*ETTERSPURT*
Det er rundt 01.25, du og Cameron har drukket. Dere var sterkt berusa
''I should probably go home now'' sa du før du drakk resten av ølen som var igjen i glasset ditt. Han drar hånden gjennom håret for og fikse på det før han sier ''No dont leave, stay the night with me'' og løfter deg opp fra sofaen og bærer deg inn på soverommet sitt, i senga. Du fniser litt samtidig som han setter deg på senga og lukker døren.
''Its only you and me now'' sier han før han går over til deg.
*NESTE MORGEN*
Du våkner opp i armene til Cameron, solen lyser inn gjennom vinduet. Hva enn som skjedde natten før hadde dere ikke mye privatliv fordi gardinene var åpne, og det ga vel alle i byen en utrolig utsikt på soverommet.
Cameron åpner øyne og du sier
''Morning'' og kysser nesen hans.
''Hey''
sier han i en dyp og deilig morgenstemme mens han smiler og gnir seg i øyne.
Han stirrer på deg før han ler,
''what?'' sier du forvirret for han har ingen grunn til og le.
''Umm, you got something on your neck and breasts''
sier han like smilende som han var når han lo.
Du tar et håndkle rundt deg før du løper bort til speilet og du ser deg i speilet, du har håret i en stygg hårdott, sminken din er borte og den verste delen er at du har sugemerker over hele halsen og på brystene.
''Caaammmm''
hvisker du høyt og sukker. Han ler og går ut av senga og tar på seg undertøy. Cameron går over til deg og legger armene sine rundt deg og hviler hodet sitt på skulderen din.
''I was just marking what that was mine''
sier han og kysser deg på kinnet. Du ler og ser opp på han
''Ohh, so im your now?'' sier du på tull. Han tenker et par sekunder før han sier
''Do you wanna be?''
og presser pannen sin mot din panne.
''I would love to'' hvisker du før du kysser han.
Før du vet ord av det så har dere en heftig klineomgang og når dere flytter leppene fra hverandre for og puste sier du
''Im gonna take a shower''
''Why dont we be good persons and save water? You know we could shower togheter''
sier han før han biter seg i leppa og du nikker som svar.
Du går inn på badet og slår på dusjen. Tar av håndkleet og går inn i dusjen, du starter og såpe inn håret ditt mens du venter på Cameron skal komme inn. Plutselig hører du en rar lyd og døren åpner seg og du sier
''Cam, is that you?''
''Yes baby''
Du trekker fra dusj gardinene og ser Cameron ler av deg nok en gang.
''What now Cam?''
''You have bubbles in your hair''' sier han og smiler, du rødmer og snur deg.
Noen tar tak i rumpen din og du merker Cameron kommer inn i dusjen. Nå er det ikke hånden hans som er der nede, det er den nedre delen hans. Du snur deg og kysser han, etterhvert begynner han og suge på nakken din. Du skjønner nå hva som skal skje og snur deg med ryggen til Cameron, og tar hendene på veggen. Du merker at han er inne i deg og du og han får raskt orgasme, dere holder på sånn en stund før du går ned på knærene og du gir han en fantastisk blowjob. Du svelger, fordi du vet hvor mye det gjør han kåt.
Etter det gjør dere ditt og går ut av dusjen for og tørke dere.
Du finner frem klær, sminke og krølltangen din fordi Cameron skal ta deg med ut på en utrolig date etterpå.