Arkadaşlar yorum Ve oylar çok düşük böyle giderse uyduruk bir sonla hikayeyi bitireceğim sizin yorumlarınız moral alıyor o yüzdeen YORUMLARA ASILIN sizi seviyorum
Misaki'nin Ağzından;
Kirishima...Aramızdaki hain o. Ama ne ara? Ne ara Ritsuka ile tanıştı, ne ara onunla ittifak kurdu, bunu neden yaptı, bundan ne çıkarı var?
Birine bunu anlatmaya ihtiyacım var. O kadar kötü durumdayım ki.
Todoroki denen yarım-puşt u geç, Karı Kılıklıya söylesem mala döner ağzından falan kaçırır , Katil Bakışlının beni bir yerine taktığı yok, Şimşek McQueen anında drama bağlar. Uçan Memeli? Bilmiyorum.
'ECE BİR NUMARA!'
Skecem şimdi Ece'yi. Zaten o Paragöz değiştirdi telefonun zil sesini. Zaten çok sinirliyim kim arıyorsa ağzına sıçacam!
"KİMSİN LAN SEN OÇ?! HEMEN KAPAT TELEFONU YOKSA HELİR SENİ BULURUM SONRA DA SENİN BACAKLARINI ORTADAN İKİYE AYIRIR SONRA DA SENİN ?:)!-):);₺:))/₺:;":&;₺;!?:) !!! TAMAM MI?!"
Hattın öteki ucundan ses gelmedi bir süre tam 'aha kapattı' diyecektim ama..
"SEN KİME KÜFREDİYORSUN LAN?! DÜNYANIN ÖTEKİ UCUNDAN GELİP SANA TERLİK ATMAZSAM BANA DA ŞENGÜL DEMESİNLER! HAYIRSIZIN EVLADI!"
Siktir bu ses...
"ANNE?!"
"LAN ADAM KAAN' ı ÇAĞAN'ı ÖZGÜN'ü ÖZGÜR'ü ÇAĞIR! JAPONYA YA GİDİYORUZ!"
"ANNE! ÖZÜR DİLERİM! "
"SUS SENİ #|*]!{|^|^<]£[^~|?{%\^*~>}?] "
***
"AHAHAHHAHHAA!"
"Gülme Deniz vallaha gerilir gerilir sana bir tane çakarım aya kadar uçarsın!"
"Cidden başkası sanıp annene sövdün mü!?"
"Terlikle gelecek diye çok korkuyorum!"
"Korkma tamam mı? Ben buradayım."
"AHA BİTTİM! ALLAHIM DİKİZLEDİĞİM İNSANLAR İÇİN YANİ TODOROKİ,BAKUGOU,DEKU, TOKOYAMİ, KAMİNARİ—"
"YUH AQ BEN HARİÇ HERKESİ SAYDIN!"
"SENİ ÇOK DİKİZLEDİM BEN AMA SENDEN ÖZÜR DİLEMEM! KANKALIĞIN KURALI BU!"
Yine komik ve eğlenceli bir anı ama içim rahat değil. Mutlaka birine anlatmam lazım olayı.
"Bu arada...Sana söylemem gereken bir şey var..."
Deniz'in Ağzından;
"Nedir?"
"Ya da...Boşver..."
"Nedir çok acayip merak ettim!"
"Söylemek istemiyorum. Sonra söylerim."
<FLASHBACK>
"O kız. Mikazuki—"
"Misaki olacaktı."
"Her neyse. O kızda ters giden bir şeyler var."
"Misaki nin düz giden bir işi yok ki?"
"Misaki için ne demiştin hatırlatırım."
"Ne demiştim?"
"Zeki demiştin ayrıca özgünlüğüyle de ses kaydedebileceğini söylemiştin. Hastane olayından beri şüphelendiğini tahmin ediyorum. Belki hain olduğunu anlamış bile olabilir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UA DE BİR TÜRK KIZI / 2 - HAYALET KÖY
FanficDönem Sonu projesi için UA tarafından kahraman sınıfı öğrencilerine bir görev verilir. Bu görev de; Hayaletli olduğu söylenen bir köyü araştırmaktır! Misaki ve arkadaşlarının gittiği bu görevde hayal edebileceklerinin ötesinde bir gerçek vardır. U...