Gledala sam Jimina. Tako je zgodan kad bolje razmislim. Gledala sam okolo samo očima i sve je savršeno bilo. Čisto uređeno ništa strašno.Tina P.O.V
Gledale smo di je Karla. Cjelu noć je nije bilo. Baš me zanima di je ak ne dođe doma do navečer onda ćemo se brinut.Jimin P.O.V
Probudio sam se pored nje. Gledala je okolo. Tako je slatka i hot u isto vrijeme ne moguuu.
"Dobro jutro princezo Lisa"-rekao samLisa(tj ja)P.O.V
"Dobro jutro princezo Lisa"-cula sam Jimina kako govori okrenula sam se i pogledala ga i odmaknula njegove ruke od mene.
"Odjebi"-rekla sam dok se on nasmijo.
"Znaš da sada nema nazad više",
Šutjela sam i samo gledala negdje drugdje.
"Obuci se"-bahato je reko i nesto bacio na mene i napustio sobu i zaključao ju je. Wtffff?! Koji k se događa?!Nakon par minuta Jin ulazi u sobu.
"Pozdrav draga"-nisam ga ni pogledala samo sam okrenula glavu i pokazala prosti.
"Ljepo mirišiš"-rekao je dok sam osjetila topao dah na mome vratu.
"Ugh odjebi! "-rekla sam i gurnula ga s kreveta."Ali draga između nas je romansa"
"Između nas je samo moja pamet i tvoj mali pimpek u gaća koji se svaki put digne na mene"
Ušutio je. Dosao je do mene i naglo me okrenuo da sam dolje.
"Nismo mi jos gotovi"-ostavio je vrući poljubac na mom vratu i otišao.Ustala sam i presvukla sam se.
"Gladnaa sammm!!!!"-derala sam se da me neko čuje od njih svih.
RM mi je došao na vrata i otvorio ih.
"Gladna si a? "-pokazao se perverzan osmjeh na njegovom licu.
"Nisam misla na taj nacin idiote"-odgurnula sam ga i izašla van i otišla do kuhinje da si nadem neš za jest. Imala sam Jiminovu majcu na sebi i neki trenirku koju su mi dali.Na TV koji je upaljen bio sam čula:
"Nažalost Lisa Miser nas je napustila jučer u nesreći di je s biciklom otisla pod auto."Šokirala sam se.
"STA?!?!"-pogledala sam ih sve.
"Od sada si tu s nama samo svi trebaju mislit da si mrtva da te puste na miru jer je ovo drugi Svijet."-rekao je neko umornim glasom.
Vjv je bio Suga. Pojela sam i pitala-"Kako mislis drugi Svijet?"
"Samo pogledaj kroz prozor"
Otišla sam vidjet kroz prozor i skuzila da vise uopće nisam u istome gradu. Nego na potpuno drugoj strani Svijeta.
"Š-šta...."-gledala sam zbunjeno.
"Sada si s nama i s nama ces ić i u školu i u sve žao mi je no jbg izabrana si za to."-rekao je RM dok sam ja sjela i stisnula se.Što si cure sada misle. Nikada ih više necu vidjeti a ovo je trebalo bit najbolje ljeto ikada. Krenula sam plakat.
Jungkook me gledao i kad su svi otisli iz borakva je dosao do mene.Jungkook P.O.V
Nisam ju mogao gledat kako plaće došao sam do nje i podragao ju po kosi.
"Ne plaći"-rekao sam joj
'"Kako da ne plačem kad sam zatvorena ovdje"
Izdahnuo sam i rekao-"Gle nisam kao ostali i ne zelim ti zlo ali moram bit kao ostali jer sam s njima u grupi i sve i znam da si tužna. No moraš se sabrat i proc kroz to."
Smirila se na moje riječi dok sam joj obriso suze.Lisa P.O.V
Bila sam šokirana....
On ima dušu?! Wow ovo nisam očekivala. Odgurnula sam njegovu ruku od mene.
"Hvala ti"-ustala sam i otisla u dvoriste kuće do kuda su mi i dali da idem.
Gledala sam bazen koji je bio iza kuće.
Zažmirila sam i razmišlja o svemu.(...)
U jednom trentku osjetila sam vruci dah i ruke oko struka.
"Bog draga"
Cimnula sam se.
"Jin"-rekla sam
"Kako si"
"Cim si ti ovdje nikada bolje"
"Ugh taj tvoj sarkazam"-rekao i ljuto me gurnuo u vodu.
"Mrš! "-izronila sam van dok se on smijo otišla sam se u sobu presvuć.(...)
Izašla sam iz sobe i otisla u sobu dok je tamo JHope gledao televiziju.
Pogledala sam ga.
Jako zgodno je izgledao zamišljen.
Iju Lisa što to pričaš. Udarila sam sama sebe rukom i skrenula pogled.
'Znam da sam zgodan"-rekao je.
"Umišljen si ko tvoj mali koji misli da ce se zabit u svaku."
"Wow mala malo si prebahata. Trebala bi se smirit prije nego što stvarno uđe u tebe"
"Samo u snovima tvojima dušo""Njega zoveš dušo a mene ne? "-cula sam Jimina
"Ugh sta ti oćeš?"-promrmlja sam tiho.
'Tebe"-rekli su JHope i Jimin u isto vrijeme i pogledali su se.
"O-d-j-e-b-i-t-e"-rekla sam i otišla iz glavnog boravka u manji boravak s TV i trosjedom taman za leć.Dok sam ležala tako sam i zaspala.
(...)U pola noći sam se probudila i shvatila da sam u sobi i pogledala sam ko je do mene. Nije nikoga bilo. Hvala Bogu ustala sam i otišla u boravak glavni. Pustila sam si neki film jela i gledala.
(...)
Svanulo je jutro nisam ni skužila. Gledala sam film "The Nun."
Zagledala sam se u film i nisam kuzila nista oko sebe.
"Buuu!"
Vrisnula sam pogledala sam iza sebe i udarila JHope koji je to rekao.
"Mrš govno jedno muškosto"-rekla sam
JHope je umirao od smjeha skupa s Sugom koji se tiše smijo i otišao do frižidera."Danas ideš s nama u shopping"-rekao je RM.
"Zašto? "-pitala sam
"Idemo ti kupiti nove krpice"-Jimin je rekao podrugljivo.
Zaokrenula sam očima i otišla u sobu da se spremim na brzinu.
Došla sam dolje i vidjela auto veliki ispred kuće.
"Spremna princezice?"-rekao je Jimin i stavio ruke oko mog struka
"Da i mrš od mene"-odgurnula sam mu ruke dok su nas već svi čekali u autu ušla sam i otišli smo do molla.Tamo sam ih izmorila sve jer su svi zamnom trčali okolo jer sam letala u sve dućane i trošila njihove pare.
"Uspooriii!! "-derali su se trčeći zamnom u dućane. Umirala sam od smjeha.(...)
Kasnije dok smo doma došli s sto mojih krpica otišla sam u sobu isprobati par stvari.
Taman sam isprobavala doljne krpice dok sam cula hladan Jinov glas.
"Ljepša si polugola neg što sam mislio da ćeš bit"
Cimnula sam se. Na što me on gurnuo na krevet. I kranuo skidat grudnjak.
"J-Jin n-nemoj"-pokušala sam ga odgurnut. No on je samo hladno skinuo mog grudnjak i krenuo me ljubit i lagano "gušiti" s rukom.
"Jin ne! "-zaderala sam se.Jimin je uletio u sobu i gurnuo Jina s mene.
"Si čuo da ti govori ne! "-Jimin se derao na Jina.
"A ti si ju mogao iskoristit a?"-rekao je
Do tad sam ja izletila van iz sobe obučena u nešto lagano. Čula sam Jina i Jimina kako se deru jedno na drugo.
Ugh zašto se jebeno svađaju zbog mene.
Bila sam živčana ko pas i nisam mogla smirit živce grebala sam pločicu od bazena. Dok sam mislila o svemu.
Jungkook je došao iza mene i podigao mi ruku s pločice.
"N-"
"Odjebi i ti sada! Što i ti sada jebeno oćeš?!"
Šokirao se jer se nikada nisam ponašala ovako prema njemu.
"S-sry.."-rekla sam i pogledala u pod
"Sve je oke"-zagrlio me-"Samo se smiri sve će oke bit." Ostala sam mu u zagrljaju tako neko vrijeme dok se nisam odmaknula i otišla u sobu.(...)
Čula sam dolazak nekog auta. Pogledala sam kroz prozor i vidjela Jimina kako izlazi s nekim fuficom.
Fufica je vec sva bila izljubljena po vratu i shvatila sam da ostalih dečkiju nema. Spustila sam se u boravak kad sam vidjela Jimina kako se naglo zabija u nju na trosjedu. Logicno da je fackboy. Nijedan decko koji je zgodan više ne može normalan bit. Ženska je vrištala njegovo ime. Dok je on hladno uživao u svemu tome. Gledala sam ih jos par minuta i samo otišla u sobu.
Nakon sat vremena dosla sam dolje kad sam ga vidjela s drugom fuficom kako mu puši kurac. Fuj zgadio mi se do kraja. On je stenjo žešće. Ima tako jebeno stenjanje da je to neodoljivo za slušat. Fuj Lisa na što to misliš. Otisla sam u sobu i stavila slušalice.(...)
Kasnije sam skužila da su se svi pojebali s te dvije fufice.
Fuj odvratno nisam nikoga mogla pogledati u oči. No fufice su nestale i više nisu bile nigdje u kući. Otišla sam u dvorište ponovno.Osjetila sam ruke oko struka. Odmah sam ih prepoznala.
"Jimin odjebi"-rekla sam i gurnula ga toliko jako da je pao.
"Oh pa sada si gotova"-dosao je do mene nabio me u ogradu dok me krenuo naglo ljubit po vratu no onda sam samo naglu bol na vratu i sisanje osjetila..---------------------------------------------------------
Evo drugog nastavka piplse. Nadam se da će vam se svidjeti. Pusica
KAMU SEDANG MEMBACA
Vampiri su fora zar ne?
VampirSamo taj jedan ljubavni ugriz, samo ta mala crvena mrlja, promjenila mi je cijeli život. Pitate se kako? E pa to je priča koja se priča dan danas. Nisam ni zanala da su ti decki toliko losi. Nisam znala u sta se upuštam. Nisam znala da ce mi se tu...