Louis POV
„Ni? Kde mám svůjí oblíbenou růžovou dečku?" Smrknu když se snažím zabalit si na ten třídní výlet. Možná si teď říkáte „Pane bože vždyť mu bude osmnáct a má svojí oblíbenou dečku. A ještě ke všemu růžovou." Ano, mám takovou dečku a když jsem v jiném prostředí tak se mi špatně spí. A proto ta dečka. Mám jí už od mala a mám jí opravdu hodně rád. „Neboj Lou však tě znám, že bez ní neusneš když jsi jinde než doma a proto jsem ji vypral a máš jí tady." Přijde ke mě Niall i s mojí dečkou. Nini mi ještě pomůže vše naskládat do mé sportovní tašky která je mimochodem větší a těžší než já. Ještě si tady trochu poklidím a mám ještě chvíli čas takže si lehnu do postele s mobilem a projíždím Instagram. Projíždím zrovna Instagram jednoho klučiny co umí mega twerkovat. Taky bych to chtěl umět. Třeba bych se to mohl naučit pro Harryho.. Zacinká mi mobil že mi přišla sms.
Harry: Ahoj zlatíčko otevřeš mi?
Na tu zprávu jsem čuměl jako debil a přemýšlel co po mě Harry chce. Tak jsem se zvedl a šel se podívat z okna. Tam ale nebyl tak jsem se šel podívat za naše dveře do bytu. Je co jsem je otevřel tak mě ovanula krásná vůně. „Ahoj Lásko." Řekne Hazz a náhle se ke mě nahne pro aspoň malý polibek. Hned se do něho zapojím a přitáhnu si ho k sobě blíž. Spojím mu ruce za krkem a on mi dá ruce na boky. Jeho ruce se posouvají pořád nahoru a dolu. Bylo to opravdu příjemné ale on chtěl zřejmě víc. Jeho ruce se pomalu přesouvali na můj zadek. Jednou ho malinko zmáčkl a když zjistil, že mi to nijak nevadí tak si mě za něj přitáhl ještě blíž, že by jste mezi nás nedali ani papír. Bohužel jsme se museli odtáhnout kvůli divnému zakvílení a cvaknutí foťáku. Otočil jsem se a uviděl jsem Nialla s mobilem v ruce a dojetí v obličeji. Jen jsem se tomu zasmál, vzal Hazzu který nad tím jen kroutil hlavou (samozřejmě s úsměvem) za ruku a vedl ho k sobě do pokoje. Na Nialla jsem se jen usmál a poslal mu malinkou pusinku. Ten mi ji oplatil a zmizel ve svém pokoji. „Hazzy? Proč jsi vlastně přijel?" Zeptám se ho když si sedla na mou postel. „Chtěl jsem ti pomoc a taky jsem tě chtěl mít u sebe." Řekne a vtáhne si mě k sobě na klín. Sedím na něm obkročmo a koukáme si navzájem do oči. Naši krásnou a romantickou chvilku přeruší ten blonďák. Asi ho uškrtím.. „Hele nerad vás ruším ale budeme muset jet. A chtěl jsem se zeptat jestli mě vezmete sebou aby nemusel Luke zbytečně jezdit. A jak to bude se stanama?" Zeptá se a mě až teď dojde, že já stan nemám. A podle Harryho zděšeného a překvapeného obličeje asi taky stan nemá. Teda když nepočítám ten v kalhotách. Hihi. „No tak já zavolám ještě Lukovi ať vezme ten svůj.
Niall POV
Když jsme přijeli ke škole už tam na mě čekala moje alfa. Taky tam už bylo docela dost lidí. „Ahoj zlato." Pozdravíme se navzájem a dáme si pořádnou pusu. Společně dojdeme k tomu zamilovanemu páru. „Čau kluci. Nini mi řekl, že nemáte stan a Niall bere ten svůj pro nás dva tak jsem vám přivezl ten můj aby jste měli kde spát." Řekne Luke. „Jo díky brácho." Poděkuje Harry a začne se s Lukem bavit a tak oba trochu povolí své stisky okolo nás a my se tak trochu od nich vzdálíme. „Tak co Lou, jak se těšíš?" Začnu konverzaci mezi námi když se k tomu Louis nemá. „Jo jako těším se ale taky se trochu bojí." Potom co to dořekne tak se podívá na Harryho a ten jeho pohled vycítil, otočil se na něj a usmál se. Loui mu ho oplatil. „Hele nemáš se čeho bát. Budeme s Lukem poblíž ale zase tak daleko aby jsme vás neslyšeli." Řeknu a malém vybouchnu smíchy nad Louisovo zděšeným obličejem. „Jo a asi si před Harrym moc nevybaluj. Vím, že na to jsi zvyklí ale trochu jsem ti přerovnal šatník.." Mile se na něj usměju a on me začal probodávat pohledem. „Neboj, jen jsem ti vyndal všechny boxerky a místo nich jsem ti tam dal ty hezky tangáče.. Jo a abych nezapomněl.. Máš tam takovou hezkou hračku společně s takovými malými čtverečkami." Řeknu a začnu zdrhat protože mě Loui začal honit. Skočil jsem Lukemu do náruče. „Notak Harry kámo zkrotit si ho!!" Zařve Luke se smíchem když mi Lou začne jeho malýma ručičkama bouchat do zad. Bylo to spíš takové lechtání než aby mě to bolelo. Nojo to Luke věděl jakou bolest mám rád ale to je jedno, to sem teď nepatří. „Lou notak pojď sem." Řekne Harry a přitáhne si Louiho za pas k sobě. Ten se jen naštvaně otočí a hlavu si položí na Harryho rameno a rukama ho obejme okolo krku „Tak všichni pojďte sem." Najednou se odněkud vynoří náš učitel. Učitel nám řekl pravidla jak se máme chovat v autobuse a na místě. Taky nám řekl, že tam hlavně jedeme kvůli odpočinku. Po chvilce přijel autobus a my si dovnitř dali naše tašky a stany. K sobě jsme si vzali jen pár věcí v batohu. Sedli jsme si dozadu a za nás si sedl Lou s Harrym.
ČTEŠ
You & I
FanfictionAhoj jmenuji se Louis Tomlinson a jsem omega. S mým nejlepším kamarádem Niallem jsem na intru v Londýně. Můj život není nějak zajímavý do té doby, než se objeví ta krásná kudrnatá alfa..