Πρόλογος

310 28 10
                                    

Η ζωή είναι όμορφη, ενθουσιώδης. Κάνεις λάθη, απερισκεψίες, παίρνεις ρίσκα. Μαθαίνεις με τον εύκολο τρόπο, το δύσκολο τρόπο αλλά το απολαύσεις με όλο σου το είναι όπως και να έρθει. 

Κάνεις φιλίες, τις χαλάς. Χτίζεις από την αρχή και τα γκρεμίζεις ως τα θεμέλια.

Γνωρίσεις πρόσωπα, κάνεις σχέσεις, κάνεις ξεπέτες. Πειραματίζεσαι, εξερευνάς.
Αγαπάς, αγαπιέσαι, μαθαίνεις από άλλους, μαθαίνουν αυτοί από εσένα. Πιστεύεις, εμπιστεύεσαι...

Και πάνω από όλα απογοητεύεσαι.

Δεν ήθελα να έρθω κοντά του και τον απέφευγα, τον έσπρωχνα μακριά μου με κάθε σπιθαμί της ψυχής μου. Ήμουν αφοσιωμένη, προσηλωμένη. Ήξερα που ήμουν πιστή και ποιος ήταν ο στόχος μου.

Αυτός με χτύπησε σα φωτιά σε καταπράσινο -σα τα μάτια του- πευκοδάσος. Μία μικρή σπίθα κατάφερε να ανάψει και γρήγορα να εξαπλωθεί σε όλο μου το σώμα. Κατάφερε να με καταβάλει και να με κάψει ολόκληρη.
Το πάθος μου για αυτόν σα τσουνάμι, πρώτα αποτραβηγμένο, επέστρεψε δυνατό και θανατηφόρο πνίγοντας κάθε τι που ήξερα ως τότε. 

Μα όπως προείπα. Τη ζωή σου να τη ζεις ακόμα και αν πρόκειται  ο αέρας που αναπνέεις να είναι αυτός που θα σε πνίξει και το χώμα το οποίο πατάς να είναι αυτό που θα σε θάψει ζωντανή.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Όταν ο Τρίσταν Γουέιλς εξαφανίζεται αφήνοντας μόνο ένα σημείωμα στη κοπέλα του Βικτόρια Σάντερς, εκείνη θα αναζητήσει εξηγήσεις στον αντιπαθέστατο ερωτύλο φίλο του αγοριού της Άλεκ Ντέιβιντ Τζόουνς ο οποίος είναι ο τελευταίος που τον είδε πριν φύγει.

Οι δύο τους ξεκινάνε ένα ταξίδι στη προσπάθεια τους να βρουν τον Τρίσταν, αλλά η διαδρομή τους φέρνει πιο κοντά και ο προορισμός τους κρύβει εκπλήξεις και απογοητεύσεις που κανείς τους δεν περιμένει.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Καλώς ήρθατε στο νέο μου βιβλίο,
για άλλη μία φορά μετά από πάρα πολύ καιρό απουσίας!
Όσοι είστε καιρό εδώ με έχετε μάθει πλέον.
Την ιδέα για τη συγκεκριμένη ιστορία την είχα εδώ και ένα εξάμηνο περίπου, όμως δεν είχα ως τώρα το χρόνο που θα ήθελα να της δώσω μέχρι να τη μοιραστώ μαζί σας.
Να που αυτή η ώρα έφτασε.
Καλή ανάγνωση και ανυπομονώ να διαβάζω τα σχόλια
και τα μηνύματα που μου αφήνετε κάθε φορά.
Με πολύ αγάπη,
xoxo,
Alexey.

FuqboyWhere stories live. Discover now