1.BÖLÜM

Güneşin o keskin ışığıyla gözlerimi araladım saate baktığımda 07.00 idi kalkıp banyoya girdim kısa rutin işlerimi halledip çıktım. Tam uyanamamıs olsamda geri yatmak yerine valizlerimi aldım. Büyük valize tum kıyafetlerimi koydum küçüğüne ise makyaj malzemelerimi (tabikide koymadım) defterlerini romanlarımı günlüğümü ve kore'ye ilgi duyduğum için korece kitapları ve defterlerini koydum. Evett valiz doldurma isi bittiğine göre üzerimi giyinebilirdim mavi sweetimi, kot sortumu ve beyaz spor ayakkablarımı giydim saçımı at kuyruğu yapıp valizleri sürükledim tam merdivenden aşağıya indirecekken elimdeki ağırlık hafifledi ben nbe oldugunu anlamadan ekrem valizlerimi almış aşağıya indiriyordu. (Ekrem kendisi abim olur ama ben ona hep adıyla hitap ederim) ben şok olmus bir sekilde ekreme bakarken o coktan annemlerin yanına varmıştı. Hayatında hiçbir çöpüme dokunmayan ekrem az once valizlerimi asagıyamı indirmişti? Ekremle ne kadar çok didissekte çok seviyordum her halükarda o benim ailemin bir parçasıydı. Abimdi. Aile demişken size biraz kendimden ve ailemden bahsedeyim özümde çok masum gözüksemde aslında şeytanın ta kendisiyimdir (töbe haşa tabikide öyle biri değilim) siyah gözlerim gri saçlarım var boyum 1,73 civarlarında kilom 54'tür. (Neyse beni tanıdıkça diğer özelliklerimi de öğrenirsiniz) Annem zehra babam Nurettin bir abim birde küçük kardesim var (abimin adını biliyorsunuz zaten kardesimin adı Mert ( evet yanlıs okumadınız evin tek kızı benim ehehey) Mertin adını ben koydum çocukluğumdan beri Mert ismini çok severim annemin hamile kaldığını öğrendiğimde hiç düşünmeden 'MERT OLSUUGGGUNNN' diye bağırarak evi inletmistim. Ekrem başka isim önermişti ama Mert olması için ne kadar çaba gösterdiğimi bir ben bilirim birde Allah bilir... Merdivende ağaç olmadan kendime gelip aşağıya indim herkes oturmuş fısıldasıyordu ben geldiğimde sustular annem Mertle ilgilenmiş gibi yapıyordu Ekrem ve babam ise futbol ile ilgili konuşuyordu. Futbol demişken biz ailecek BEŞİKTAŞLIYIZ... Onları takmamaya özen göstererek masaya oturdum (yani sandalyeye oturdum masada yemekler var günah carpılırım 😂) aklıma gelen ilk şeyle ayağa kalkıp odama kostum dolabımdaki yeni aldığım kilitli kutuyu çıkarıp icinden resim defterimi ve fotoğrafları çıkardım resim defterime aile fotoğraflarımızı tum anılarımızı çizmiştim şimdide onu bırakacaktım pilot kalemle AİLEME yazdım ve yatağımın üzerine koydum ben gittikden sonra annem odaya girer görürdü. Fotoğrafları alıp aşağıya indim sırt çantama koyup tekrar annemlerin yanına gittim. Annemler kahvaltısını yapmış muhabbet ediyorlardı bende geçip kahvaltımı yaptım. Tam kalkacakken babam"kızım az otur diyeceklerim var" dedi eh sonunda yani yerime oturup babamı dinlemeye basladım. Cebinden birşey çıkarıp önüme koydu çıkardığı seye baktığımda ağzım açık kalmıştı o o araba anahtarımı ne yani babam bana arabamı aldı araba sürmeyi öğretirken yaptığım küçük hatalardan dolayı 'SANA ARABA FALAN YOK' diyen babam şimdi önüme araba araba anahtarı koydu tekrar babama baktığımda yeni bir anahtar daha çıkarmıştı bu ev anahtarıydı daha önce beğenip aldığımız evin anahtarıydı. Anahtarı elime verdikten sonra söze başladı "kızım artık izmir'de bizden ayrı yaşayacaksın o yuzden arabayı cok dikkatli kullan arabaya ne olursa olsun umrumda degil yeterki sana birşey olmasın, derslerini aksatma ve en önemlisi bizleri merakta bırakma ve araban 2,3 gune eline ulaşır "dedi. Bizim ailede kolay kolay kimse ağlamazdı ve yine aynısı oldu babamın bu konuşmada en ufak goz dolması bile olmamıştı (ah dolması demisken canım dolma çekti) babama tamam dermiscesine kafa salladım anlamış olacak ki ayağa kalktı bende oturma odasına gidip whatsapp grubuna yazdım

WHATSAPP KONUŞMASI
kızlar 20 dakikaya burada olmazsanız sizi beklemeden gidecegim
Bestim (Arzu) : ben 2 dakikaya oradayım
Cukulutam (Emine): ben cıktım bile
BilmİREM: bende cıktım
Tamam ✔✔(mavi tik)

Ah görüldüden nefret ederim neyse deyim ayaga kalktım tam tuvalete gidecekken zil çaldı olduğum yerde arkamı dönüp kapıyı acmaya gittim Arzuydu gelen valizlerini içeriye koyup oturma odasına gitti tekrar tuvalete gidecektim ki zil yeniden çaldı geri dönüp tekrar actım bu seferde gelen Emineydi tekrar gidecekken yine zil caldıalın gitmiyorum anasını bi gidemedim tuvalete diye söylendim bu seferde irem gelmilsti onuda içeriye alıp annemin yanına gittim " anne kızlar geldi. 12.00da taksi gelecek biz çıkalım" dedim annem kafa salladı ve içeriye gitti bende Mert'i kucağıma alıp son bir fotoğraf çektim ve onu koklaya koklaya annemlerin yanına gittim Mert'i Arzuya verip anneme döndüm gözleri dolmuştu (bu beni önemsediği anlamına geliyordu (genelde abime ve Mert'e cok iyi davranırdı) anneme sımsıkı sarıldım bu hali beni üzmüştü beni güler yüzle karşılar sanmıştım annemden ayrılıp babssma sarıldım Ekreme döndüğümde mazupca baktım kollarını açıp "gel kız buraya" kosarak abime sarıldım ( evet yanlış duymadınız abi dedim) abimdende ayrıldıktan sonra Mert'i tekrar kucağıma aldım taksi gelmişti bile taksici abi ve Ekrem valizleri bagaja koyarlarken bizimkiler kızlarla vedalasıyordu bense Mert'e daha çok sarılıp daha çok fotoğraf çekiyordum Mertle olan fotograflarımıda çıkartıp yeni evdeki odamın bir duvarına ailemin resimlerini asacağım Mert'i son bir kez daha öpüp anneme verdimtaksiye binip birbirimize el sallarken uzaklaşıyorum onlardan... Havaalanına geldiğimizde bagajdan valizleri aldıp uçağa dogru gittik. Yerimize oturduğumuzda uçağın kalkmasıyla ilgili zırvaladılar takmayıp dışarıyı izledim. Uçak kalkarken uyudum gökyüzünün o güzel havasını izleyemeyecek kadar yorgun ve uykuluydum...uçaktan indiğimizde yeniden bir taksi çevirip evin adresini söyledik taksi giderken izmire goz gezdirdim her yerde küçük küçük kafeler, parklar vs. Vardı. Çok güzel bir yere benziyordu samsun'dan sonra buraya alışmak kolay olacaktı ama okula söz veremicem yarın gidecektik... Taksi durduğunda geldiğimizi anlayıp tüm düşüncelerimi sildim. Kızla valizleri indirirken bende kapıyı acmaya gittim öyle büyük bir ev değildi küçük maviye boyanmış bir evdi yanmlarında yine aynı küçüklükte ama farklı renklerde evler vardı. Yan taraftan sakalasarak cıkan üç kız bizi görünce durdular. Yanlarındaki yesil gözlü kız "yenisiniz heralde hoş geldiniz" dedi. Konuşmak yerine susmayı tercih etmiştim. İlk defa gördüğüm insanlarla konufma gibi bir özelliğim yoktu ama Arzu çok konuşkan, yeni biri slm verse bile hemen cevaplayan biri olduğu için kıza direk cevap verdi "evet yeniyiz hoş bulduk ben Arzu" deyip kıza elini uzattı kızda yanımıza gelip Arzunun uzattığı eli sıkıp "bende Gülcan bu Muberra buda Ebru"dedi Arzuda tek tek bizi tanıtırken ben içeriye girdim. Ev iki katlı olduğu için odaların yukarıda olduğunu tahmin edip yukarıya cıktım. Tek tek oıdaları gezdim küçük bir göz devirip çıktım son odaya girdiğimde takılı kalmıştım. Oda geniş ve manzaralı bir yerdeydi evin arkasında deniz vardı ve bu benim için güzel birşeydi denizin kokusu ferahlatıyordu beni. Odanın küçük olan bir odası vardı banyo olarak düşünüp banyoya bakmaya gittim ama yanılmıstım orası banyo degildi. Kutu kadar bir odaydı ve içerisinde dolap vardı. Gidip dolabı actım kıyafetler vardı ( yani kyafet dedigim iki şort 2 swet vardı) demek ki burası kıyafet odasıydı odaya hayvan gibi dalan kızlar sayesinde küçük çaplı bir çığlık attım.
Arzu" waaooww burası çok güzel keşke benim olsa " dedi masumca bakarak, Bende cırlayarak "hayır burası benim odam aşağıdakilerle konuşacağınıza gelip seçseydiniz haydi baska odaya"dedim bir yandanda onları itikliyordum en sonunda onları çıkarttığım da odaya yeniden baktım biraz yatağa yattım ve birden gözlerim kapandı... Sesler sayesinde uyanmıştım bavullarımı odanın önüne koymuşlar kalkıp onu giyinme odasına koydum icinden pandalı pijamamı alıp giydim. Aşağıya indiğimde yan evdeki kızlar bizde sofra kuruyorlardı hayır anlamadım ki ne ara eve davet edecek kadar samimi oldular beni gören Arzu"uyandınmı panda? " dedi o ara aklıma pijamalarım geldi misafir olduğunu bilseydim yine giyerdim çünkü çok seviyorum Arzuya dönüp "yok uyuyorum" deyip misafirlere hoşgeldiniz dedim sonra mutfağa geçip mutfakta Emine vcardı kolundan tutup kendime cevirdim ( tabikide erkegin kızı kendine çevirmesi gibi olmadı saçmalamayın) Emine"noldu kıuzxım niye çeviriyon hayvan gibi salata yapıyoruz şurda" dedi dedigine gülüp geçtim "az sus kızım ne çok cırladın"dedim (cırlamadı kiii laf olsun diye söyledim 😂) "ne işi var bu kızların burda niye burdalar daha bugün tanıştınız heme-" sözümü kesip "kanka birazda iyi yönünden bak sen davar gibi uyurken o kızlar yerlesmemize yardımcı oldular"dedi şaşırmıştım aslında çok tepki verdiğinin bende farkındayım neyse neyse deyip Emine'nin yaptıgı salatayı alıp masaya geçtim sabah terbiyesizlik ettiğim için özür dilerim ve kendimi yeniden tanıttım sonra sessiz bir şekilde yemeğimizi yedik yemek yeme faslı bittiginde biz sofrayı toplarken Gulcanların yardım etmemeleri için film seçmelerini söyledik Arzu evden getirdiği filmleri onların önüne koydu. Sofra toplamı işi ve bulaşık işi bitti. İremle Emineye mısır patlatmalarını söyledik. Arzuyla ben ise kola almak için dışarıya çıkacakken Gülcan bizi durdurdu " kızlar bende gelim buraları sizden daha iyi biliyorum hemen gidip geliriz" dedi tamam deyip çıktık 5 dakika sonra bakkala gelmiştik Gülcan " Ahmet amca biz geldik" dedi adının Ahmet olduğunu öğrendiğimiz adam bize baktı amcaya gülümseyip dolaptan kola aldım Arzu ise birkaç abur cubur aldı. Kasaya gelip parayı ödedik Gülcan "görüşürüz amca"dedi ve çıktık yolda yürürken Gülcan "Su sen bizden pek haz etmedin sanırım" dedi böyle bir soru beklemiyordum ne diyeceğimi bilemediğim için susmayı tercih etmiştim ama Arzu benim yerime konuşmuştu " Gülcancığım o öyle biri ilk gördüğü birine hemen ısınamaz ve eminim ki sizi tanıdıkça sevecektir" dedi. Beni nasılda tanıyordu ama haklıydı zaman geçtikçe ısınacak hatta dost besleyecektim... Eve geldiğimizde bizimkiler Ebru ve Muberrayla iyi kaynasmıslardı birtek benmi kalmıştım neyse zamanla kaynasırım kolayı bardaklara koyup dağıttım en sonda kendi bardagımı alıp oturdum kızlar ilk gün icin korku filmi seçmişlerdi ben pek korkmazdım o yüzden bizimkiler bensiz hic korku filmi izlemezlerdi film başladığında Arzu direk koluma girdi korktuğu bariz belliydi ışıklarda kapatmıştık daha çok aksiyon istiyorlardı emine ve irem iç içe gireceklermis gibi duruyorlardı Gülcanlara baktığımda Ebru ve Muberra gulcana sırnasmıslardı anladığım kadarıyla Gülcanda korkmuyordu. Filmi pür dikkat izlerken birden hayalet belirdi ekranda sonrası ise çığlık sesleri korkanlar kalkın ışığı yakın dedi bende kalkıp ışığı yaktım Gulcanı çağırdım (artık ısınma zamanı) bizimkileri korkutmak için plan yapmıştım Gulcanda gelmişti "efendim noldu? " dedi bende" şey... Bizimkileri gece korkutalımmı isterseniz bu gece burada kalın"dedim biraz düşündükten sonra "korkutmak konusunda varım ama kalmak konusunda yokum hem saat 23.00" dedi peki deyip yanlarına gittik hep bir ağızdan "nerdesiniz ya ödümüz biryerlere karıstı"dediler. Ay kulağımı hissetmedim o nasıl bir bagırmadır Gülcana baktım sessiz bir şekilde "bence yapmayalım baksana nasılda korkmuslar"dedim (o kadar cani değilim be) gülcan da anlamıscasına kafa salladı ve"kızlar biz artık kalkalım daha ders çalışacağız" dedi bizde tamam deyip yolcu ettik onlar gittikten sonra yatmaya gidecektim ki kızlar kolumu tuttu irem"bizi tek uyutmayacaksın dimi Su'cum"dedi Allah Allah sanki ben dedim size gildin korku filmi izleyin diye Emine"evet sen demedin biz dedik ama ne bileyim bu baya korkunçtu" oha bu beni nasıl duydu seslimi söylemiştim ben Arzu"Su az önce dediklerini rahatlıkla duyduk"dedi ulan iç sesim nereye gitti kesdin bıktı benden kocaya kaçtı he, kendi kendime konuşmayı bıraktım bana dudak buzmus bir şekilde bakıyorlardı kıyamıyordum onlara (çünkü kıyma değiller) kabul edip benim odama çıktık çünkü evin en büyük odası benim odamdı irem ve emineye yer yatağı yaptık Arzuda benimle yatyordu çünkü içeriye girer girmez yatağa atlamıstı... Herkes yerine yatmıştı bende ışıkları kapatacaktım ki hep bir ağızdan "KAPATMAAA" diye bağırdılar bende gece lambasını açıp ışığı kapattım ışık açık olunca uyuyamıyorum herkes birbirine iyi geceler dedi ve yine herkes benden önce uyudu saate baktığımda çoktan 01.00'ı geçiyordu yarın okula gideceğimiz için kendimi en sevdiğim seye UYKUYA hapsettim

ARKADAŞLAR NASIL OLMUŞ DAHA DEVAMI GELECEK İNŞALLAH BEGENİRSİNMİZ VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM 😂😂😂😂