BİR SÜRE SONRA ROSE'DEN
çok heyecanlıyım hemen üzerimi değiştirdim üzerime:bunu giydim çünkü hawk'ın büyükannesi çok güzel bir şey giymemi söylemişti. hemen aşağı indim ve gelen konukları karşılamaya başladım
BİR SÜRE SONRA ROSE'DEN
bu insanlarda garip aslında tıpkı dünyadaki kadınlar gibiler...mesela dünyadaki kadınlar böyle bir araya gelince dedikodu yapıp kim ne almış ne yapmış öğrenir. burdaki kadınlar da öyle ama onlar kimin hangi sihri varmış? kimin şatosundaki hizmetçi görevini aksatmış? gibi şeyler konuşuyorlar ben de oturmuş sadece onları dinliyordum. bir süre sonra ben bir kadının dikkatini çekmiş olacağım ki bana döndü vekadın: bu genç ve güzel kız kim? adı ne?
hawk'ın büyükannesi bana döndü ve başını tamam anlamında salladı
ben: b-benim a-adım rose
kadın: pek de güzelmiş ismin benim adım da anastasia memnun oldum
rose: b-bende
anastasia: ee bayanlar kızımızı süzmeyecek misiniz?
o an yutkundum ve gerçekten çok garip hissetmeye başladım. beni niye süzecekler? süzdüklerinde beğenmezlerse ben hawk ile olmaya devam edemeyecek miyim? ama onlara ne ki? onları ilgilendirmez benim ilişkim yani arkadaşlarının torununun ilişkisi onları neden ilgilendiriyor??
pamuk prenses: evet hanımlar ne düşünüyorsunuz?
kadın: öncelikle kızın fiziği çok güzel ve bence hawk'a iyi bir eş olabilir
pamuk prenses: ilk başta kesinlikle hawk ve rose olmaz diyordum ama sonradan rose'nin iyi bir kız olduğunu anladım *gülümser*
inanamıyorum ilk kez hawk'ın büyükannesini tanıdığımdan beri ilk kez bana gülümsüyor hem de içten! inanamıyorum bu bir rüya mı? ben gerçekten de tüm prensesler gibi hawk'ı popüler olduğu için değilde kendisi olduğu için çocukça hareketlerinden bana karşı tavırlarından kendisi oluşundan ve kararlılığından komikliğinden dolayı seviyorum.....o benim herşeyim kesinlikle.....
kadın: biz artık kalkalım
pamuk prenses: eh peki madem
dedi ve kalktı hemen arkasından bende kalktım ve kapıya gittik misafirleri uğurladıktan sonra ben kapıyı kapattım ve içeri geçtik.ben: ben yukarı çıkacağım
dedim ve merdivenlere doğru ilerledimpamuk prenses: dur !
ben: ha?
pamuk prenses: bak rose sen hawk'ın gelecekteki ruh eşisin ( soulmate ) bu yüzden bugün geri kalan saatlerimizde seninle vakit geçirelim mi?