6.Nisam htio on je kriv

293 13 11
                                    

Odjedamput sam samo čula sirene od hitne...izletila sam vani i nikada neću zaboraviti što sam vidjela jer to je objasnilo sav onaj razgovor prije....

Jimin sav krvav Eren sastrane u nesvjesti a Jungkook ima plavice po licu...bila sam zbunjena kaj se to sve desilo. Jimin me samo pogledo i napravio tužnu facu i spustio pogled dolje i izgovorio-"Žao mi je"-hitna ga je uzela i odvezla da ih sve pregledaju.
Gledala sam za njima zabrinuto...

Jimin pov:
Izašao sam van po malo zraka kad sam vidio Erena kako ide prema Lisinom prozoru.
"Koji k?!"-rekao sam.
Eren se cimnuo i pogledao me.
"Em nemoj se derat prepast češ je."-reako je
"Pa zanima me samo..Zašto si ti ovdje?!"-pitao sam
"Zato jer je moram vidjeti!"-rekao je.
"Vidio sam ja vaš poljubac na kraju neki dan."-već sam lagano bio živćan.
"Nemam pojma o čemu govoriš."-rekao je i pravio se blesav tako da je gledao okolo.
"Govno jedno rekli smo ti da ju ne diraš!"
"E pa nije ona tvoje vlasništvo!"-rekao je i udario me po faci vratio sam mu i tako smo se nastavili tući dok Jungkook i ostali nisu izletili van i onda se Jungkook upekljo i dobio batina ali je s svojom šakom uspio onesvjestit Erena. Tada sam već skužio da sam pun krvi...

Čuo sam sirene i znao da je Jin pozvo hitnu. Samo sam onda vidio kako Lisa izlazi van i gleda u nas. Pogledao sam ju i suzit su mi oći krenule-"Žao mi je"-reako sam dok nas hitna nije odvela.

Lisa pov:
Bila sam jako zabrinuta za dečke..nisam znala što je točno bilo jer ipak mi Suga RM JHope V i Jin nisu htjeli reći što je bilo. Izdahnula sam i otišla si čaj napravit. V se odjedamput stvorio iza mene. "Daš krvi malo?"-pitao je sramežljivo. "Imaš u frižideru"-rekla sam nasmijo se i kimnuo i otišao po krv. Uglavnom da sjetila sam se da će me manje boljet ako ću si sama vadit krv i stavit im u frižider ako su gladni.

Otišla sam spavat...jer drugo ništa ne mogu. Legla sam u krevet kak sam čula kucanje na vratima. "Uđi"-rekla sam. Rm je bio.
"Hej došao sam vidjet kako si?"-rekao je
"Dobro sam hvala na pitanju...i zar baš ne smijem znat kaj se desilo s dečkima?"-pitala sam.
"Ne žao mi je no ne brini sutra će već bit doma."-podragao me po kosi.
Izdahnula sam.
"Probaj spavat trebat će ti sna."-reako je.
Kimnula sam i zatvorila oći pokušajući san ulovit.

(...)
Probudila sam se oko 5ujutro kad sam čula da dečki dolaze u kuču. Odjurila sam dolje.
"Očete mi vi sada reći kaj je bilo?"-pitala sam.
"Nisam htio on je kriv."-rekao je Eren gledajući u Jimina.

Jimin pov:
Znao sam da nešto moram reći na to. Gledao sam u pod samo jer nisam znao što odgovoriti. Lisa me gledala cjelo vrijeme.
"Recite mi kaj se desilo više."-rekla je
"Oke..Jimin i Eren su se tukli ja sam upao i isto batina dobio i eto kaj je bilo."-rekao je Jungkook gledajući u pod.
Izdahnuo sam.
"Oke...ja sam kriv...bezveze sam svađu izazvo i eto..Eren te samo htio vidjet petjero sam"-rekao sam.
Lisa je izdahnula.
"Mogli ste obojica se do smrti istuč. Nikada više da ste svađe i tuče bez razloga niste izazivali."-rekla je zabrinuto.
Volim kad se brine oko nas svih. Tako je slaka dok je zabrinuta.
Kimnio sam na te njezine rijeći.
"Ajde sada u krpe svo troje. Eren pokazat ću ti gostinjsku sobu."-rekla je i otišla s Erenom.
"Ajde idemo spavat traba nam sna."-Jungkook me lagano gurnuo. Nasmijao sam se i gurnu ga natrag i tako smo se utrkivali do soba.

Lisa pov:
"Ajde sada u krpe svo troje. Eren pokazat ću ti gostinjsku sobu."-rekla sam im. I otišla s Erenom.
"Žao mi je"-reako je dok smo hodali prema sobi.
"Sve oke samo se više nemojte svađat."
"Oke."-reako je.
Znala sam da budu no ajde barem su me poslušali što mislim o tome. Odvela sam Erena u sobu i prije nego što je zatvorio vrata poljubio me u obraz.
"Laku noć"-reako je
"Misliš dan."-nasmijala sam se mahnula i otišla u boravak.

(...)
Probudila sam se na kauču. Vjerovatno sam zaspala gledajući tv.
Vidjela sam da su svi u kuhinji za stolom. Ustala sam i otišla se presvuči.
Vidjela sam da si Jimin i Eren mjenjaju zavoje. Zabrinuta sam jako za njih dvoje. Došla sam dolje do njih.
Mahnula sam svima jer su svi nešto međusobno pričali. Uzela sam si nešto za jest i otišla u vrt sjela sam na klupicu i gledala cvijeće.
"Hey Lisa"-ćula sam Jungkookov glas.
"Hej"-rekla sam.
"Kako si?"
"Vrlo dobro ali zabrinuto ti?"-pitala sam nazad do tad je on sjeo do mene.
"Okej sam hvala na pitaju"-zečiji osmjeh je napravio. Osmjehnula sam se malo i gledala u biljke opet.
"Nego...jesi sigurna da možeš vjerovat Erenu?"-pitao me.
"Da zašto nebi?"-pitala sam zbunjeno.
"Pa...mislim da ima on neki tamni plan no neću se pekljat. Zaboravi da sam išta rekao."-nasmiješio se opet ustao i otišo.

Zbunjena sam bila...kakvom planu on gvori..no dobro možda nije ništa.

(...)
Predvečer je. Sjela sam na trosjed.
Jungkook je došao do mene s JHopom.
Sjeli su obojica do mene.
"Hej dečki."-rekla sam.
JHope mi je rasćupo kosu.
"Hej sis"-nasmijao se.
"Aaa ne moja kosaa"-nasmijala sam se i popravlja si kosu.
"Ljepa si i ovako."-zečijim osmjehom je rekao Jungkook.
Zacrvenila sam se.
"Aww hvala ti"-pogledala sam ga i poljubila ga u obraz.
U šoku je ostao..."N-nego idem ja..RM me nešto treba"-odjurio je Jungkook.
"Em sam nešto krivo napravila?"
"Nisi on je takav"-rekao je JHope.
"Aha. A slatko."-rekla sam
"Nego kako si ti?"-pitao me
"Umorno"-zjevnula sam-"A ti?"
"Ma ja sam uvjek odlično"-nasmiješio se.

Gledali smo tako tv. Dok ja lagano nisam krenula tonut u san.
Pomrdao me lagano-"Odi leć u sobu"-kimnula sam zagrlila ga i otišla u sobu.

Ćim sam ušla u sobu nisam očekivala da ću vidjeti ono što sam vidjela...

_______________________________________
Evo još jednog nastavka. Hvala vam na potpori. Nadam se da će vam se i ovaj nastavak svidjeti XOXOXOXO Carly.

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : May 25, 2020 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Vampiri su fora zar ne?Où les histoires vivent. Découvrez maintenant