„Lou vstávej je krásný nový den" probudí mě krásný hlas mé Alfy. Ano, sice není tak úplně můj, ale to nevadí. Ale doufám, že to jednou vyjde a bude můj a já jeho. „Mě se nechce, dej mi ještě chvilku" zabručím. Ucítím jen tlumený smích. „Notak Lou, udělal jsem ti snídani, tak pojď" řekne a začne mě tahat ven z postele. Nakonec to skončilo tím, že si mě vyhodil do náruče i s mou teplou dekou. Já se jen zachumlal do deky a fetoval jeho vůni. Tak moc ji miluju. Miluju jeho. „Tak zlato teď se v klidu najez" posadí mě na židli, pohladí mě po tváři a sedne si naproti mě. „Lou? Co dneska chceš dělat?" zeptá se po chvíli ticha, kdy bylo slyšet jen moje tiché mlaskání. „No.. Nic v plánu nemám, ty jo?" zeptám se s plnou pusou. „Noo, Nick, jeden kluk má narozeniny a já tam musím jít kvůli udržení dobrých vztahů u nás v rodině. Nemám ho rád, ale musím tam." Řekne a smutně se ušklíbne. Já se na něj jen smutně usměju a přikývnu. „Tak tam zajdeme jo?" usměju se a vstanu sedajíc si k němu na klín. „Ale upozorňuju tě, Nick je alfa a je to hrozný prase. Takže se budeš držet u mě. Nebo u Nialla a Luka. Ty by tam měli být taky" řekne a obejme mě kolem pasu. „Neboj, ty moje žárlivko a teď se pojď ještě mazlit" řeknu a táhnu ho ke gauči, kam si lehneme a mazlíme se. Už se blíží čas večera a my se chystáme na tu párty. Nevím, co si obléct a tak zvolím modré skinny, černý svetr a k tomu černé old school vansy. Na Harrym jde opravdu hodně vidět, že se mu tam nechce, ale jak sám řekl musí tam. „Lou? Jdeme u-" přijde Harry ke mě do pokoje a strne ve dveřích. Kouká na mě a já už se chtěl kouknout zda nevypadám nějak špatně, ale to se za mnou Harry vydal a chytil mě pevně za boky. „Loui" zavrčel mi do obličeje. „A-Ano?" Odpovím roztřeseně. „Takhle tam rozhodně nepůjdeš. Jsi tak nevinný a sexy zároveň." Zavrčí a já se jen usměju a políbím ho. „Harry, to není pravda a nevím co jiného si vzít" pověsím se mu kolem krku a koukám na něj. Harry se na mě chvíli kouká a potom řekne : „Jde málo vidět a cítit, že jsi můj." Potom co to dořekne se mi přisaje na můj krk. Kousá a saje mojí kůžičku na krku a já se zmůžu jen na kňučení. Odtáhne se ode mě a prohlíží si můj krk. „No vidět už to trochu jde, ale cítit moc ne" zamyslí se a otočí se ke své tašce. „Hazz spal jsem vedle tebe, mazlili jsme se na gauči a pořád se objímáme. Jsem tebou cítit dost" zasměju se a otočím se na něj. V jeho rukách vidím světle fialový svetr. „Na, vem si ho" řekne a já si ho hned vezmu. Možná vám to přijde, že Harry řekne a já udělám, ale tak to není. Miluju ho a navíc je to alfa a já jsem omega, což znamená, že jí musím poslouchat. Ale mě to nedělá sebemenší problém. „Vidíš teď jsi ještě sladší a ještě na tebe nikdo nebude sahat" řekne, když si obleču ten svetr. Jen přikývnu a už jdeme ke dveřím, které zamknu. Po cestě toho moc nenamluvíme. Když zastavíme před velkým domem jde vidět, že párty už je v plném proudu. Chtěl jsem vystoupit jenže mi v tom zabránila velká ruka na té mé malé. Otočil jsem se na Harryho. „Děje se něco?" zeptám se se zdviženým obočím. Harry si povzdychne. "Ne jen...Jen se mi tam, prostě nechce" řekne. „Hazz já nevím proč a co jste si udělali, ale nikdo neříká, jak dlouho tam musíme být a kolik času s tím máš trávit. Takže mi teď řekni co jste si udělali, potom vezmi flašku, dej mu jí a pojedeme domů" řeknu dost rázně, že se i sobě divím. A podle Harryho udiveného pohledu nejsem jediný. „No tak jo.. Začalo to, když jsem byl malý. Asi deset mi bylo. Byly jsme všichni doma teda až na tátu. Takže já, máma a Gemma. Někdo zazvonil a já byl nejblíž dveří tak jsem tam běžel. Gemma šla hned za mnou, aby se mi nic nestalo" řekne a trochu se zasměje nad vzpomínkou. „No když jsem otevřel dveře, tak tam byla nějaká ženská s malým klukem. O trochu starší než já, ale mladší než Gemma. Ta paní se ptala jestli máme doma tátu nebo mámu, a tak jsme zavolali mamku. Mamka, už od pohledu tu paní neviděla ráda. No a zkráceně.. táta ještě než poznal mámu, tak spal s tou ženskou.. no a z toho se narodil Nick.." zakončí své vyprávění. „Takže on je tvůj nevlastní bratr?" zeptám se hloupě. „Jo a rodiče mi řekli ať tam jdu" vydechne. „Tak pojď ať to máme za sebou" řeknu a políbím ho. Vystoupili jsme z auta a jdeme rovnou ke dveřím, které jsou otevřené. Hned po vkročení jsem ucítil směs různých pachů, alkoholu a zdálo se mi, že i trochu marihuany. „Čau Harry, ty kráso ten je tvůj?" Ozve se před námi. Podle vůně jde cítit, že je to alfa. Nemá nějak příjemnou, ale ani nepříjemnou vůni. Je to středně vysoký muž s výraznými zrzavými vlasy. „Čau Ede, tohle je Louis není tak úplně můj, ale brzo určitě bude." Řekne Hazza a přitiskne si mě k sobě a dá mi pusu. „Jasně, chápu. Ahoj Loui." Natáhne ke mě Ed ruku. Tu samozřejmě příjmu a s tichým ahoj si s ním potřesu rukou. „Hele je tady Niall a Luke?" zeptá se Harry Eda. „Jo myslím, že jsou v obýváku." Řekne Ed. „Jo tak my za nima jdeme tak se zatím měj" rozloučí se Harry a já jen mávnu na Eda. Už jsme se blížíli k Niallovi a já jsem se za ním chtěl rozběhnout, ale Harry mě zastavil. „Lou, já půjdu za tím Nickem a ty zůstaneš u Nialla. Nikam nepůjdeš, ano?" řekne Harry. Já jen přikývnu a rozejdu se za Niallem. „Ahoj Nini." „Lou? Co tady prosím tě děláš?" zeptá se mě Niall. „Noo Harry přišel popřát Nickovi" řeknu.S Niallem jsme to trošku rozjeli. No dobře trošku víc. Pili jsme, tancovali a bavili se s ostatníma lidma. Už se mi to zdálo jako věčnost co Harry odešel. Zrovna jsem si s Niallem dával na baru dalšího panáka, když Niall musel odejít za Lukem. Řekl mi, že se za chvíli vrátí. To ale stihla přijít dřív nějaká alfa. „Ahoj koťátko" řekne slizkým hlasem. Jeho vůně se mi vůbec nelíbí. Otočím se na něj čelem. Nelíbí se mi ani vzhledově. „Nejsem žádný tvoje koťátko tak mě nech být" řeknu trochu potichu, protože se bojím co mi udělá. „Ale Ale tady asi někdo neví jak se chovat k alfám" řekne už trochu víc naštvaně. „Nech mě prosím být. Já už s někým chodím" fňuknu a doufám, že mě nechá být. Opak je ,ale pravdou chytne mě za ruku a chce mě někam táhnout. Já se mu snažím vysmeknout, ale to se mi nedaří. Chytne mě za ramena a snaží se mě někam odtáhnout. Chtěl jsem začít křičet, ale překryl mi pusu rukou. „NICKU!!" zařve mě moc dobře známý hlas. „Co je? Nevidíš, že tady mám práci?" řekne už opravdu nasraně Nick. „Prosím? Ty tady máš práci? Já tady vidím jen ustrašenou Omegu, která se tě bojí. MOU Omegu!" Zavrčí Harry. Snažím se udržet slzy, ale nějak se mi to nedaří, protože pár malých neposedných slz mi steče po tváři. Jen co to Harry spatří vytrhne mě Nickovi z jeho hnusných pazour. Přitisknu se k němu do náručí, kde se snažím uklidnit vdechováním jeho krásné vůně. Jen jsem slyšel jak tam po sobě ještě chvíli křičí ale to jsem už nevnímal. Pak si vzpomínám jen na to jak mě Harry dostal do auta a jeli jsme směr jeho byt.
____________________________________________________________
Ahoj doufám, že se vám nová kapitola líbila a chtěla bych se vám omluvit za to, že dlouho žádná nebyla. Jen jsem neměla nějak náladu a nevěděla jsem co psát. Ale děkuju za všechny přečtení a hvězdičky. Děkuju moc.❤️Tak moooc děkuju tý nejlepší holčině shyxgirl12
ČTEŠ
You & I
FanfictionAhoj jmenuji se Louis Tomlinson a jsem omega. S mým nejlepším kamarádem Niallem jsem na intru v Londýně. Můj život není nějak zajímavý do té doby, než se objeví ta krásná kudrnatá alfa..