4-Ukusna si

266 11 5
                                    


...ta dva oka nikada neću izbaciti iz glave...velika crvena oka u mrklom mraku su me gledala i odjedanput se to čudovište se pretvorilo u čovjeka..
"E-Erik"-rekla sam jos uvjek šokirana.
"Shhh"-zagrlio me samo. Stisla sam se uz njega.
"Što se događa? "-pitala sam.
"Ja sam čudovište isto kao što su oni vampiri radimo skupa na tajnom projektu"-rekao mi je.
"Kakvom projektu?"-pitala sam
"Nebitno nećeš nista saznat"-Jimin je odgovorio i odmaknuo me od Erika.
Odmaknula sam se i stala sastrane.

Oni su svi otisli u boravak dok sam ja otisla u svoju sobu presvući se. Obukla sam treninrku i duksu i sišla dolje i čula sam kako šapću u boravku nešto. Ušla sam u boravak i sjela tamo uzela si nešto za jest i gledala TV. Na tv je bio Sumrak saga film i bio je dio di se Edward i Bella ljube.

"Tako ćemo i mi"-cula sam glas iza sebe okrenula sam se no nikog nije bilo. Pognula sam ramenima i pogledala u tv.
"Voljelo bi osjetit kakvog si okusa"-drugi put isti taj glas. Cimnula sam se i stavila ruke na vrat.
"T-tko je to?"-pitala sam

Jin je ušo u boravak kod mene pošto imamo dva boravka a oni su u onom drugome. Cimnula sam se kad sam ga vidjela.
"Si okej cuo sam pričanje"-rekao mi je
"Čujem glasove neke..jesu svi u boravku?"-pitala sam
"Da svi su tamo"-rekao je i sjeo do mene. Tresla sam se lagano skužio je i stavio ruku na moje noge.
"Shh smiri se"-rekao je
Smirila sam se nakako i tada su svi ostali usli u sobu. Jin im je reko što se desilo i što sam čula.

Tresla sam se lagano svi su rekli da nisu oni to rekli. Eren me zabrinuto gledao i reko:"Pregledajte kuću"
Svi su se cimnuli i krenuli gledat okolo dok je on sjedio uz mene.

Eren me gledo i tješio govoreći da ce sve bit oke i da ne brinem da mi niko tu neće ništa loše. Samo sam ga ignorirala i gledala u jednu točku i razmišljala dali se neko zajebava ili neko je u kuči.

Dečki su se vratili nakon nekog vremena i rekli da je u mojoj sobi bio otvoren prozor.
Cimnula sam se i zagledala se.
"Neko je saznao da si tu kod nas"-Rap Monster je rekao.
Sam sam šutjela.
"Gle ja sam u sobi do i ja cu ljepo slušat i ak čujem nesto pozvat druge"- rekao je Jungkook.
Kimnula sam ustala se i otisla do kuhinje.

Jungkook pov.
Gledao sam za njom dok je dolazila.
Nadam se da ce bit oke.
"Pazite svi na oku svaki dio kuce od sada"-reako je Jin.
Kimnuo sam i sjeo i razmišljao...žao mi je Lise kaj je ovdje a nije ni svjestan što će sve morat proživjet ovdje.

Lisa pov.
Uzela sam si nešto za jest opet i gledala u prazno. Što ako me neko oće otet..što ako me neko ubije..sto misli mi se vrtilo u glavi dok sam bila na rubu suza odjurila sam u sobi i sjela tamo za stol i bila na laptopu.

(...)
Cimuo me hladan zrak. Okrenula sam se i vidjela da je prozor otvoren. Otišla sam ga zatvoriti kad sam osjetila da me nešto drži za noge. Vrisnula sam čim sam skužila ruke na nogama. Digo se i stavio mi ruku na usta a s drugom drzo mi ruke i sve da se ne mogu otimat i krenuo sisat krv na vratu. Vrisnula sam opet jer je bio grublji nego bilo ko u ovoj kuči. Prestao je sisat i rekao:"Ukusna si baš kako sam oće-" tada su uletili svi iz kuce i napali ga i odveli van i prijavili. Ja sam sjela i tresla se.

Jimin je došao do mene i zagrlio me.
"Tiho sada ti niko neće nista. Napali su te jer su saznali da smo te pronašli i da si ljudsko biće. Ali od sada te pazimo ko oko u glavi."-rekao je.
Sjedila sam tiho i naslonila se na njega.
"Možeš ostat samnom dok se naspavam do kraja? "-rekla sam mu drhtajučim glasom.
Kimnuo je i stavio me da legnem zaspala sam uz njega.

(...)
Probudila sam se dok sam vidjela Jimin pored mene spava. Baš kao prvi dan. Tako je predivan. Mazila sam ga po kosi. Lagano je otvorio oći.
"Dobro jutro..tj večer"-reako je i nasmijao se.
Nasmijala sam se i pogledala ga i rekla:"Dobro večer"-s osmjehom sam rekla.
Ustali smo i taman je bio vrijeme večere. Oni su jeli neku krv od nekih životinja a meni je Jin napravio nešto posebno. Pojela sam i zahvalila se.
Jungkook me gledo cjelo vrijeme.
"Idem ja sada ljudi pa se vidimo za par dana"-Erik je rekao i krenuo odlazit. Ustala sam da ga otpratim
Pričali smo i zezali se kad u jednom trenutku je zašutio čim smo došli do vrata zagrlio me i gledao. Bila sam zbunjena.
"Em jeli sve-"samo sam osjetila usne njegove na svojima i krenuli smo se ljubit.

Jimin's pov
Vidio sam kako se ljube i grle ugh al nesmijem ga ubit jer je potreban za projekt. Jebem mu sve kako se usuđuje to napravit a reko sam mu pravila. Al moram ju nekako osvojit prije svih ostalih nadam se da joj taj njihov poljubac neče značit.

Eren's pov
Odmaknuo sam se od nje i rekao:"Sorry nisam se uspijo suzdržat preljepa si"-nasmiješio sam se i ona je uzvratila osmjeh i zagrlila me ponovno. Vidi se da je jako sramežljiva. Odmaknula se i mahnula i ja sam izašao van. Nadam se da će biti moja a ne od vampira nečija.

Lisa's pov
Gledala sam za njim u šoku. Pa ne vjerujem da se ovo desilo...

(...)
Sjedila sam u sobi za laptopom dok su dečki bili vec u sobama svojima. Čula sam kucanje na vratima i ustala i otvorila vrata no nikog nije bilo. Zbunjena sam bila krenula sam zatvarat vrata kad sam skuzila kamen dolje i kako ih ne mogu zatvoriti. Odjedanput mi je neko uletio u sobi i zatvorio oci i samo sam osjetila mekane usne s svojima...

_______________________________________
Vartila sam se ekipoo..sry kaj nisam pisala i znam ovaj dio nije baš nešto no bit će bolji drugi i puno prije će izać nego ovaj obećajem. Čujemo se što prije. XOXOXO Carly

Vampiri su fora zar ne?Where stories live. Discover now