"Ένα ακόμη 'μη αλκοολούχο' ποτό;" τα μάτια του Τρίσταν γυάλιζαν κοιτάζοντας μέσα στα δικά μου καθώς χορεύαμε στον ξέφρενο ρυθμό της μουσικής που είχε βάλει δυνατά στα ηχεία ο ανεπίσημα χρησμένος DJ του σχολείου. Γυρίζοντας με γύρω από τον εαυτό μου κρατώντας το χέρι μου σφιχτά χαμογέλασε και με τράβηξε κοντά του αφήνοντας μου ένα απαλό φιλί στα χείλη.
Έγνεψα καταφατικά ανταποδίδοντας το φιλί του με άλλο ένα.
Η ήρεμη γιορτή αποφοίτησης που είχαν σχεδιάσει για εμάς οι καθηγητές είχε εξελιχθεί σε κανονικό πάρτι στην παραλία που υπήρχε λίγο έξω από τη πανεπιστημιούπολη. Οι πτυχιούχοι πλέον φοιτητές χόρευαν γύρω από τη φωτιά που είχαν ετοιμάσει οι διοργανωτές του πάρτι όσο διεξαγόταν η μικρή τελετή στο αμφιθέατρο του πανεπιστημίου. Κανείς από τους καθηγητές δεν γνώριζε όμως ότι τουλάχιστον οι μισοί φοιτητές φορούσαν μόνο το μαγιό τους κάτω από τις τηβέννους τους και ότι στα αμάξια υπήρχε εξοπλισμός για την επίτευξη αυτού του αριστουργήματος.
Η κεντρική φωτιά έκαιγε ζεστή φωτίζοντας το μεγαλύτερος μέρος τις παραλίας και δύο μικρές φωτιές τη συνόδευαν σε ίση απόσταση από αυτή. Το μπαρ είχε στηθεί σε αυτοσχέδιο τραπέζι από πεσμένους κορμούς δέντρων και ο εξοπλισμός του DJ με τα ηχεία είχαν τοποθετηθεί στο πίσω μέρος ενός αγροτικού αμαξιού.
Παρατήρησα τον Τρίσταν να πλησιάζει το μπαρ γεμίζοντας δύο πλαστικά ποτήρια με τζιν και χυμό λεμόνι κοιτάζοντας επίμονα τον φίλο του, Άλεκ να μιλάει σε τέσσερις κοπέλες που τον είχαν περιτριγυρίσει σαν όρνια έτοιμες να τον κατασπαράξουν. Με βάση τη φήμη του δεν θα μου έκανε εντύπωση αν θα κατέληγε και με τις τέσσερις στο τέλος της νύχτας.
Ο Άλεκ του ανταπέδωσε το βλέμμα αλλάζοντας το ερωτικό βλέμμα -που χάριζε απλόχερα στα τέσσερα κορίτσια- σε ένα σοβαρό και νευριασμένο βλέμμα. Ο Τρίσταν φάνηκε να του μιλάει αλλά η διάθεση του άλλαξε ελάχιστα σε ένα εριστικό χαμόγελο και επέστρεψε στις ερωτοτροπίες του αδιαφορώντας για το αγόρι μου επιδεικτικά.
Ο Τρίσταν φανερά δυσαρεστημένος, κατέβασε ολόκληρο το ποτήρι που είχε μόλις γεμίσει, το γέμισε άλλη μία φορά και έκανε μεταβολή προς το μέρος μου. Ταραγμένος μου έδωσε το ποτήρι και χαμογέλασε ψεύτικα. "Πάμε στη φωτιά;" με ρώτησε θέλοντας να αποφύγει οποιαδήποτε συζήτηση για ότι είχε μόλις συμβεί.
Περπατήσαμε χέρι-χέρι σιωπηλοί μέχρι τη φωτιά νιώθοντας την ικανοποιητική της ζέστη να παίρνει τη θέση από το ψυχρό αεράκι που ερχόταν από τη θάλασσα. Ήπιε σε μία γουλιά το μεγαλύτερο μέρος του ποτού του και πέταξε το υπόλοιπο μέσα στη φωτιά κάνοντας τη να ανυψωθεί και να κάψει εντονότερα για λίγα δευτερόλεπτα.
ESTÁS LEYENDO
Fuqboy
Novela JuvenilΤα πράγματα έπαιρναν μία στροφή που όχι μόνο δεν μου άρεσε, αλλά με φοβίζει. Έπαιζε ένα παιχνίδι που σε πολύ διαφορετικές συνθήκες θα απολάμβανα να παίξω. Δε θα ήμουν σε αποστολή για να βρω το εξαφανισμένο μου αγόρι και σίγουρα δεν θα ήταν αυτός το...