- Z pohledu Yuria-
Zdálo se mi to být věčnost než přijdu na řadu. . . A pak konečně rozhlas. . . A na led přijde Ruská víla neboli Yuri Plisetsky z Ruska. . . Je to výherce juniorského GP ( Grand prix). Bude Bruslit na o lásce: Agape.
Přišel jsem na led a něják to odbruslil.
Zvládl jsem to... j-já to zvládl!
Spadl jsem na led a začal brečet jako to prase který trénuje Viktor.
Teď mne trénuje Yakov bývalý trenér Viktora.
Šel jsem se posadit na lavičku, a opět jsem slyšel rozhlas.
A to bude první místo!
Slyšel jsem jen toto a to mi stačilo byl jsem spokojený.
Pak na led přišel devatenácti letý Otabek Altin z Kazachstánu též přezdívaný jako Kazachstánský hrdina.
V tu chvíli jakoby se moje srdce zbláznilo. Nikdy jsem takový pocit neměl. Bylo to úžasné.
Když už všichni odbruslili tak na ledě zbyl pouze rolbař. . . Věděl jsem že je čas jít.
Vzal jsem si svou sportovní tašku značky Puma.
Ale jakmile, jsem vyšel z areálu stadionu začali mě nahánět fanynky.
Když jsem po uběhlém maratonu našel skrýš za zdí, všiml jsem si že jedna z nich sebrala můj odpadlý vlas.
Nechutné . . . Když jsem se otočil do leva tak jsem viděl něho. . . Otabek. . .
-Z pohledu Otabeka-
Viděl jsem že má Yuri problém se zbavit fanynek tak jsem chtěl pomoct.
S nastartovaným motorem u mé motorky připravený odjet jsem ještě naší víle hodil helmu, a zeptal jsem se ho jestli jede.
Jen přikývl, nasadil si helmu a naskočil.
Chytl se mě za boky a já měl divný ale zároveň hezký pocit.
- Z pohledu Yuria-
Rychle jsem nasedl a chytil ho za boky, cítil jsem jak se zatřásl. . . Hned jak se rozjel tak si to natáčeli mé fanynky. když jsme zastavili u nějáké kavárny, tak jsme se hned zapletli do rozhovoru.
-Z pohledu Otabeka-
Zakecali jsme se a skončili jsme spolu u stolku s kávou. No takže můžeš mi říkat Beka a je mi devatenáct.
Okamžitě zareagoval a představil se, ale už o něm vím vše, ono se to nezdá ale když jste outsider jako já můžete svůj čas použít k vyzvýdání o vašem oboru a lidech v něm.
Skončily jsme spolu na hotelovém pokoji ale já spal na gauči a Yuri v posteli.
A jelikož jsem hned ráno musel za svým trenérem , tak jsem mu na nočním stolku nechal vzkaz.
Neovládl jsem se a pohladil jsem ho v jeho hebkých a blond vlasech.
Teprve pak jsem odešel.
Konec první kapitoly
ČTEŠ
Bílý tygr a hrdina Kazachstánu
FanficTakže Hola Amigos.. :D. Jelikož miluji Yaoi a toto anime :D ( Yuri on ice), tak jsem se rozhodla že napíšu fanfikci o Yuriovi a o Otabekovi (neboli o OTAYURI). Pokud by jste chtěli další části budu moc ráda za hodnocení. Tento příběh bude o mladé l...