6. Kapitola

245 21 1
                                    

Sophie se na něj neotočila, jen sledovala jeho odraz v zrcadle.
,,O co přesně jde?" Zeptala se ho, když si začala česat její krátké vlasy. ,,Někdo se mi líbí..." Sophia se na něj konečně podívala. Už s větším zájmem se opřela o umyvadlo a zatvářila se zamyšleně. ,,Nech mě hádat. Jsou tu tři holky, dvě když nepočítám sebe, jak si zmiňoval znáš mě jenom chviličku. Zbývají nám tu dvě kandidátky." Celé si to počítala na prstech. ,,Takže Noahu. Která z nich?"
Noah si přál, aby se do tohohle rozhovoru vůbec nepouštěl. Rozhlížel se po místnosti, jakoby snad hledal únikovou cestu. S tím přiznáváním si to rozmyslel. ,,Sadie." Vyhrkl první jméno co mu přišlo na mysl.
,,To je boží Noahu. Ta holka je super."
,,Jo je..." Řekl suše Noah. Měl Sadie rád. Ale ne tak 'rád'.
,,Dík že jsem se ti mohl svěřit."
Řekl a couval z místnosti.
,,To je všechno co mi řekneš?"
Noah už za sebou zabouchl dveře. Dost otráveně zašel dolů, aby se nasnídal. Sedl si ke stolu vedle Gatena a naproti Finnovi, který byl bez výrazu a pil nějaký čaj. Noah si vzal jablko a povzbudivě se usmál na Finna. Ten se taky usmál.
,,Noták Noahu. Žrát ráno jabko? Víš jak je to zdravý? Fuj!"
Noah se ušklíbl a vzal si nůž a namočil ho v nutele. Otřel ho o nakousanou část jablka.
,,Lepší?"
,,Mnohem."

Když se najedli, měli celé dopoledne pro sebe. Každý si mohl dělat co chtěl. Finn hned po snídani vyběhl ven. Nechal rosu aby se mu lepila na nohy. Noah stál na verandě a s pobavením ho sledoval, jak leze na strom.
Už za pár vteřin Finn ucítil jak ho někdo tahá za nohu.
,,Nech mě bejt Noahu! Nevidíš že se snažím vylíst nahoru." Řekl rádoby naštvaně.
,,No právě. Proč bych to jinak dělal?"
Finn se vyprostil z Noahova sevření, ale seskočil ze stromu dolů.
,,Tak jsem dole. Co bys chtěl dělat?"
Zeptal se Finn.
,,Jeden nápad bych měl."

Noah dotáhnul Finna kousek od chaty. Byla tam studená horská tůň. Voda byla tak čistá že bylo vidět až na dno, které mohlo být tak dva metry hluboko. Finn se postavil na okraj a hodnotícím pohledem projel celé místo.
,,A co tady?"
Noah se první rozhlédl a se postavil vedle Finna.
,,Natoč se směrem ke mně."
Řekl a chytl Finna za rameno a otočil ho tak že byl přímo před ním. Prohlédl si ho a pak mu sáhl na bok. Finn sebou škubl, ale Noah se rukou dotkl i jeho druhého boku.
,,Co to děláš?"
Zeptal se zmatený Finn. Noah se na něj podíval.
,,Kontroluju jestli nemáš mobil, nebo něco takovýho."
Natož ho strčil do ledové vody. Finn zařval a stihl Noaha chytil za předloktí a stáhnout ho s sebou.
,,Ty seš ale idiot!"
Smál se Noah.
,,Ty si mě strčil první Schnappe!"
,,To možná ano, ale... Fajn je to moje chyba."
,,Alespoň že to uznáš."
Vysmíval se mu Finn. Když se dohadovali, oba pomalu vylezli z vody, která mohla mít jen pár stupňů nad nulou.
,,Pěkně blbej nápad."
,,Jo, to jo."
Řekl Finn, ale je nezněl naštvaně. Spíš pobaveně.
,,Dělej, jdeme někam do tepla nebo ještě dostaneme nějakej zápal plic a kvůli týhle blbosti oba umřeme."
,,By si nás měl oba na svědomí."
,,Ale ti sis o strčení do vody přímo říkal!"
,,Kecáš Schnappe. Prostě máš jen zákeřnost v krvi. Ti to ještě vrátím."
Vzal Noaha kolem ramen a oba se vraceli do chaty.
,,Už se těším."

We are free [Foah]Kde žijí příběhy. Začni objevovat