Pjesma:danger by BTS
Sve je počelo s tim jednim obicnim danom. Ujutro kao i uvjek naporno ustala sam iz kreveta zbog glupave prakse. Bilo je oko 8 i 30 otišla sam u kupaonicu i pokušala ne mislit na koliko cu retardirane osobe naletit tamo.
Uglavnom spremila sam se i izašla iz kupaonice i otišla u malu kuhinju. Moje cimerice su vec otisle. Pojela sam i izašla iz kuće i krenula prema labaratoriju di mi je praksa. Došla sam u labaratori i radila tamo sve što su mi rekli da radim.
Poslje prakse sam krenula prema doma kad sama vidjela da se otvara večeras novi club u gradu. Hmm da li da idem...mah neću. Dosla sam u stan pozdravila Tinu i Lorchy aka moje cimerice i ošla u svoje sobu.
Ležala sam na krevetu razmišljajući kako mi je život koma. Već je oko 14h poponde. Geez neda mi se nista no dobro. Moje misli je prekinula Lorchy.
-Je li ides ti van veceras?-upitala je
-Nezznam možda-viknula sam i rekla
-Oke Tina i ja idemo sada pa ćemo doći tek kasnije-rekla je i čula su se kako se zatvaraju vrata.Oke sama sam doma. Otišla sam u kuhinju neš žderat no vidjela sam da nema ništa slatko jer su vjv te debilkuše sve pojele sta sam ja jučer kupila...ahhh...no dobro.
Upalila sam glazbu i plesala po cjelom stanu i glupirala se. I ofcc da sam drosnula na pod u jednom trenutku. Nebi ja bila je da se to nije dogodilo. Upss razbila sam čašu. O ne Lorchy ce me ubit aaaaaaa. Pospremila sam dokaze da nisam kriva lol i nastavila s glupiranjem i plesanjemu uz jedenje čipsa.
U jednom trenutku sam fakat postala gladna. Uzela sam si lazanje za jest sta je Tina napravila prije neg što su otišle. Bacila sam se na krevet čekajući da mi dode neka ideja dok jedem. Oke dosla mi je ideja. Mogla bi otići u taj club večeras. Nemam ništa za pametno radit.
Otisla sam u sobu i trazila šta da obučem. Nasla sam čipkastu usku haljinu crne boje. Savršeno. Otišla sam u kupaonicu i napravila sve sta trebam i našminkala se. Izasla van i otišla do cluba.
Kada sam došla do cluba vidjela sam svakakve ljude no nisam ih ni gledala ni buljila ni nista otišla sam do šanka i naručila neš za pit.
Par minuta poslje necije ruke su me oko struka zagelile. Prvo sam gledala ko je i onda sam vidjela nekog presesi dečka. Šokirala sam se.
-Hej-dubokim glasom zapravo fajk glasom jer se čuje da mu je zapravo visok je rekao.
-H-hey-rekla sam sokirana
-Što tako lijepa cura radi ovdje sama? -
-Emm traži nešto novo-
Nasmjesio se i poljubio mi vrat.
-Oh onda si sto posto našla-odmaknuo se od mene i otišo.Zbunjeno sam gledala za njim. Imao je crnu kosu s naranđasti pramenovima sastrane. Oke ovo je bilo čudno okrenula sam se opet prema šanku i nastavila pit.
Već kasnije kad je pola ljudi otišlo. Ostale su par cura i tocno 7dečkiju. Jedan od tih je bio onaj koji me poljubio u vrat. Ja sam popila dosta i bila pijana ko letva.
Ova sedmorica su došli i sjeli oko mene. Svaki mi se približio i poljubio me u vrat i polizo na tom mjestu. Opet sam bila malo šokirana.
-Mi smo dobri dečki i treba nam cura kao sto si ti-rekao je jedan od njih.
Šutjela sam.
-Pa dobro neces milom onda ćeš silom-rekao je dečko koji me prije poljubio sam u vrat došao je do mene i krenuli smo se strastveno ljubit. Uzvraćala sam i sve jer solo sam pa zašto ne.Ovi ostali su nas samo gledali i skuzili da smo mi jedini ostali u klubu. Taj neko i ja smo se prestali ljubit on se odmaknuo i rekao:
-Wow...najbolje ljubljenje ikada-Gledala sam ih....
-Ja sam Jimin-rekao je taj s kojima sam se sada ljubila. Svi su se predstavili. Jimin Jungkook V Jin RapMonster Suga i JHope. To su im imena bila. Ja sam sebe predstavila.Skuzili su da sam pijana ko letva zlobmo se podsmjehnuli i iskoristili to. Jimin me opet kreno ljubit po vratu i Suga mu je pomogo. Uživala sam moram priznat. RM i V su mi mazili noge dok su oni to radili. A Jungkook JHope i Jin su se nesto dogovarali sastrane.
Jimin mi je u jednom trenutku skinuo haljinu i ostala sam samo u grudnjaku i gaćama. RM mi je prek gaca krenuo mazit po toj stvari. Uživala sam. Dalje se nisam sjećala sta je bilo neg se sjecam da sam se negdje probudila u nekom stanu u gaćama i grudnjaku a da me Jimin grlio oko struka i ležao pored mene.
Idioti su me iskoristili pijanu i oteli kao šta su i rekli da cu silom otići. "Dobri dečki"nakon svega sta su napravili. Nebi ih nazala dobrim dečkima......
_______________________________________
Hejj ekipa. Ovo mi je prvi dio priče i nadam se da ce vam se svidjeti. Drugi dio ce izać kad ću stić pisat i sve. Pa se vidimo u drugom djelu. Pozz Carlyy 💕
YOU ARE READING
Vampiri su fora zar ne?
VampireSamo taj jedan ljubavni ugriz, samo ta mala crvena mrlja, promjenila mi je cijeli život. Pitate se kako? E pa to je priča koja se priča dan danas. Nisam ni zanala da su ti decki toliko losi. Nisam znala u sta se upuštam. Nisam znala da ce mi se tu...