"Oh pa sada si gotova"-dosao je do mene nabio me u ogradu dok me krenuo naglo ljubit po vratu no onda sam samo naglu bol na vratu i sisanje osjetila..
WTF? Oni su v-vampiri..
Nagnula sam glavu da Jimin ima više mjesta. On je prestao sisat i poljubio me u vrat u taj dio di je siso.
"V-vi ste vampiri?"-rekla sam
"Da princezo..i tvoja krv je neodoljiva "-Jimin je rekao dok si je polizao usnice.Jimin se odmaknuo i pusto me da se skuliram. Što će me oni pojest? Ili samo me koristit ko hranu... Ne znam sto ce bit..no jedino znam da se ne bojim i da idem kroz sve što god da bilo..
Ušla sam u kuću. Jungkook je došao i šapnuo mi-"Ne brini nećemo te ubit samo ćemo ti ponekada sisat krv tak da ne brini. "-odmaknuo se od mene i otišao u svoju sobu.
"Ideš s nama u klub večeras? "-pitao me RM
"Naravno"-nasmiješila sam se i otisla se okupat i spremit.
Ovo sam obukla na sebe i sišla dolje i nešto pojela. Jimin je zinuo gledajuci me. Nasmijala sam se i okrenula se prema njima i taman je limuzina došla pred kuću i svi smo otišli unutra.(...)
Izašli smo pred veliki klub pun tinejđera ispred i unutra. Otišli smo do VIP djela koji su oni rezervirali. Svi su izgledali tak fensi i logično da su cure gledale za njima. Sjela sam na neki trosjed tamo i Jimin je sjeo do mene.
Cijelo vrijeme mi je nešto pričo no nisam izgledala zainteresirano za njegove priče. Jungkook je pričo s RM dok je Suga spavo na trosjedu a V ga je gnjavio sastrane. JHope je krenuo s Jinom u akciju za cure pa su gledali koju mogu ulovit.
"Jimin što oni rade s tim curama? "-pitala sam ga dok sam gledala kako JHope i Jin odlaze s nekom curom u neku sobu
"Emm pa prvo iskoriste i onda..pojedu"-rekao je Jimin
"P-pojedu? "-rekla sam šokirano
"Da...no nebrini ti si posebna i tebe necemo pojest ni nista samo ponekad ti krv popit"-rekao je dok je pio teliku.Ja sam posebna..po čemu? Ista sam ko i ona cura koju su odveli u sobu.
Zapravo nisam ona je kurva ja sam obicna cura koja ne zna što radi dok se napije. Dok sam ja zalutala u misli Jiminu je u krilo sjela neka fufica pogledala sam ih."Jimin hmm ljepo sesi ime"-laskala mu je cjelo vrijeme. Ugh kako mrzim takve što se upucavaju a cjelo vrijeme on prića samnom alo curo onak odjebi.
(...)
Krenuli su se žvalit aka jest. Tu sam poludjela i gledala curu koda ću je ubit.
"Što je kučko ljubomorna si"-obratila mi se
"Curo...nisi mi ni do koljena!"-ustanem i odem do šanka.
Jimin je gledao zamnom dok je fufica pokušala vratit na sebe pažnju.Sjela sam za šank i ignorirala to dvoje.
"Što mlada dama radi ovdje sama"-prišao mi je neki tip i pitao.
Bio je visok dosta smeđ i nije izgledao pijano. Imao je par tetovaža na rukama."Ne znam ni sama"-odgovorila sam i pogledala sastrane.
"Drago mi je ja sam Erik"-pružio mi je ruku
"Lisa"-rukovali smo se
"Odavde si? "-samo sam kimnula i pomaknula kosu i vidio se ugriz na vratu.
Približio mi se i šapnuo-"Znaš za vampire? "-naježila sam se i kimnula.
Odmaknuo se i nastavili smo pričat o glupostima samo da pričamo ponekada se upucavao ali ništa pretjerano.(...)
O Eeriku sam saznala puno. Zadnja cura ga je ostavila tako da mu je ostavila doma na stolu sliku nje s nekim drugim. Koma koliko cure ovih dana mogu bit bezobrazne. Dok mi je to pričao misli su mi letale na ostale..Jimina Jungkooka Jina JHope RM Sugu V...
Najvise na Jimina kako se "jede" s onom curom ugh. Zašto mi je sada on stalno na mislima?
"Hey si oke?"-moje misli je prekinuo Erekov glas
"Da da sve oke"-nasmiješila sam se lagano
"Imaš tako savršen osmjeh"-rekao je dok se lagano s usnama približavo.Gledala sam do kuda će ić i fakat se do kraja približio i poljubio me. Lagano sam se cimnula što je on skužio i zagrlio me oko struka dok sam ja lagano uzvraćala poljupce.
"Hey ti miči se od nje"-čula sam glas od Jimina i odgurnuo je Erika od mene.
"Ko si ti da mi braniš?"-rekao je Erik i krenuli su se svađat.
"Ako ćete se vii tu jebeno svađat a ti Jimin pravit koda ti je stalo...onda ja nemam što tu radit"-ustala sam i otišla van do auta i sjela unutra i krenula plakat.(...)
Kako sam plakala tako sam i zaspala. Sljedeće što znam je da sam se probudila dok smo bili na pola puta do kuće. Glava mi je bila u Jungkookovom krilu a noge na Veovom krilu. Jungkook me mazi po kosi s V po nogama. Nešto su svi pričali no znam da sam ja zaspala jer me uspavalo draganja po kosi.
(...)
Probudila sam se sutradan u sobi a pored mene je V lezao i čvrsto me grlio. Lagano sam ga odmaknula od sebe i otišla dolje. Vidjela sam da Jin nije ništa skuhao za doručak pa sam ja preuzela taj dio.
(...)
V je sišao dolje sav raščupan i nekako je slatko izgledao.
"Oh uspavana ljepotica se probudila"-promrmljala sam na sto se JHope krenuo smijat.
"Uspavana ljepotica ti je u gaćama"-V je rekao jos polu uspavan.
Samo sam se smijala i postavila stol.Jungkook je došao do mene i lagano me zagrlio i šapnuo-"Obećajem neće boljet"-ugrizao me za vrat lagano tako da uopce nisam osjetila. Samo sam nagnula glavu i pustila ga.
Odmaknuo se nakon par sekundi poljubio to mjesto zahvalio i otišao jest nešto konkretno. Naime oni piju krv kad su jako žedni a jedu sve normalno. Prvo mi je to bilo čudno no navikla sam se.
Vani je bilo užasno vrijeme. Padala je kisa sjevalo grmilo i sve je tamnom bilo.
"Danas ćeš ostat sama kod kuće"-rekao je RM dok smo doručkovali. Kimnula sam. Nije mi problem bit sama.(...)
Poslje doručka oni su napustili kuću i otišli van negdje nešto obavit s autom.
Ja sam legla zatvorila se u sobu. Razmišlja sam o svima i Eriku i pritom zaspala.Probudilo me naglo otvaranje doljnih vrata. Misla sam da su se decki vratili. Ustala sam i otisla dolje kako bi vidjela no na vratima sam vidjela nesto sto nisam oćekivala...ta dva oka nikada neću izbaciti iz glave...
---------------------------------------------------------
Evo i trećeg nastavka. Pozdravvv
VOCÊ ESTÁ LENDO
Vampiri su fora zar ne?
VampiroSamo taj jedan ljubavni ugriz, samo ta mala crvena mrlja, promjenila mi je cijeli život. Pitate se kako? E pa to je priča koja se priča dan danas. Nisam ni zanala da su ti decki toliko losi. Nisam znala u sta se upuštam. Nisam znala da ce mi se tu...