3 KAPITOLA
Harry POV
Víš jak jsem se cítil? Víš jak moc jsem ti chtěl pom-" Nedořekne to, protože se za námi ozve další hlas. „Co to tady děláte!? Sakra Harolde, ty nevíš co se stane až nebude mít heat!?" Začne po mě Niall řvát a já si uvědomím, že to co dělám je špatný.. Hodně špatný. „Pane bože co jsem to provedl?!" Vyjekl jsem. Já mám úžasnou sebekontrolu tak proč jsem selhal? Podíval jsem se na to zlatíčko a nestačil se divit. Měl bříško skoro celé bílé, zadeček se snažil dostat co nejvíc k vibrátoru. Oči měl zavřené a ret měl skousnutý. Byl to krásný pohled. „Tak běž Harry, já ho odpoutám. Máš hodně co vysvětlovat." Řekl mi vyčítavě. Nesouhlasně jsem zamručel. Já vím jsou spolubydlící a tak ale nechci aby na něj Niall sahal. Nialla znám dost dlouho na to bych věděl jak dostat to svoje. Jo to jsem vám vlastně neřekl, jeden z důvodu proč jsme se stěhovali právě do Londýna byl Loueh. Sice ten úplně hlavní byl ten, že se rodiče pohádali a rozváděli se ale to je jedno. Jednou za mnou Luke přijel a pořád se usmíval jak debil a čuměl do mobilu. Jednou už jsem to nevydržel a sebral mu mobil. Když jsem viděl, že si tam píše s tím leprikónem musel jsem se usmát. Jednou dokonce přijel i s Niallem a my se stali přáteli. Pamatuju si to jako by to bylo včera.
„Čau bro jak se máš? Sorry přijeli by jsme dřív ale nějak to nešlo. Však víš co tím myslím." Řekne Luke a já se usměju a obejmeme se. „Jo jasný v pohodě já si to vyberu." Zasměju se. „Jo a abych nezapomněl... Tohle je Niall moje malá krásná omega." Popostčí dopředu malého chlapce s červenými tvářemi. „Ahoj, já jsem Niall Horan." Podal mi ruku a já ji s úsměvem přijal. „Čau, já jsem Harry Styles." Řekl jsem. To už si ale Luke Nialla přitáhl ochranářsky k sobě. Taky bych chtěl svou omegu. Malou, nevinou a hlavně úžasnou. Posmutnil jsem nad tím faktem, že si asi nikoho nenajdu a budu navždy sám. "Tak co, půjdeme na oběd? Mám strašný hlad." Řekne ta malá omega a Luke se rozesmál. „Aaa zlato kdy ty hlad nemáš." Začne se nekontrolovaně smát a já jen pokroutím hlavou a rozejdu se k mému autu.
„Tak co si dáte?" Zeptám se toho klubka které se předemnou opět mazlí. „No tak já asi Hawai a co ty?" Zeptá se Niall Lukeho když se od sebe konečně dotáhnou a já si tu přijdu opravdu zbytečně. „Umm dal bych si tebe ale to mi asi nevyjde." „Můžeš si mě dát večer." Oponuje Niall a já mám co dělat abych se nepozvracel. Né, že bych jim to nepřál ale tohle slyšet nepotřebuju. Proto jsm sklopil pohled a nevnímal je. Přemýšlel jsem nad tím jak by jsem tady teď byl se svojí omegou„Dobře tak já si dám Quattro formaggi." Po dlouhém přemýšlení jakou si dám, jsem se nakonec rozhodl pro Margheritu. Když už nám konečně přinesli jídlo tak jsme mohli začít jíst. „Tak co Hazz, máš už někoho?" Zeptal se mě Luke a já se smutnou tváří zavrtěl hlavou v zápornému gestu. Snažil jsem se nevypadat smutně ale copak to jde? Všichni moji kamarádi mají mates, tak proč já nemám svou omegu? A nemyslím si, že je to mým vzhledem protože si myslím, že nejsem ošklivý. Ano ano jsem egoista. Dokonce si myslím, že jsem i hezčí než Luke nebo Liam. Liam je můj kamarád asi už od školky ale už se moc nevidíme protože má svou omegu Zayna který mu už dal dvě děti. Je krásné je vidět s jedním dítětem za ruku a druhým v kočárku. Z mého přemýšlení mě vytrhne Niallovo zvonicí telefon. „Omlouvám se ale tohle musím vzít." Omluví se už se chystá zvednout ale zastaví ho Lukovo pohled. „Neboj to je jenom Boo." Řekne klidně a Lukovi se viditelně uleví. Když Niall odešel tak po něm Luke pořád pokukoval. „Kdo to je, že ho pořád sleduješ.?" Zeptal jsem se se smíchem v hlase. „Loui mi starosti nedělá je to NiNiho nejlepší kamarád ale támhle ty alfy co čumí na Nialla mě pěkně serou." Zavrčí a já se podívám na skupinu asi pěti alf. Teprv teď mi došlo co řekl. Omega. On zná nějakou omegu? A neřekne mi o ní? Jako určitě jich zná víc jako ze školy ale on se s ním baví! „Luke? Vadilo by ti kdybych až přijedeme jsem šel za Louim? Má totiž zase jeho depku, že nemá svou alfu." Řekne smutně Niall ale jemu pozornost nevěnuju. Věnuju ji spíš větě co řekl. Omega-deprese-sama. Tyhle tři slova mi zněli v hlavě.. „Hele kdo je ten Loui?" Zeptám se se zájmem. „Loui je můj kamarád od mala. A je takovej citlivější na takový věci." Řekne Niall a začne se znovu cpát jeho pizzou. „Je to taková malá, vyplašená a nevinná omega. Hele Hazza to je přesně tvůj typ!" Zaraduje se Luke a ukáže mi fotku kde jsou všichni tři a já málem odpadl. To je tak krásné a nevinné stvoření! „Klidně můžeš přijet a seznámíme vás. Ale teď už asi pojedeme ať tam není zase dlouho sám. Tak se měj hezky Hazza." Rozloučil jsem se s nimi a šel domu. Tam mě uvítala moje ubrečená mamka a vyděšená sestra. Mamka s tátou se pohádali a táta nás vyhodil..
„Dobře Hazza ale pak hned přijď do obýváku." Probudí mě Niall z přemýšlení nad minulostí a já jen pokývám hlavou. Odemknu tomu malýmu spícímu stvoření ty pouta a vypnu ten osudný vibrátor a uložím ho. Po posledním pohledu jsem se vydal do obýváku kde na mě čekal Niall a Luke. Bože tohle bude zase den. „Tak se posaď Harry." Řekne Niall hlasem jako moje matka když jsem něco posral. „Harry co jsi si myslel!? Víš jak bude vyvádět?! Ten tě bude nenávidět chápeš to?! On nesnáší když ho někdo při heatu jen vidí a ty jsi na něj dokonce sahal!" Začne na mě Niall křičet. Chce po mě zase něco křičet ale Luke ho zastaví. „Lásko neboj se, Louimu na Harrym záleží podle mě se to nějak vyřeší." Řekne Luke a mě to potěší a zároveň mě to zaskočí, jemu na mě záleží? „Hele kluci já už půjdu." Niall chce něco namítat ale Luke ho zastaví. Jdu do předsíně kde se obuju a vyjdu ven. Cestou přemýšlím jak bych si ho mohl získat zpět. Napadlo mě mu udělat krásné odpoledne. Kytky, dobré jídlo, piknik, cokoliv... Hlavně romantiku. Když jsem přišel domů, začal jsem si to všechno psát a plánovat. Chci aby to pro něj bylo dokonalý.
ČTEŠ
You & I
FanfictionAhoj jmenuji se Louis Tomlinson a jsem omega. S mým nejlepším kamarádem Niallem jsem na intru v Londýně. Můj život není nějak zajímavý do té doby, než se objeví ta krásná kudrnatá alfa..