,,Vážně vás to baví kluci?" Oba falešně zpívali písničku, která jim právě hrála do sluchátek a Joeymu to začalo připadat otravné. Pohybovali hlavou do rytmu a u toho řvali přez celé auto. ,,Tak co pane Schnupp," Tak mu říkal vždy když si z něj dělal legraci. ,,těšíte na tento zájezd?" Dal mu mobil před pusu jako mikrofon. ,,Doufám že ho přežiju." ,,To doufej. Seš na pokoji semnou, Gatenem a Calebem. Budeš rád když se vrátíš živej." Noah se tomu zasmál a podíval se z okna. ,,Joe za jak dlouho tam jsme?" ,,Asi hodina." Ozvalo se zepředu. Zatím je to cestování bavilo. Do uší jim zazněli první tóny další písničky. Oba se na sebe podívali. Zakřičeli jako dvě pubertální holky. ,,To-to je náš song!" Na natáčení si ho nastavili do smyčky, aby ho mohli poslouchat pořád dokola. Znali ho nazpaměť. Joe protočil oči. Když dozpívali, jakože se poklonili. ,,Kdo tam vlastně všechno bude?" Zeptal se Noah. ,,No já," Ukázal na sebe Finn. ,,ty," Zabodl mu prst do tváře. ,,Caleb, Gaten, Millie, Sadie a každý si pozval pár kamarádů. Takže asi deset lidí." ,,A já to všechno budu muset hlídat." Joe z toho nebyl moc nadšený. ,,Kam to zabočuješ?" ,,Už na místo." Auto najelo na trochu širší lesní cestu. Dost neopatrně zaparkoval u nevelké chaty. Oba kluci hned otevřeli a běželi pro kufry. Popadli zavazadla a šli skontrolovat terén. Vyběhli dřevěné schody k chatě. ,,Musíte počkat. Klíče má Charlie." Ten vezl Caleba, Gatena a Natalii. Asi nebyl dobrý nápad posílat teenagery s trochu staršími teenagery do přírody samotný. Ale co, v tuhle chvíli to všem vyhovovalo. Finn hodil kufr na zem a posadil se na něj. ,,Vstávej a pojď si to tu prohlédnout." Neochotně vstal a vydal se za Noahem. Ten už našel potok. ,,Ještě že tu je přívod vody. Jinak bychom se museli koupat v tomhle." Nebyl moc široký a Noah ho chtěl překročit na druhou stranu. ,,No..." Řekl Finn když viděl co se chystá udělat. Vzal ho za ramena a šlubl s ním dopředu, aby měl pocit z padá. ,,Finne!" Smál se mu do obličeje. ,,Neboj se. Nepustil bych tě." ,,No je aby." Jemně ho praštil do břicha a rozběhl se zpět k chatě. Právě přijelo další auto. Charlie a Natalia vystoupili zepředu a mávali na ně. V tu chvíli už viděli jak k nim běželo dalších čtyři dečka. ,,Čau lidi." Pozdravil Finn Caleba, Gatena, Sadie a Millie. Charlie odemknul a oni si hned byli vybrat místo kde budou spát. ,,Nechte tu čtyři místa. Za chvíli tu bude zbytek." Našli velký pokoj, kam by se vešli všichni. Pohodili kufry a šli vítat poslední lidi co měli přijet. ,,Takže tohle je Jaeden." Ukázal na nejvyššího kluka. Den se na ně mile usmál. ,,Tohle je Wyatt." Měl podobně neupravené vlasy jako Finn, ale možná víc zakroucené. ,,Jack." Ten byl podobně velký jako Noah. ,,A Sophia." Jediná holka. Byla to zrzka a měla podobní odstín barvy vlasů jako Sadie. Podali si ruce. Noahovi zatím připadali jako fajn lidi. Byli to Finnovi kamarádi, určitě budou fajn.
ČTEŠ
We are free [Foah]
FanfictionNoah přibouchl těžké dveře velkého auta a posadil se vedle Finna. ,,Pořád mi to přijde jako kravina. Proč nám jako platí nějaký zájezd na prohloubení vztahů, když naše vztahy jsou hluboký už dost." Když to Finn vypustil z pusy, Noah se na něj podíva...