle chuti je prošlý. Hm, takže po škole budu muset jít ještě nakoupit. Ze skříně si vyndám o velikost větší fialový svetr, černé skinny jeans (které si můžu taky vzít větší velikost, ale nebude mi to nic platné protože budu mít pořád obtažený ten můj obří zadek..) a růžová krajkovaná tanga. No co? Jsou pohodlný. A navíc mi sluší. I Niall to řekl a od tý doby mi k Vánocům, svátku a narozeninám nedává nic jinýho. No, když nepočítám ty pouta a vibrátor. Oops.. Kouknu se na hodiny a je pravý čas vyrazit do školy. Vzal jsem si ponožky, batoh, bundu, černé vans a šel. Do školy jsem přišel deset minut před zvonění a v šatnách jsem slyšel, že k nám přistoupila nějaká alfa. Holky z něho byly úplně mimo. Prý vypadá jako bůh. Notak uvidíme.
Seděl jsem v poslední lavici u okna předemnou by měl sedět Niall a Luke, ale ty jsou až moc zaneprázdněný. Zazvonilo a já se zvedl společně s mou rukou a spolužáky, abych mohl omluvit Nialla a Luka. Ale najednou mě ovanula sladká a úžasná vůně. Hned jsem hledal zdroj té úžasné vůně. Když jsem spatřil vysokého a krásného bruneta s delšími kudrnatými vlasy myslel jsem, že mám vidiny. Tak krásného člověka jsem nikdy neviděl. Byl jsem tak mimo že jsem si nevšiml, že jsem jediný kdo stojí. I se zvednutou rukou. „Pane Tomlinson potřebujete něco?" Zeptala se mě s údivem naše třídní učitelka. A já koutkem oka vidím brunetův ušklebek. Nejsem moc zvyklý mluvit před třídou a ona to ví. „A-A-Ano Niall H-Horan a L-Luke Hemmings n-ne-nepřejdou do školy." Stydlivě sklopím svou červenou tvář. „Dobře děkuji, důvod mi zdělíte potom, můžete se posadit." Celý červený si sedám do lavice. Pane bože cítím se tak trapně. Určitě jsem se před ním totálně ztrapnil. Můj tok myšlenek přerušila až naše učitelka. „Tak třído tohle je váš nový spolužák. Představíš se sám viď." Podívá se na toho sexy bruneta. On jen pokývá hlavou a usměje se. PANE BOŽE! To je ten nejvíc krásný a úžasný úsměv co jsem kdy viděl. A ještě jednou pane bože, protože on má ďolíčky. Tenhle kluk je naprosto dokonalej!! Bože asi jsem se zamiloval.. Počkat co? Dál už jsem to neřešil, protože jsem uslyšel ten nejkrásnější hlas. „Noo tak jmenuji se Harry Styles, je mi osmnáct let a přestěhoval jsem se sem s mojí mamkou a sestrou." Dokončí větu a podívá se s úsměvem na mě a já mám pocit že omdlím. Z té vůně se mi začíná motat hlava a také mám menší problém v kalhotech. „Dobře Harry, běž si sednou k panu Tomlinsonovi." Ne to ne. Že to nemyslí vážně. Takový člověk nemůže sedět vedle mě. Harry jen přikývl a s úsměvem se rozešel k mojí tedy teď už naší lavici. Sedl si vedle mě a já měl co dělat abych nezačal kňučet. „Ahoj, jak pak se jmenuješ sweetheart.." Nee prosím nemluv na mě. Neměl jsem odvahu se mu podívat do očí a tak jsem jen zakroutil záporně hlavou. On se usmál a nadzvedl mojí hlavu obych se mu koukal do očí. „Ale notak buď hodnej chlapeček." Řekl a mě to dostalo. Možná vypadám nevině ale to v žádný případě nejsem. Už jenom moje kalhotky o tom vypovídají. Začal jsem se potit a klepat a malé neposedné zakňučení se mi samo vydralo z pusy. Harrymu potemněli oči a mohl jsem vidět jak se mu začal dělat problém v kalhotech. „Tak ještě jednou jak se jmunuješ?" Zavrčel vzrušeně. Sebral jsem všechnu odvahu co jsem měl a podíval se mu do očí. „L-Louis William T-Tomlinson." Vykoktal jsem a jako správná omega sklopil hlavu na náznak toho, že on je ten dominantní. Naklonil se ke mě a pošeptal mi do ucha: „No vidíš jak to jde." Potom mi ještě ucho skousl. A polibky se přesunul na můj krk. Nežně a vášnivě mi  ho líbal . Chtělo se mi hrozně kňučet a sténat, protože na krku jsem obzvláště citlivý. Potřeboval jsem tu slast nějak vybít a tak jsem si zaryl své malé nehty do svého stehna. Cítil jsem jak se Harry ušklíbl. „Pane Tomlinsone a Pane Stylesi můžete se prosím věnovat učivu?" Harry se chtě nechtě musel odtáhnout. Sedl si pořádně na židli a protáhl se. A já málem neuhlídal sliny v puse. Tolik svalů a tetování! Aaaa šílím z něho! On si mého pohledu samozřejmě všiml a tak se posunul kousek ke mě a dal mi ruku na stehno hladíc ho. Takhle to šlo dál celou hodinu. A celou dobu co byl semnou v lavici. Ah konečně už je konec a já už půjdu jenom nakoupit, domů a hlavně do sprchy.
Když jsem došel domu tak jsem uklidil všechen nákup a šel do pokoje kde jsem si vzal mobil a napsal Niallovi doufajíc, že ho zrovna nebudu rušit.

Me: Ahoj NiNi, máš čas?

Niall: Ahoj Boo, teď zrovna jo. Luke spí, ale asi se za chvilku probudí. Stalo se něco? Jo a zítra už bych měl být doma.

Me: Jo dobrě.. Noo máme novýho kluka ve škole a je to fakt kus!

Niall: Oo fakt? Promiň zlatíčko, ale Luke se probudil a zase má menší problémek.. Buď zavolám, nebo až přijdu zítra domů tak probereme toho tvého božského crushe. :*

Na to jsem mu už neodpověděl.. Jen jsem pokroutil hlavou a šel si udělat večeři. U toho jsem si vzal notebook a koukal se na nějaké videa. Pak jsem si šel udělat úkoly, umýt  se a s telefonem jsem si šel lehnout. Zrovna jsem projížděl Instagram, když mi přišlo upozornění na facebook. Málem mi vypadly oči z důlku. Uživatel(ka) Harry Styles vám posílá žádost o přátelství. Pane bože co mám dělat? Mám to potvrdit nebo ne? A co po mě chce? Sakra co mám dělat? Proč zrovna teď musí mít Luke rut. Ahh tak mám mu to přijmout? Jo přijmu to. Klik jsem na tlačítko 'přijmout' a čekal co se bude dít. Když se pět minut nic nedělo tak jsem to nechal být a šel se na notebook koukat na videa. Po další asi pěti minutách se ozvalo cinknutí messengeru. Už jsem myslel že je to Niall a vyřešil ten Lukovo 'problém'. Ale ono ne. Byl to Harry..

Harry Styles: Ahoj Cutie.

Nad je přezdívkou jsem se uculil. On je tak roztomilí.. Sakra co mu mám odepsat? Čau? Ne to je jako bychom byly dlouholetý kamarádi. Nazdar? No to už vůbec.. Co by si pak o mě myslel. Ahoj? Nee to je takový nějaký.. Už jsem to chtěl smazat ale samozřejmě to bych nebyl já, kdyby se něco neposralo.. Místo toho, abych to smazal  jsem to odeslal.

Me: Ahoj

Harry Styles: Jak pak se máš?

Me: Jo dobrě. A ty?

Harry Styles: Teď už dobře. Nechtěl by jsi jít třeba zítra po škole ven nebo na zmrzlinu? Víš nikoho tady neznám a chtěl bych to tady poznat. A hlavně tebe bych chtěl poznat. :)

Me: Jo dobře to bych moc rád. Tak zítra. :)

Harry Styles: Dobře tak zítra, budu se těšit. Dobrou noc.:*

Me: Jo já taky. Dobrou:*

S úžasným pocitem jsem dal mobil na noční stolek a zahrabal se do peřin. A s pomyšlením na to, že usínám vedle té krásné alfy, jsem usnul. A těšil se na svého nejlepšího kamaráda až mu tohle všechno řeknu. A byla tady i ta krásná alfa  na, kterou jsem se tak moc těšil.
______________________________
Tak tady je ta první kapitola.
Lili❤️

You & IKde žijí příběhy. Začni objevovat