• • •
(A week later)
Anonim: Denedim. (09.20pm)
SangsterThomas: Neyi?
Anonim: Mideni bulandırmamak için senden uzak durmayı.
SangsterThomas: Ve görüyorum ki başaramamışsın. :)
Anonim: Tüm hafta boyunca seni izledim.
Anonim: Beni arıyordun.SangsterThomas: Anonim sapığımın kim olduğunu öğrenmek istedim.
Anonim: Neden aramayı bırakıp sadece benimle vakit geçirerek anlamayı denemiyorsun?
SangsterThomas: Sen nasıl bir manyaksın?
SangsterThomas: Kim sapığıyla vakit geçirir?Anonim: Thomas, sen de biliyorsun.
Anonim: Beni başka şekilde bulamazsın.SangsterThomas: Vakit geçirmeymiş.
SangsterThomas: Rüyanda görürsün.Anonim: Rüyalarıma giriyorsun zaten. :)
Anonim: Sabah kalktığımda benden önce küçüğüm kalkmış oluyor.
Anonim: Sayende. :)SangsterThomas: ...
SangsterThomas: Bak işte bunu beklemiyordum amına koduğumun sapığı.Anonim: Ne o, engel atmayacak mısın? :)
SangsterThomas: Hayır.
SangsterThomas: :)Anonim: Rüyalarımı gerçekleştirmeyi planlıyor gibi bir gülümseyişti sanki. :)
SangsterThomas: Sikeyim.
SangsterThomas: Seni bir bulayım var ya[Üstteki mesajı etiket aldınız.] Anonim: Dudaklarımı dudaklarından ayıramayacaksın.
SangsterThomas: Elim engel butonuyla klavye arasında gidiyor, devam edersen engelleyeceğim.
Anonim: *Burnundan öptü.* İstediğini alamayınca kullandığın sözcükler fazlasıyla hoşuma gidiyor. ❤️
SangsterThomas: Sikeyim ya, sen nasıl bir manyaksın?
SangsterThomas: Siktiğimin merakı olmasa şu an engelli listemdeydin.Anonim: Güzel dudaklarından çıkan kirli sözcükler beni tahrik ediyor.
Anonim: Küfrederek bana istediğimi veriyorsun, aptal.SangsterThomas: Uyarınız için teşekkürler, Siktiğimin Anonimi.
• • •
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONYMOUS BxB
FanfictionYarı Texting | Dylmas Anonim: Ah, Thomas. SangsterThomas: Ne? Anonim: Eğer gülümsediğinde dudaklarının kenarında oluşan o, küçük V'ler nefeslerimi titretmese bu k...