Konečne nadišla nedeľa. S Richardom sme vstávali ráno o piatej, pretože sme išli na preteky, ktoré boli trochu ďalej ako zvyčajne. Vedela som, že Max ide s nami a ešte s jedným kamarátom na svojej dodávke. Aj Max totiž jazdil, a aj keď nebol najlepší, miloval to.
„Vstávame, cvičíme, ideme,“ zobudil ma Richardov hlas. Milovala som tento budíček. Keď sme boli deti, často som ho takto budila do školy. A teraz tak on zobúdza mňa.
Rýchlo som vyskočila z postele ako vždy, keď ideme na preteky. S ťažkosťami som na seba hodila tepláky a mikinu. Na hlavu som si dala šiltovku. Obliekať sa v takomto stave to nie je bohviečo!
Zišla som dole schodmi a stál tam Max. Chvíľa som naňho pozerala akoby mi strelil facku, ale potom som sa našťastie spamätala a prešla okolo neho do kuchyne. Bez pozdravu.
Často som mu to robila, ale väčšinou som sa nezdravila pri odchode. Snáď si zvykol.
„Čo tu ten robí?“ opýtala som sa Richarda a kývla hlavou smerom k chodbe, kde som nechala Maxa. „Prišiel po motorku a po veci. Ideme totiž s ním a s Erikom, keďže jazdím iba ja a berieme iba jednu motorku,“ odpovedal a ani na mňa nepozrel. Mal plné ruky práce s robením kávy.
Super. To teda budú preteky!
S jednou rukou som si horko ťažko nasypala do misky cereálie a zaliala mliekom. Ráno pred pretekmi som vždy nervózna a preto si dávam iba niečo rýchle.
Kým som jedla a umývala si zuby, Richard s Maxom zatiaľ naložili motorky a veci do jeho dodávky. Keď som sa už hotová oprela o kuchynskú linku, vrútili sa do vnútra tí dvaja.
Max ma prebodával pohľadom, ale tvárila som sa, že som si to nevšimla a spokojne som pozerala všade možne, len nie na neho.
Richard do seba nahádzal raňajky, vypil kávu, umyl zuby a mohli sme vyraziť.
YOU ARE READING
Láska na kolesách
RomanceKiara už od mala miluje motorky, ku ktorým ju priviedol brat. Vtedy ešte nikto netušil, ako ju to pohltí a aká známa sa vďaka tomu stane. Avšak po najväčšom páde v jej „kariére" sa všetko zmení. Zvládne sa vrátiť v motocrosse tam, kde bola pred tým...