Part 2

577 46 6
                                    

Aznap Morty a nagyapja ágyában ébredt. Nem túlságosan emlékzett a tegnap estére. Az rémlett neki, hogy álomba sírhatta magát Rick karjaiban. Félve emelte fel a takarót és óvatosan feltápászkodott. Megdörzsölte a szemét és az egyik lábát lehelyezte a padlóra. Amint két lábra ereszkedett a deszka padló nagyot nyikordult alatta. A fiú felszisszent. Kisántikált a szobából. Reggel 6 óra körül lehetett. Lassan a lépcsőhöz ballagott. Hallotta az ajtócsapódást és ahogyan az anyja kocsija zörögve áll ki a felhajtóról. Mortynak ekkor jutott a eszébe, hogy kedd van, ma iskolában kéne lennie. Az elmúlt napokban így is súlyosan sokat hiányzott.
Leért a nappaliba. A konyhába sétált, ahol az asztalnál Rick ült. Már éppen meg akart szólalni, amikor meghallotta nagyapja érdes hangját:
- M-ma nem kell iskolába menned, M-morty.-még csak fel sem emelte a tekintetét az unokájára. Tovább forgatta a csavarhúzót, amivel valami kis robotot fabrikált.- Arra gondoltam *URP*, hogy lehetne ez a mi napunk.
Morty nem válaszolt. Lassan kinyitotta a hűtőt és egy doboz tejet vett elő, majd műzlit a szekrényből. Egy tálat tett az asztalra és beleöntött egy kis ropogós finomságot, majd lelocsolta a tejjel. Elővett egy kanalat és belemártotta a reggelijébe.
A terítőt vizsgálva evett csendben pár percig. Egyszer csak Rick felált és megindult az ajtó felé. A fiú hátára tette a kezét:
- Miután végeztél öltözz fel és gyere a garázsba!
-o-
20 perccel később Morty a sárga pólójában és a kék nadrágjában ért le a földszintre. A garázsba vezető ajtó résnyire volt nyitva, így a fiú pont látta az íróasztalok közt ide-oda suhanó fehér köpenyt. Beljebb lökte a kilincset és a cipőjét bámulva belépett a helységbe. Rick először össze rezzent, majd mikor meglátta unokáját próbált mosolyt erőltetni az arcára, kevés sikerrel.
-Szálj be az autóba M-morty!- mondta pár másodperc tétovázás után.
Mindketten beültek és Rick felrántotta a kormányt.

Köszönöm az előző rész alatti kommenteket, ez nagyon sokat jelent nekem 🖤
Lassan, de biztosan jön a Part 3 is.

Rick és Morty fanfictionOnde histórias criam vida. Descubra agora