4. Kapitola

313 23 8
                                    

Finn si sundal batoh a hodil sebou na postel. To samí udělali skoro všichni. Vypadali zničeně. ,,Už nikdy!" Řekl Gaten do polštáře. ,,Už nikdy nikam nejdu." Dokončil za něj Caleb. Noah ležel na zádech a pozoroval strop. Věděl že Jaeden, Sophia a Wyatt mají nějaké plány na večer. Plánovali něco pro všechny. Trochu se toho bál. Moc dobře je neznal, ale tušil co chystají. A tušil že je nic nezastaví. Ani Joeovi kecy o tom, že sem nemají tahat alkohol. Stejně jim zakázali vstup do místnosti, která měla přístup na střechu. Noah si sedl k Finnovi na postel. ,,Co si myslíš že chystají?" ,,Něco šíleného, ale božího." ,,Asi bychom si měli odpočinout." Poznamenal Noah a chtěl se zvednout a odejít. Finn ho ale nečekaně chytil za ramena a schodil na postel k němu. Noahovi vlasy ho lechtaly na krku. Trochu pootočil hlavu a podíval se na Finna. ,,Vadím ti snad?" Zeptal se, když si všiml jeho pohledu. ,,Ne, vlastně ne." Odpověděl a zavřel oči. ,,Máme tak hodinku, než to ti tři dodělají." Řekl Finn a trochu se protáhl, aby našel pohodlnější pozici. ,,Musíme se prospat." ,,Zníš jakoby ses toho bál. Oni něco takového někdy udělali, že jo?" ,,Jo. Druhý den na natáčení jsme vypadali strašně. Dokonce na nás museli napatlat make-up. Naštěstí se nikdo neptal, co se dělo." ,,Dost si to dokážu představit." Komentoval Noah. Už skoro spal. Vzal tu výzvu 'hodinku se prospat' vážně. ,,Ty seš vážně nemožnej Schnuppe." Řekl mu Finn přezdívkou a šťouchl mu prstem do tváře. ,,Seš schopnej usnout kdekoliv a kdykoliv." ,,Sám si říkal že teď máme čas na spánek." ,,Nemůžeš brát vážně všechno, co řeknu." Poučil ho, ale taky pomalu zavíral oči.

Probralo je až to, jak s nimi Jae zatřásl. ,,Lidi, lidi máme pro vás překvapení." ,,Jen ať to neskončí jako minule." Řekl rozespale Finn a zvedl se. Podal ruku Noahovi, aby ho postavil na nohy. Nevypadal moc zdravě a tak ho raději podepřel. ,,Vstávej Schnuppe." Foukl mu do ucha, aby ho probral. Noah se mu bránil a dal mu ruku před pusu. ,,No do háje..." Poznamenal Noah, když uslyšel hlasitou hudbu. Jae je natěšeně vedl na konec chodby ke dveřím, z pod kterých prosvítala barevná světla. Do teď Caleb, Gaten a ostatní vypadali dost přešle a unaveně, ale při pohledu na světla se trochu probrali.
,,Co jste to zase udělali..." Vyčítal jim Finn, když odhalili místnost plnou světel. Hudba zde byla ještě hlasitější. Všem příchozím foukal do obličeje vánek z otevřeného okna na balkón. ,,Tak co na to říkáte?" Zeptal se Wyatt, prohlížející si jejich dílo s hrdým pohledem. ,,Šílený..." Zhodnotil Noah trochu zaraženě. ,,Ale boží!" Doplnil ho Finn, který se stihl rozkoukat a tlačil Noaha víc dovnitř. Ten ale se ale trochu zapřel u prvního stolu a vypadalo to, že se mu tu vůbec nelíbí. ,,Neboj se Noahu." Řekl Finn polohlasem, aby ho nikdo krom Noaha neslyšel a zároveň aby překřičet hudbu. ,,Uvolni se." Vytáhl ho za ruku za ostatními, kteří si nalévali nějaké pití s skleněné lahve.
Nechal se tam dotáhnout, možná se taky napil, možná ne. Nepamatoval si to. Všechno viděl zpomaleně a trochu z dálky. Když se kruh kolem Jae s lahví alkoholu trochu rozpustil, Noah první co udělal, se snažil najít nějaké místo, kam si sednout. Když se zhroutil na židli a sledoval Finna, jak dělá blbosti jako ostatní (zrovna se s Wyattem dohadovali jak pašovali lahve přes Joeho kontrolu) , cítil se úplně mimo. Nepozorovaně se proplížil na balkón. Konečně se cítil líp, když mohl ignorovat hudbu a jenom se koukat na hory před ním. V hlavě se mu rodil šílený plán...

We are free [Foah]Kde žijí příběhy. Začni objevovat