2. Bölüm/Güvenmiyorum

79 21 5
                                    

Berke'den...

Nida sahnenin arkasına geçince bende bir hışımla oturduğum koltuktan kalktım ve Nida'nın yanına gittim.

  Nida sandalyeye oturmuş ve gözlerini kapatmıştı. Yorulduğu her halinden belli oluyordu. Derin derin nefesler alıp veriyordu, düzene sokmak istercesine. Şarkılarını söylerken çoğu zaman nefessiz kalıyordu, o yüzden solukları düzenli değildi.

  Bende yanına oturduğumda omzuna başımı yasladım ve gözlerimi kapattım.

O elbiseyi giymemeliydi, onu benim almadığımı bilmeliydi, tahmin etmeliydi. Ah Nida sana çok kızgınım...
        
"Ben gidiyorum" diyerek kalktım ve okuldan çıktım.

Kafamı dağıtmaya ihtiyacım var. Benim spor salonuna gitmem lazım. Bu kendi spor salonum, Nida bile bilmiyor.                                      

Eğer ona söylersem kafamı dağıtmak için sürekli buraya geldiğimi bilir ve benim yanımdan ayrılmaz.                                                  

Bu yüzden ondan saklamalıyım... Zaten yıllardır saklıyorum ondan bunu. Bu yüzden büyük vicdan azabı çekiyorum yıllardır.

Bu arada kafa dağıtma derken,  o şerefsizle bulucaktım burada. Öyle anlaştık,  buraya gelecekti ve yüzleşecektik. Hatta onu dövedeblirim... Belli olmaz.

Nida'dan

   Gözlerim kapalıyken Berke'nin yanıma geldiğini farkettim, önce kokusu geldi burnuma, o aşık olunası kendine has erkeksi kokusu, daha sonra da omzuma koydu başını                                                                 
Biraz bekledi ve kalktı gitti. Ya aklına birşey geldi, ya işi vardı, yada ne bileyim işte Berke bu ona belli olmaz.                                           

Alışkınım ben.

  Bende biraz daha öyle bekledikten     sonra eve gittim.         

Müni'den atıştırmalık birşeyler hazırlamasını istedim ve mutfaktaki bar sandalyelerinden birine oturdum.

Karnımı bir güzel doyurduktan sonra odama çıktım ve biraz ders çalıştım.

Akşama doğru Masal'dan mesaj geldi. Bir spor salonunun adresini göndermiş ve birlikte buraya gidip gidemeyeceğimizi sormuş. Her ne kadar yorulsam da Masal'ı özlediğim için kabul ettim.                                     

Ne zamandır ortalıklarda yoktu. Sanırım yurt dışına şirketleri için gitmiş, gittiği gün beni arayıp söylemişti.
           
Masal Berke'den sonra benim en yakın dostum. Ama daha çok Berke ile birlikteyiz, çünkü Berke Masal ile anlaşamaz ve bende bu durumu hoş görerek Berke yada Masal yanımdayken onlardan birine haber vermem.                                        

Genelde Masal ile kız kıza konuşacağımız durumlarda bir araya geliriz.

Aşağıya inip şirketten yeni gelen anne ve babamlarla birlikte biraz oturdum. Daha sonra durumu izah edip hazırlanacağımı belirterek odama çıktım.
            
Şimdi kıyafet seçme vakti. Off Masal akşam akşam spor salonuna mı gidilir? En sonunda bir kıyafette karar kıldım ve geçirdim üstüme. Saçlarımı da atkuyruğu yaptım.

Güzel minicooper (nasil yazılıyor bilmiyorum :/) marka siyah beyaz arabama bindim ve Masal'ın attığı adrese doğru yol aldım.
         
Yaklaşık onbeş dakika sonra spor salonuna gelebildim.

SİNSİRELLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin