Би: Ёооо ахаа таниас болж намайг ямар байдалтай байгааг хардаа. Би яаж хичээлдээ явах юм бэ. Хамгийн эхний өдөр шд ээ. Аааа Т^Т.
Ах: Өөдөө шидсэн чулуу өөрийн толгой дээр гэдгийн өөрөө аргалаад яв.
Би: юу нь чулуу яриад байгаа юм.
Өөдөө шидхээр юу гэж над дээр унадаг юм. Тэр хавьдаа л унанадаг.Одоо Минхо ирэх гэж байдаг. Аааааааааа....
Түрүүн эм уусан болохоор ч тэр үү хөдөлхөд овоо гайгүй боллоо.
Одоо 7: 45 бож байна. 10аас хичээлтэй гэдэг чинь Минхо 9 гээд ирэх байх. Ёр нь надад 1 цаг байгаа юм байна. Би хувцалаад өөрийгөө бараг л бэлэн болгочихлоо. Цаг 8:50 болж байна. Ааш гэхдээ л хатуу юман дээр суухад бас алхахад жоохон хэцүү байна.
Ах: чи яах гэж байгаа юм.
Би: яах гэж гэдэг чинь юу гэсэн үг юм. Одоо манай сургуулийн хүүхэд ирнэ. Би сургуульдаа явлаа.
Ах: манай сургуулийн хүүхэд ээ? Чи чинь анх удаа л сургуульдаа явж байгаа биз дээ. Бас Солонгост бараг ирж байгаагүй байж юун сургуулийн хүүхэд?!
Ххэ нээрээ ах өчигдрийн явдлыг мэдэхгүй шд.
Би: ххэ Ахаа орой тухтай ярьлцаж болон биздээ.
Ах яаг юм хэлэх гэж байхад хаалга дуугарлаа. Бурхны минь аврал.
Ах минь хаалга дээр очоод Минхог дээрээс нь доошоо, доороос нь дээшээ ажиглаж байснаа:Сүжинаа танай сургуулийн хүүхэд бололтой, 1 хүүхэд ирлээ. Гэж хашиграв. Кёнсүү ах Минхо руу хүүхэд шиг том инээгээд: Чи Сүжиний сургуулийн хүүхэд бололтой. Сүжин цүнхээ авах гээд өрөө рүүгээ явчихсан. Бас тэр гэмтэлтэй байгаа шүү.
Минхо: айн ямар гэмтэл өчиг--
Би хүрч ирээд : гүү2 би зүгээрээ баяртай ахаа гээд Минхог авааг гэрээс гарлаа.
Минхо том хараад: чи гэмтсэн юм уу? Өчигдөр зүгээр л байсан биз дээ.
Би: хххэ өглөө 1 юм болсоон. Одоо сургууль руугаа явах уу би эхний өдрөө хоцормооргүй байна.
Минхо: за тэгий2 гээд бид машинд нь суун сургуулийн зүг хөдлөв.
Минхо жолоо барингаа: сандарч байна уу?
Би: шинэ сургууль болохоор жоохон л
Минхо: тэгдэг юм аа би ч бас 2 сарын өмнө энэ сургуульд шилжиж ирж байсан.
Би: тийм үү? Анх ирхэд хүүхдүүд нь ямар байсан бэ?
Минхо: энэ сургуульд ёр нь чинээлэг айлын хүүхдүүд байдаг. Анх жоохон эвгүй л байдаг юм. Энд угаасаа таньдаг хүүхдүүд сурдаг байсан болохоор хурдан дассан.
Би: гоё юм оо. Би хэр хурдан дасах бол.
Минхо: тэрийг чинь чи л мэднэ дээ... Бид бараг сургууль дээр ирчихлээ.
😲OMG😲
WOOOW ямар гоё сургууль вэ. Америкт байдаг манай сургуулиас хэд дахин гоё юм аа. Том, тансаг бас шилэн 😘😘😍😍 охид нь хэт их будсан болохоос биш үнэхээр хөөрхөн эгдүүтэй юм аа. Хөвгүүд нь ч үнэхээр лаг харагдаж байна. Үнэхээр гоё сургууль юм аа. Би энэ сургуульд ирсэндээ баярлаж байна.
Минхо эрхлэгчийн өрөөг зааж өгөөд найзууд руугаа очно гээд явчихлаа.😩 Эрхлэгч бололтой дундаж насны эмэгтэй: Америкаас ирсэн шинэ сурагч уу?
Би: тиймээ😊
Эрхлэгч: чи 2-1 ангид суралцана гээд надад сургуулийнхаа танилцуулгийг өглөө. Нээгээд үзтэл 2 хуудас дээр нь суургуулийн газрын зураг байлаа.
Ааааш ядаж байхад ямар ойлгомжгүй газрын зураг вэ?! *Хонх дуугарах* За болио би би ингээд хоцорчихлоо.
(5 минутын дараа) ёоооо ингэж нэг юм олох гэж...утасныхаа дэлгэцэнд өөрийгөө хараад хаалга 3 тогштол дотроос: ор ор гэх эмэгтэй хүний дуу гарлаа. Би орход тэнд байсан бүх хүүхэд над руу нэг л сонин харна. Аргагүй дээ харагдаж үзэгдээгүй охин хоцроод ороод ирэхээр.
Багш: аан чи нөгөө шинэ охин уу?
Би: тиймээ
Багш: За хүүхдүүдээ! Ангид чинь шинэ хүүхэд шилжиж ирж байгаа.
Над руу хараад: өөрийгөө танилцуулаарай.
Би: Сайна байна уу? Намайг Ким Сүжин гэдэг. Өчигдөр Америкаас ирсэн. Туслаж дэмжиж байгаарай.😊
Багш: 4-р салааны 3-р ширээнд суугаарай.
Багшийн зааж өгсөн суудал дээр суухад Би: аааа гээд орилчихлоо. Ангид байсан хүүхдүүд аймар гайхсан бас ууралсан харцаар харна.
Багш: яаасан бэ? Сүжинаа
Би: би...би өглөө ахар сүүлээ гэмтэйчихсэн юм аа гэхэд анги пир хийтэл инээгээд явчихлаа. Би үнэхээр их ичиж байна хамгийн анхны өдрөө ичгэвтэр байдалд орох гэж. Ингэхэд өнөөдөр яачихсан өдөр юм бэ? Өглөө ахад өшөглүүлээд ахар сүүлээ гэмтэйгээд, ангид хоцорж ороод тэр ч болоогүй ингээд инээдэм болоод л сууж байдаг. Ааааа өчигдрийн балай амьтан л яаг хараасан байна шд ээ.
Багш: чимээгүй хичээлээ үргэлжлүүлий.....
3цаг үнэхээр удаан өнгөрч дууслаа. Одоо 40 минутын их завсарлагаан.
Одоо л нэг найзтай болж авъя.
Хажууд хичээлээ хурааж байгаа охин руу хараад: сайн уу? Ширээний хамтрагч болсон юм чинь танилцая.
***: азгүй амьтантай харьцмааргүй байна. Чамаас болж би ямар их ичсэн гэж бодно. Миний хажууд битгий суугаарай гэж муухай зэвүүцсэн харцаар хараад хэдэн охидтой нийлээд яваад өглөө.
Би: ийш аргагүй дээ!😩
--
--
--
Хамгаас хайрт уншигчид минь намайгаа училж өршөө. Парт-4ийг нь оруулахгүй үнэхээр удлаа.Өчүүхэн наддаа урам өгөөрэй.
-VOTE оооо мартаваа.-