D/n= ditt navn
Jeg så på et gammelt bilde av mamma, jeg satt på senge-kanten og gråt. Skulle ønske hun aldri forlot meg og jeg savner hennes utrolig masse! Jeg vet at hun er et bedre sted nå, fordi nå trenger hun ikke ha smerter lenger..
Jeg tok fram en boks fra under senga og tok av lokket. der lå det masse barberblader.
Jeg tok et barberblad ut av esken og la boksen på senga.
Jeg er ikke emo selvom jeg skader meg selv? tenkte en stund for meg selv før jeg så ned på armen min med noen arr på.
....
Jeg kjente blodet sile nedover armen, det føltes fantastisk og før jeg rakk og sette barberblader mot huden igjen, åpnet døren seg.
Det var Cameron, "D/n" Sier han samtidig som han løper mot deg og tar barberbladet fra meg og ser på merkene jeg lagde på meg selv.
Tårene presset seg på og nå gråt jeg enda mer og Cameron klemmer meg før ham hvisker
"No more." Jeg nikker i respons.
han tar barberbladet og boksen med seg ut og kaster det.
Jeg hørte at Cameron kom inn igjen og han hadde med seg en klut.
Han tørker blodet bort og ser på meg med tårer i øyne.
"why? Why did you never tell me about this? I could helped you trough this D/n"
Jeg så at han fikk fler tårer i øyne og holdt på og kom til å bryte løs i tårer hvert øyeblikk nå.
"nobody has been there for me Cameron, my mom is gone and my dad is drunk all the time! i had no one and you use to be busy with your girlfriend and i did not wanna to bug you while you were with here, she probably could get jealous and take you away and i would never be able to see you again"
sa jeg samtidig som jeg hadde tårer som gikk nedover ansiktet mitt.
"we broke up.."
jeg tørket bort tårene og spørte fort
"you did? why?"
"beacuse i love you" Cameron så meg inn i øyne og jeg sa
"i-i-i love you too cam, i always have"
"Now show me the places you have cut yourself"
jeg dro dro opp genseren, han stirret en stund før han bøyde seg ned og kysset alle arrene mine på magen og armene.
"I love you please dont do this to yourself again"
Jeg nikket med hodet og så han inn i de brune øyne.
Noen tok meg rundt livet og strammet meg nærmere Cameron det var armene hans som dro meg nærmere.
"i will love you forever and always D/n" sier cam før han kysser deg i pannen
"i love you too Cameron" sier du før du sovner i sengen ved siden av din nye kjæreste.