Rick még mindig bőgött, unokáját magához szorítva. Az idő megállt. Fájdalmasan teltek a pillanatok.
Kicsit később Morty arra lett figyelmes, hogy a nagyapja felállt. A hold a szemébe világított. Látta, hogy a férfi a műszerfal felé fordulva törli meg az arcát. Azt is észrevette, hogy sárga pólóját teljesen átáztatták Rick könnyei.
Az öreg nagyot kortyolt a flaskájából, amit ezután visszacsúsztatott a köpenye belsejébe. Beült a volán mögé és megköszörülte a torkát.
- Haza megyünk. - jelentette ki, a megszokott, mély, rekedtes hangján.
Morty a sokktól még mindig ledermedve nézte a saját cipőjét. A nagyapjára pillantott. Nem látta az arcát.
Pár perccel ezután felkelt és leült a székére. Bekapcsolta a biztonsági övét.
Az út némán telt, nem szóltak egymáshoz.
A garázsba érve leparkoltak és kiszálltak a járműből.
- Mutatok valamit, M-morty...
A fiú szótlanul követte. Mintha nagyapja szándékosan kerülte volna a szemkontaktust. Mire észbe kapott, már Rick szobájának ajtaja előtt álltak.
- Gyere utánam!
Beléptek. Egy darabig nem történt semmi. Morty már éppen szólni akart, mikor Rick egy nagy mozdulattal letépte a tapétát a falról. Ami ekkor a fiú szeme elé tárult, attól elakadt a lélegzete. Kitágult szemekkel nézte a falat.
-Mi a....Köszönöm a pozitív visszajelzéseiteket! ❤❤ Nemsokára Part 5!
ESTÁS LEYENDO
Rick és Morty fanfiction
FanficJó olvasást! Ajánlom a Rick és Morty fanoknak. A sztori kissé nyomasztó, de úgy gondolom élvezhető.